Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

شنبه شب دربی حساس لندن برگزار شد و طی آن تیم آرسنال در ورزشگاه امارات مقابل چلسی به برتری سه بر یک رسید تا شبِ تلخی را برای شاگردان «فرانک لمپارد» رقم بزند.

بازی در حالی آغاز شد که آرسنال بدترین شرایط سه دهه اخیرش را تجربه کرده و چلسی هم برای باقی ماندن در جمع مدعیان تلاش می‌کند.

آرسنال بازی را بهتر آغاز کرد تا چلسی مجبور به عقب‌نشینی شده و در تلاش برای حفاظت از دروازه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقیقه ۳۳ «تیرنی» بازیکن جوان اسکاتلندی تیم آرسنال به زیبایی «ریس جیمز» را از پیش‌روی برداشت و مدافع چلسی مجبور به خطا شد تا داور به سود میزبان اعلام پنالتی کند.

«آلکساندر لاکازت» فرانسوی پشت توپ ایستاد و موفق شد گل نخست این بازی را برای آرسنال به ارمغان آورد.

برتری توپچی‌ها ادامه داشت و این تیم در تلاش برای جبران نتایج ضعیف گذشته بود.

در دقیقه ۴۴ «گرانیت ژاکا» هافبک سوئیسی آرسنال با ضربه ایستگاهی مهارنشدنی، دومین گل تیمش را ثبت کرد.

در حالی‌که چلسی نیمه دوم را تهاجمی آغاز کرد اما بازهم آرسنال به گل رسید. در این لحظه توپ به «ساکا» رسید و در حالی‍که نظر می‌رسید او قصد ارسال توپ برای لاکازت را داشت اما توپ به طرز عجیبی و به طور مستقیم وارد دروازه میهمان شد.

آرسنال در حالی با نمایشی عالی در این دیدار پیروز شد که «مایکل آرتتا» سرمربی این تیم با انتقادت فراوانی روبرو است و به احتمال زیاد در صورتی که در این دیدار به موفقیت نمی‌رسید، شغل خود را از دست می‌داد.

در دقیقه ۸۴ «تامی آبراهام» یکی از گل‌های خورده چلسی را جبران کرد تا از سنگینی شکست تیمش بکاهد.

در دقیقه ۹۰ چلسی صاحب پنالتی شد و «جورجینیو» پشت توپ ایستاد که ضربه او را «برند لنو» دروازه‌بان آرسنال به زیبایی مهار کرد.

با این نتیجه، آرسنال به امتیاز ۱۷ رسید و در رتبه چهاردهم قرار گرفت. چلسی نیز ۲۵ امتیازی باقی ماند و به جایگاه ششم نزول کرد تا از جمع مدعیان فاصله بگیرد.

عصر امروز، لسترسیتی و منچستریونایتد به تساوی دو بر دو رسیدند. استون‌ویلا با سه گل کریستال‌پالاس را شکست داد و بازی فولام با ساوتهمپتون به تساوی صفر بر صفر انجامید.

از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه نیز، منچسترسیتی از نیوکاسل میزبانی می‌کند و شفیلدیونایتد قعرنشین با اورتون روبرو می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: آرسنال لمپارد چلسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۶۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروی زمینی یک برد تا جشن قهرمانی 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ روز گذشته در یکی از مهمترین بازی ها دو تیم شهرداری ماهشهر و بهمن تهران به مصاف هم رفتند که این بازی شش امتیازی با برتری 1-0 شاگردان فرشاد پیوس در تیم ماهشهر به پایان رسید.
حالا این دو تیم 45 امتیازی شدند و نماینده ماهشهر به لطف تفاضل گل بهتر در رده دوم قرار دارند. اما در تهران تیم صدرنشین نیروی زمینی با برتری 4-0 مقابل شهدای بابلسر 49 امتیازی شد و حالا که آنها در فاصله دو هفته به پایان فصل شانس اول قهرمانی و صعود به لیگ یک هستند.
با این حساب چنانچه نیروی زمینی اگر از دو بازی پایانی خود مقابل شهرداری ساری و شهرداری بم سه امتیاز بگیرد، حتی اگر دو تیم بهمن و شهرداری ماهشهر هر دو بازی شان را با پیروزی پشت سر بگذارند باز این شاگردان ابهری هستند که به عنوان تیم اول به لیگ یک صعود می کنند.
در عین حال شاگردان این مربی کاربلد در نیروی زمینی هم قسم شده اند که تا لحظه آخر برای رسیدن به این مهم تلاش کنند.
تیم قدیمی تهران حالا با مدیریت دکتر مسیب زاده و مربیگری ابهری،در اختیار داشتن بازیکنان مصمم و پرسنل دلسوز در آستانه قهرمانی است.
تیمی که با کمترین هزینه و حمایت های همیشگی فرمانده نیروی زمینی، امیر سرتیپ حیدری فوتبال تهران را صاحب یک سهمیه در لیگ آزادگان کند و ثابت کند که می توان در فضایی سالم و بدون حاشیه هم نتیجه گرفت.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901516

دیگر خبرها

  • ملاقات با یک دوست و هموطن؛ ترکیب احتمالی آرسنال مقابل بورنموث
  • آرتتا: باید با شتاب خوب آرسنال ادامه دهیم
  • آرتتا: همه بازیکنان آرسنال در دسترس هستند؛ کسی به دنبال فروش ژسوس نیست
  • چلسی دربی لندن را از تاتنهام برد
  • چلسی ۲-۰ تاتنهام: حفظ امیدها برای اروپا با بردن دربی
  • کنایه پوستکوگلو به آرسنال: ما اینطور بازی نمی‌کنیم
  • تساوی آلومینیوم و فولاد در اراک؛ شاگردان ویسی همچنان در لبه پرتگاه
  • یان ماتسن گزینه جانشینی آلفونسو دیویس در بایرن مونیخ
  • نیروی زمینی یک برد تا جشن قهرمانی 
  • شمس آذر ۲ - ۱ پیکان/ شاگردان دقیقی به رده هفتم صعود کردند