Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از رکنا، ساعت 3:10 بامداد امروز واژگونی پژو 206  در بزرگراه رسالت به سامانه 125 اعلام شد که بلافاصله ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران، نیروهای عملیات ایستگاه 108 و گروه امداد و نجات 18 را به محل حادثه اعزام کرد.

بنا به اعلام علیرضا مهاجری؛ فرمانده ایستگاه 108 سازمان آتش‌نشانی تهران، یک دستگاه خودروی پژو 206 حین حرکت در بزرگراه رسالت به دلیل نامعلومی از مسیر خود خارج و واژگون شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: آتش‌نشانان بلا فاصله در محل حادثه حضور یافته و پس از بررسی صحنه تصادف و قطع جریان برق خودرو، با کشیدن نوار خطر از حوادث ثانویه جلوگیری به عمل آوردند.

مهاجری با اشاره به گرفتار شدن دو سرنشین مرد داخل خودروی مذکور، افزود: آتش‌نشانان پس از انجام اقدامات اولیه و ایمن‌سازی محل حادثه، با استفاده از تجهیزات ویژه هیدرولیکی هر دو نفر را از میان اتاقک متلاشی شده این خودرو بیرون آورده و برای درمانهای اولیه و همچنین انتقال به بیمارستان، تحویل عوامل اورژانس دادند.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ علت بروز این حادثه رانندگی در دست بررسی است.

پربیننده ترین اولین تصاویر از کوهنوردان یخ بسته تهران! لحظه وقوع بهمن در جاده دربندسر شمیرانات +فیلم جزییات تیراندازی وحشتناک در بازار میوه و تره بار تهران کیف‌قاپی زوج جوان برای تأمین هزینه‌های زندگی ۳کشته و ۵مصدوم در حادثه بهمن تهران

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: آتش نشانی تهران تصادف تصادف پژو 206 حادثه حادثه رانندگی سازمان آتش نشانی شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۶۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم در سه حادثه ترافیکی در قزوین

حمیدرضا ململی سرپرست سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین گفت: دیروز از طریق تماس با سامانه ۱۲۵، برخورد سه دستگاه خودرو در بلوار میرزا کوچک خان روبروی کارخانه شیشه اعلام شد که بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۶ به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور آتش نشانان، سه دستگاه خودرو پیکان، سمند و پیکان وانت به شدت با یکدیگر برخورد کردند که پس از ایمن سازی محل حادثه، به ماموریت خود پایان دادند.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین ادامه داد: همچنین در حادثه دیگری که در ساعت۱۶:۰۴ دیروز به سامانه۱۲۵ اعلام شد یک دستگاه خودرو کوئیک صندوقدار در بلوار نوروزیان به دلایل نامعلومی واژگون شده بود که با حضور آتش نشانان ایستگاه شماره ۵ پونک دو مصدوم حادثه رهاسازی و به عوامل اورژانس حاضر در محل تحویل داده شدند.

ململی اضافه کرد: در ماموریت دیگری که در ساعت۱۸ دیروز به سامانه ۱۲۵ اعلام شد تصادف شدید خودرو تریلی با پراید در میدان خلیج فارس بود که آتش نشانان ایستگاه شماره ۳در سریع‌ترین زمان ممکن خود را به محل رساندند.

وی افزود: در این حادثه سه نفر مصدوم شدند که توسط عوامل اورژانس برای ادامه درمان به بیمارستان منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد
  • (عکس) بازار چشم انتظار یک شاسی بلند جدید / قیمت باورنکردنی محصول جدید کیا در ایران
  • (ویدئو) وضعیت عجیب این خودرو در لحظه وقوع زلزله
  • اجرای طرح ایمن‌سازی مناطق حادثه‌خیز تهران
  • عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران دستگیر شد
  • دستگیری عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران
  • عدم توجه به جلو بازهم حادثه آفرید
  • ۵ مصدوم در سه حادثه ترافیکی در قزوین
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین - زنجان
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- زنجان