Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@16:20:11 GMT

راه‌اندازی میز خدمت جهادی در شهرهای مازندران

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۶۶۶۴۱

راه‌اندازی میز خدمت جهادی در شهرهای مازندران

علی نجفی از راه‌اندازی میز خدمت جهادی در دهه بصیرت با هدف حل مشکلات مردم در مازندران خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، علی نجفی امشب در جمع خبرنگاران به مناسبت دهه بصیرت با گرامیداشت حماسه 9 دی اظهار کرد: نهم دی ماه یادآور حضور آگاهانه مردم ایران در بیعتی دوباره با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مسئول سازمان بسیج کارمندان و ادارات سپاه کربلا با اشاره به اینکه مردم همیشه در صحنه ایران، در 9 دی سال 88 با حضور آگاهانه و مقتدرانه خویش، بیعتی دوباره با آرمان‌های انقلاب نموده و حماسه‌ای جاودان خلق کردند، افزود: درایت و مدیریت مقام معظم رهبری در آن برهه حساس سبب شد تا جامعه گرفتار دسیسه‌های دشمنان نشود و بتواند راه خود را ادامه دهد.

وی به اشاره به تقارن دهه بصیرت، ایام فاطمیه، چهل سالگی دفاع مقدس و نیز ایام سالگرد شهادت حاج قاسم و اربعین شهادت دانشمند هسته‌ای شهید فخری‌زاده، تصریح کرد: از برنامه‌های مختلفی در تمام پایگاه‌های بسیج ادارات استان از امروز آغاز شده است.

این مسئول فضاسازی ادارات برای ایام فاطمیه، سالگرد شهادت سردار سلیمانی، تهیه تولیدات فرهنگی برای شهیدان، روایتگری دفاع مقدس در پایگاه‌های مقاومت، مسابقه کتابخوانی در فضای مجازی، نصب تصویر شهید سلیمانی با عنوان پلاک آسمانی، تهیه کلیپ 9 دی، نذر خون را از جمله برنامه‌های دهه بصیرت برشمرد و گفت: برگزاری نشست بصیرتی، تجلیل از خانواده‌های شهدا، عطرافشانی گلزار شهدا، دیدار و سرکشی از خانواده‌های شهدا، برگزاری نهضت روشنگری و برگزاری رزمایش کمک مومنانه از دیگر برنامه‌های دهه بصیرت است.

نجفی خاطرنشان کرد: در چهار مرحله کمک مومنانه بیش از 3 هزار بسته معیشتی توسط کارکنان ادارات استان در بین نیازمندان توزیع شده است و مرحله پنجم در دهه بصیرت اجرا می‌شود.

وی از راه‌اندازی میز خدمت جهادی در دهه بصیرت خبر داد و گفت: حل مشکلات مردم در مناطق محروم و کم‌برخوردار از اهداف مهم در برپایی میز خدمت است.

مسئول سازمان بسیج کارمندان و ادارات سپاه کربلا تصریح کرد: با راه‌اندازی میز خدمت جهادی بسیاری از مشکلات مردم رفع شده است.

نجفی از انعقاد تفاهم‌نامه سپاه کربلا با کمیته امداد استان خبر داد و  افزود: در این طرح قرار است هر کارمند حامی معنوی یک مددجوی کمیته امداد شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: دهه بصیرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۶۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باقری: گروه‌های جهادی بسیج مایه فخر کشور هستند

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی به مناسبت سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی گفت: خدا قوت و ارادت قلبی خود را به جوانان عزیز بسیجی در گروه‌های جهادی که مایه فخر و مباهات کشور هستند، تقدیم می‌کنم. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت 17 اردیبهشت سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری پیامی صادر کرد که به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

«أَلَمْ تَرَ کَیْفَ ضَرَ‌بَ اللَّـهُ مَثَلاً کَلِمَةً طَیِّبَةً کَشَجَرَ‌ةٍ طَیِّبَةٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْ‌عُهَا فِی السَّمَاءِ تُؤْتِی أُکُلَهَا کُلَّ حِینٍ بِإذْنِ رَ‌بِّهَا ۗ وَیَضْرِ‌بُ اللَّـهُ الْأَمْثَالَ لِلنَّاسِ لَعَلَّهُمْ یَتَذَکَّرُ‌ونَ»
(آیا ندیدی که خداوند چگونه مثلی زد و سخن نیک را به درخت پاکیزه‌ای تشبیه کرد که ریشه‌اش ثابت و شاخه آن در آسمان است؟ میوه‌اش را هر دم به اذن پروردگارش مى‌دهد؛ و خدا مَثَلها را براى مردم مى‌زند، شاید که آنان پند گیرند.)

بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی است که به تدبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام راحل عظیم‌الشأن بنیان نهاده شد؛ سازمانی مردمی که در برهه‌های خطیرِ بیش از چهار دهه عمر با برکت انقلاب اسلامی خدمات بی‌شماری را در عرصه‌های مختلف، از حضور خالصانه در دفاع مقدس تا عرصه خدمت‌رسانی به محرومان جامعه، سازندگی و... به نظام مقدس جمهوری اسلامی و میهن اسلامی تقدیم کرده است.

17 اردیبهشت؛ سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری می‌باشد که فرمودند: «این کارِ اردو‌های هجرت و حرکت عظیم بسیج سازندگی یکی از برکاتش خدمت‌رسانی است که میلیون‌ها نفر از این خدمت شما به صورت مستقیم بهره‌مند می‌شوند».

از این‌رو فرصت را غنیمت شمرده و سلام، خدا قوت و ارادت قلبی خود را به جوانان عزیز بسیجی در گروه‌های جهادی که مایه فخر و مباهات کشور هستند، تقدیم می‌کنم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راه اندازی ۴۳۵ صندوق قرض الحسنه اشتغالزایی در البرز
  • درخشش گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی خوزستان در کشور
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • سرلشکر سلامی: رفع محرومیت تنها با نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر است
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • باقری: گروه‌های جهادی بسیج مایه فخر کشور هستند
  • همه باید در قبال مسئولیتی که به ما سپرده شده است کار جهادی انجام دهیم
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • رفع محرومیت با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • سپاه حضرت ولیعصر به وجود افراد فعال و جهادی نیازمند است