Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از رباط کریم، حجت‌الاسلام حسن ترابی امام جمعه شهرستان رباط‌کریم روز شنبه در جلسه ۹دی (دهه بصیرت و میثاق با ولایت) و گرامیداشت سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که در محل دفتر امام جمعه برگزار شده بود اظهار کرد: بصیرت و ولایتمداری ملت ایران در ۴۰ سال گذشته توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان را خنثی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: دهه بصیرت، دهه تبیین برنامه‌های دشمن برای براندازی نظام اسلامی و نقش بی‌بدلیل رهبری معظم انقلاب و ملت ایران در بی‌اثر کردن آن‌ها است.

امام جمعه شهرستان رباط‌کریم، در ادامه افزود: در دهه بصیرت و میثاق با ولایت باید برای بیداری و هوشیاری هرچه بیشتر مردم و تبعیت از ولایت فقیه به‌عنوان رکن رکین انقلاب اسلامی تأکید شود.

حجت‌الاسلام ترابی ادامه داد: دشمنان و مزدوران داخلی آن‌ها بدانند ملت ایران برای دفاع از انقلاب و نظام و رکن رکین آن، همانند گذشته آماده جانفشانی‌ هستند.

وی در پایان ابراز کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نمونه کامل یک مسلمان بیدار، بصیر و ولایتمدار در عصر حاضر است.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید ولایت انقلاب اسلامی دهه بصیرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۶۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین گردهمایی ائمه جمعه استان خوزستان با محوریت تبیین جایگاه مسجد در الگوی اعتلای شهر

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب؛ این نشست نخست با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز و سپس با سخنرانی تبیینی امام جمعه اهواز جلسه ادامه یافت. سپس مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان، رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد خوزستان، معاون تعلیم و تربیت سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان، دبیر شورای أمر به معروف و نهی از منکر و معاون امنیتی استاندار نیز به بیان نکاتی در این گردهمایی پرداختند.  در بخش های مختلف این گردهمایی، تمامی ائمه جمعه شهرستان های استان خوزستان حاضر در جلسه به بیان نکات، دغدغه‌ها و درخواست‌های خود پرداختند و در پایان، حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان نیز در جمع بندی این نشست به سخنرانی پرداختند.
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قرارگاه جهاد تبیین به روشنگری و بصیرت‌افزایی کمک می‌کند
  • قطعی آب مکرر در شهرک والفجر رباط کریم
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی در لرستان
  • مهمترین چالش امروز نظام ما با دشمن جنگ ترکیبی و ‏ادراکی است
  • خبرنگاران جنگ ترکیبی دشمن را با جهاد تبیین روشنگری کنند
  • اهانت مجدد به قرآن کریم در استکهلم
  • تهدیدهای فرهنگی دشمن به فرصت تبدیل شود
  • اولین گردهمایی ائمه جمعه استان خوزستان با محوریت تبیین جایگاه مسجد در الگوی اعتلای شهر
  • معلمان روشنی بخش تاریکی دنیا هستند