Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، فرهاد رئیسی شامگاه شنبه در سیصد و چهاردهمین جلسه علنی شورای شهر با بیان اینکه در توزیع اعتبارات، باید هزینه‌ها واقعی پیش‌بینی شود، گفت: اعتبارات برای سازمان‌های تابعه شهرداری باید براساس تولید درآمد باشد و پروژه‌ها تعریف، تا ملزم به تولید درآمد شوند.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد با بیان اینکه مردم باید از میزان اعتبارات واقعی و هزینه آن‌ها آگاه شوند، افزود: یک‌سری از کدهای درآمدی را می‌توان در شهرداری فعال کرد که موجب درآمدزایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیسی با بیان اینکه مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری مظلوم‌ترین واحد شهرداری شهرکرد است، بیان کرد: در بحث تخلفات بیشترین انتقاد از این واحد است اما با توجه به کمبود نیرو در این واحد نمی‌توان با همه تخلفات برخورد کرد و اگر ضمانت حمایتی و اجرایی نداشته باشند نمی‌توانند بر نظم و انضباط شهری نظارت داشته باشند.

وی ادامه داد: با تشکیل گروه یگان امداد می‌توان به کمک نیروی انتظامی بخشی از مشکلات شهری در زمینه تخلفات ساخت و سازها و سدمعبر را رفع کرد اما برای تامین نیروی انسانی اجراییات باید تدابیر لازم اتخاذ شود.

رئیسی با بیان اینکه وحدت رویه برای اجراییات باید حرف اول را بزند، گفت: شهرداری باید به سمت و سویی حرکت کند که درآمدش به کمیسیون ماده ۱۰۰ وابسته نباشد.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد خاطرنشان کرد: ساختار نیروی انسانی شهرداری به گونه‌ای شده است که تمام بودجه صرف بودجه جاری و پرداخت حقوق نیروها می‌شود، بنابراین باید در این راستا فرآیندها بررسی و اولویت‌بندی و در صورت نیاز فرآیندها اصلاح، حذف و یا تعدیل شوند.

رئیسی با بیان اینکه شورای اسلامی شهرکرد به هیچ عنوان مجوزی مبنی بر به‌کارگیری نیرو در بخش اداری را نمی‌دهد، تصریح کرد: در حال حاضر حدود ۹۰۰ نیرو در شهرداری مشغول به خدمت هستند اما در مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری با کمبود نیرو مواجه هستیم، بعد انتظار داریم این تعداد نیروی کم با تخلفات برخورد کنند.

وی گفت: در روزهای پایانی دوره پنجم باید نیروها را ساماندهی کنیم و بخشی از کارها برون‌سپاری شود که نیرویی جذب نشود و در صورت نیاز جهت ساماندهی و افزایش بهره‌وری از ظرفیت مشاور استفاده شود.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد بیان کرد: میدان ۱۲ محرم باید در اسرع وقت تعیین تکلیف و طرح آن سریعا اجرا شود.

آغاز اجرای طرح ممیزی املاک از خیابان کاشانی

بهادر عبدالغنی شهردار شهرکرد در ادامه جلسه با اشاره به بکارگیری نیرو در شهرداری خاطرنشان کرد: تعدادی از نیروها تا سال آینده بازنشسته می‌شوند که نیاز است نیروهایی جایگزین شوند و برخی نیروها نیز با توجه به تخصص و ظرفیت‌شان باید جابجا و در واحد‌های تخصصی مشغول به خدمت شوند.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های درآمدزایی گفت: در برنامه ۵ ساله در بخشی از این طرح، موارد پیش‌بینی شده است.

شهردار شهرکرد با اشاره به اجرای طرح ممیزی املاک بیان کرد: این طرح از خیابان کاشانی شروع و اخطاریه‌های لازم صادر و به مالکین ارجاع شده است.

عبدالغنی با اشاره به اجرای طرح‌ها در سال جاری گفت: امسال طرح‌هایی تعریف شد که اعتبار آن‌ها حدود ۷ میلیارد تومان است که ساختمان منطقه ۲ و خرید تجهیزات ازجمله این طرح‌هاست.

انتهای پیام/3339/م

منبع: فارس

کلیدواژه: شهرداری فرهاد رئیسی شورای شهر سد معبر شورای اسلامی شهرکرد اجرای طرح طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۶۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید دو دستگاه کامیون برای شهرداری شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری،  بابک احمدی گفت: دو دستگاه کامیون ۱۹۲۷ با تجهیزات با ۱۳ میلیارد تومان در سال گذشته خریداری و امسال به شهرداری تحویل شد.
وی افزود: این دو دستگاه در حوزه عمرانی به عنوان فلاسک آسفالت و تانکر آب به کارگیری خواهد شد.
مدیر واحد نقلیه و موتوری شهرداری شهرکرد با بیان اینکه در سال گذشته ۱۸ دستگاه ماشین آلات به مبلغ ۵۴ میلیارد تومان خریداری شد، بیان کرد: از مجموع ۱۸ دستگاه خریداری شده ۱۳ دستگاه در سال گذشته تحویل شد و ۵ دستگاه دیگر در سال جاری تحویل می‌شود.

دیگر خبرها

  • هشدار نسبت به برخورد قضایی با تخلفات شهری
  • با تخلفات کنکور امسال بلافاصله برخورد شد
  • برخورد بدون اغماض دستگاه قضایی با تخلفات شهری
  • چگونه تخلفات احتمالی پلیس در انجام مأموریت‌ها را گزارش دهیم؟
  • حل گره‌های ترافیکی شهرکرد دغدغه شورای شهر ششم است
  • رئیس شورای اسلامی شهرکرد، سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه
  • برخورد ­سازمان تاکسیرانی شهر تهران با تخلفات در افزایش نرخ کرایه ها
  • خرید دو دستگاه کامیون برای شهرداری شهرکرد
  • گل شماره پنج تیم ملی به یاد روزهای اوج شمسایی
  • برقراری توازن و عدالت منطقه‌ای سیاست اصلی شورای شهر قم است