Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «جو بایدن» رئیس جمهور منتخب آمریکا شبانگاه شنبه به وقت تهران «دونالد ترامپ» رئیس جمهور ایالات متحده را تحت فشار قرار داد تا هر چه زودتر لایحه کمک رسانی در زمینه بیماری کووید-19 را امضا کند.

 به نوشته وبگاه «هیل» جو بایدن گفت که این لایحه شامل مقرراتی برای مشاغل کوچک و مزایای بیکاری گسترده  است که می‌تواند به خانواده‌ها کمک کند زیرا ممکن است آن‌ها در فصل تعطیلات در برابر بحران اقتصادی همه گیر قرار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بایدن گفت:«این سلب مسئولیت پیامدهای ویرانگری دارد. این لایحه بسیار حیاتی است. اکنون باید به قانون مبدل شود. این اولین قدم و پیش زمینه اقدامات بیشتری است که باید در اوایل سال جدید میلادی  برای احیای اقتصاد و مهار بیماری همه گیر انجام دهیم، از جمله تأمین بودجه برای توزیع و استفاده از واکسن و افزایش ظرفیت آزمایش‌های ما.»

اعضای هر دو حزب از رئیس جمهور می‌خواهند بسته 2.3 تریلیون دلاری را امضا کند که شامل 900 میلیارد دلار برای کووید-19 و 1.4 تریلیون دلار برای تامین بودجه دولت تا ماه اکتبر است. این لایحه با حمایت گسترده هر دو  حزب در کنگره تصویب شد، اما ترامپ چند روز قبل این بسته را ناکافی و پر از هزینه‌های بی فایده خواند و مورد انتقاد قرار داد.

این در حالی است که  در بحبوحه تمرکز دونالد ترامپ بر ادعای وقوع تقلب در انتخابات ریاست‌جمهوری و تلاش برای تغییر نتایج آن، شمار ابتلا و تلفات روزانه ویروس کووید۱۹ در این کشور همچنان در حال افزایش است.  در حال حاضر آمریکا با بیش از 18 میلیون و 771 هزار نفر بیشترین آمار مبتلایان به این ویروس در سطح جهان را دارد و پس از آن هند با بیش از 10 میلیون و 169 هزار نفر و برزیل با بیش از 7 میلیون و 448 هزار نفر در مکان‌های بعدی قرار دارند. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/.

منبع: فارس

کلیدواژه: آمریکا ایالات متحده رئیس جمهور منتخب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۶۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار زرد رگبار باران و تند باد در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  در این اطلاعیه آمده است پیرو هشدارسطح زرد شماره6و با توجه به تداوم فعالیت سامانه بارشی، رگبارباران و رعد و برق همراه باوزش بادشدیدموقت(با احتمال گردوخاک)پیش بینی می شود .

فعالیت این سامانه از فردا در کلیه مناطق استان دوشنبه مورخ (۱۷/۰۲/۱۴۰۳) آغاز می‌شود و تا اواخرهفته جاری ادامه دارد.

در این شرایط  احتمال آبگرفتگی معابروسیلابی شدن رودخانه ها،احتمال برخورد صاعقه وخسارت به سازه های موقت در اثر تندباد لحظه ای وجود دارد.

آمادگی دستگاه های اجرایی برای آبگرفتگی معابر شهری و سیلابی شدن مسیل ها-خودداری از تردد در حاشیه رودخانه ها،مسیل ها واجتناب ازفعالیتهای کوهنوردی -خودداری از چرایدام و تردد عشایردر حاشیه رودخانه ها و نواحی مرتفع-محکم سازی سازه های سبک، گلخانه ها و بنرهای تبلیغاتی وتوجه به توصیه های کارشناسان جهاد کشاورزی ضروری است.

دیگر خبرها

  • ترامپ سر به سر ایران خواهد گذاشت؟ /هشدار رسانه اصلاح طلب به دولت رئیسی درباره ۲ خطر در کمین ایران
  • هشدار زرد رگبار باران و تند باد در آذربایجان غربی
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • منافع غرب در باقی ماندن اسرائیل است
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • حرف‌های جنجالی رابرت دنیرو درباره بازگشت ترامپ به قدرت
  • پژوهشگر فلسطینی: اعتراضات دانشجویی، نتانیاهو، بایدن و حتی ترامپ را سردرگم کرده است
  • هشدار دامپزشکی زرند درباره بیماری تب کنگو
  • هشدار فرماندار اهواز به مردم درپی رهاسازی آب سد دز
  • رابرت کندی به بایدن: کنار بکش تا ترامپ را شکست بدهم