Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر کشور گفت: با توجه به شرایط کرونا نمی توان مراسم حضوری برای گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی برگزار کرد  لذا برنامه ای در حداقل حضور و حداکثر استفاده از فضای مجازی با رعایت اصول، نظم و قانون  و رعایت پروتکل های بهداشتی  برگزار می کنیم. 

خبرگزاری میزان- عبدالرضا رحمانی فضلی شامگاه شنبه در برنامه تلویزیونی نگاه یک درباره برنامه های ستاد گرامیداشت اولین سالگرد سردار شهید سلیمانی اظهارداشت: سردار شهید سلیمانی در عین اینکه یک فرد نظامی و استراتژیک بودند ، یک دیپلمات برجسته و با تدبیر بودند، از نظر اخلاقی نیز دارای مراتب بالایی بودند و همچنین از نظر سازماندهی و تشکیلات انسان برجسته ای بودند؛ ما عزیز برجسته ای را از دست دادیم ولی ایشان به آرزوی برجسته خود یعنی شهادت رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه شهدا و از جمله سردار سلیمانی باید الگویی برای کسانی که دل در گرو آزادی و استقلال دارند، باشند. گفت: ایشان از این جهت می توانند مکتبی برای ما باشند که تمام خصوصیات و زوایای اخلاقی و شخصیتی و کاری شان، می تواند برای ما الگو باشد. 

وزیر کشور عنوان کرد: با توجه به شرایط کرونا نمی توان مراسم حضوری برای گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی برگزار کرد  لذا برنامه ای در حداقل حضور و حداکثر استفاده از فضای مجازی با رعایت اصول، نظم و قانون  و رعایت پروتکل های بهداشتی  برگزار می کنیم. 

وی درباره برنامه خرید واکسن گفت: کار تولید واکسن را در کشور شروع کردیم و با توجه به گواهی و تائید وزارت بهداشت 2-3 مورد در کشور نهایی شدند و امیدواریم این واکسن های ایرانی پاسخگوی نیاز مردم باشد. در دولت و جلسات ستاد مرتب دغدغه تهیه واکسن خارجی را داشته ایم. وزیر بهداشت برای تهیه واکسن کرونا، در قالب سازمان بهداشت جهانی و نیز مذاکره با کشورهای مختلف فعال هستند شاید تا، اواخر و یا اواسط دیماه کارها انجام شود اما به هرحال با تحریم و مشکل تامین منابع مالی مواجه هستیم. 

رحمانی فضلی تصریح کرد: از ۶۵ هزار تست بیشتر نمی‌رویم، زیرا روند ابتلا کم شده است. هیچ نگرانی برای انجام تست و روند کنترل بیماری کرونا وجود ندارد.     بیشتر بخوانید:  وزیر کشور: انتخابات تنها در روز قانونی مشخص شده، برگزار می‌شود برچسب ها: رحمانی فضلی وزیر کشور

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رحمانی فضلی وزیر کشور اولین سالگرد وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۶۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین نشست مجازی مدیر عامل در سال ۱۴۰۳ با کارکنان صندوق

اولین نشست مجازی مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد با کارکنان سراسر کشور برگزار گردید.

این نشست با حضور دکتر محمود تبریزی مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره، دکتر اسلام کریمی رئیس هیئت مدیره، مدیران و روسای ستادی و با حضور وبیناری همکاران مناطق ۳۲ گانه کشور در محل سالن جلسات شهدای سلامت ستاد مرکز این صندوق برگزار گردید.


در ابتدا دکتر محمود تبریزی ضمن عرض تبریک بمناسبت اعیاد گذشته به ارائه گزارش از وضعیت صندوق پرداخته و از زحمات کلیه کارکنان این صندوق در ستاد و مناطق تشکر کردند.
سپس دکتر اسلام کریمی به بیان نکاتی در رابطه با اهمیت نیروی انسانی در سازمان‌ها پرداختند.

در انتها همکاران استان‌ها به صورت وبیناری و برخط با مدیرعامل به پرسش و پاسخ پیرامون برنامه‌های آتی صندوق پرداختند و همچنین از زحمات همکارانی که در برپایی نمایشگاه دستاورد‌های بنیاد حضور داشتند تقدیر و تشکر کردند.

دیگر خبرها

  • شعری که در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت
  • شعر «موسی عصمتی» در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت
  • برگزاری برنامه های تبیینی اندیشه شهید مطهری در هفته معلم
  • وزیر اقتصاد به عربستان می‌رود
  • هشدار هواشناسی؛ آغاز بارش موج‌های رگباری شدید
  • هشدار قرمز هواشناسی به کشاورزان
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • اولین نشست مجازی مدیر عامل در سال ۱۴۰۳ با کارکنان صندوق
  • هشدار قرمز هواشناسی به کشاورزان این مناطق
  • هشدار قرمز هواشناسی به کشاورزان؛ بارش موج‌های رگباری شدید از فردا