Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-05@02:02:11 GMT

سون هیونگ مین: هری کین بهترین مهاجم جهان است

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۶۶۸۳۲

مهاجم کره ای به تمجید از زوج انگلیسی خود در خط حمله تاتنهام پرداخته است. 

سون هیونگ مین از هری کین می گوید. 

به گزارش طرفداری و به نقل از استاندارد، زوج هری کین و سون هیونگ مین در تاتنهام بدون شک تا این برهه از فصل یکی از بهترین زوج های فوتبال اروپا بوده است. مهاجمان کره ای و انگلیسی اسپرز در 14 بازی لیگ برتری که کنار هم به میدان رفته اند، توانسته اند 20 گل به ثمر برسانند و به این آمار، رکورد 10 پاس گل کین را نیز اضافه کنید که اکثرشان برای زوج آسیایی اش در خط حمله  ارسال کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سون در مصاحبه جدید خود به تمجید از هم تیمی اش پرداخته است.

هری کین بهترین مهاجم جهان است؟ من که می گویم بله. هری همیشه خارق العاده بوده است، حتی با وجود مصدومیت های بزرگی که همواره با آنها دست و پنجه نرم می کرده. او فوق العاده است و زمانی که او را در تمرین یا بازی می بینید، می تواند در یک لحظه جادو کند. قطعا یکی از بهترین های جهان است. همکاری ما در این فصل؟ خب تا الان که شگفت انگیز بوده و فکر نمی کنم این موضوع به من برگردد، تماما کار هری است؛ کاری که او برای تیم و خودش انجام می دهد. مقابل کریستال پالاس من تنها توپ را به او رساندم و او یک گل چشمگیر از فاصله 30 یاردی به ثمر رساند. بازی کردن کنار او برای من افتخار است. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: هری کین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۶۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمز‌ها برمی‌گردد

آفتاب‌‌نیوز :

مسعود شجاعی از زمان حضور در هوادار به عنوان سرمربی به احیای بازیکنان باتجربه خود پرداخته و از آن‌ها به بهترین شکل بازی گرفته است.

یکی از این بازیکنان یونس شاکری است که در علی‌رغم ۱۳ هفته سکونشینی در دوران محمود فکری، با تاثیرگذاری به لیگ برگشت و حتی در بازی قبلی هوادار در لیگ برتر به پیکان یک گل زیبا زده بود.

با این حال مصدومیت شاکری از ناحیه همسترینگ باعث شد او بازی صنعت نفت را از دست بدهد و با لباس شخصی در استادیوم حضور داشت.

او در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنکار ما اعلام کرد احتمالا در بازی با پرسپولیس در هفته بیست و هفتم به ترکیب برمی‌گردد.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • پنج بازی مهم برای مهاجم با انگیزه پرسپولیس
  • برترین نقاشی دیواری سال 2023 ؛ بانوی نوازنده و خلاقیتی که نمایش می دهد(+عکس)
  • وقتی که تریاک ایران، بهترین تریاک جهان بود!
  • سیل توصیف از گل شهاب: وحشیانه، غیرمعقول و تاریخی!
  • ۱۰ کشور با بهترین غذاها در جهان؛ کدام کشور بهترین کیفیت غذا را دارد؟ (+عکس)
  • ۱۰ کشور با بهترین غذا‌ها در جهان
  • لیونل مسی بازیکن ماه MLS شد
  • مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمز‌ها برمی‌گردد
  • چرا مهاجم آرژانتینی استقلال تا آخرین لحظه بازی کرد؟
  • تمجید رایس از ستاره سیتی: در جهان بهترین است!