Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در طول بیماری همه‌گیر کرونا، شرکت Informa Tech اقدامات زود هنگام و قاطع را برای اطمینان از ایمنی شرکت‌کنندگان، غرفه‌داران، سخنرانان و کارمندان حوزه اینترنت اشیا انجام داده است تا بتواند شرایط برگزاری حضوری رویداد LoT World را فراهم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با روشن شدن جدول زمانی برای بازگشایی ایمن تجمعات در مقیاس بزرگ، این شرکت تصمیم گرفت رویداد IoT World  را در سال ۲۰۲۱ به صورت حضوری برگزار کند. این نمایشگاه قرار بود در آوریل سال جاری برگزار شود ولی به دلیل شرایط موجود مقرر شد این کنفرانس ۲ تا ۴ نوامبر ۲۰۲۱ در مرکز همایش‌های سانتا کلارا برگزار شود. همه افراد منتظر بازگشت این رویداد هستند.

بیشتر بخوانید

هر آنچه باید در مورد اینترنت اشیا بدانید

پس از موفقیت چشمگیر در جذب شرکت‌کنندگان از ۹۴ کشور به کنفرانس جهانی IoT در آگوست ۲۰۲۰، پیش‌بینی می‌شود رویداد ۲۰۲۱ آن با استقبال خوبی از طرف مخاطبان جهانی همراه شود. این برای اولین بار است که همایش جهانی IoT World در آمریکای شمالی برگزار خواهد شد. همایش‌هایIoT World Europe، IoT World Asia و IoT World China و IoT World Africa اکنون به صورت مجازی در بستر دستگاه‌های اینترنت اشیا برگزار می‌شود. غرفه‌داران و حامیان مالی می‌توانند به بخش اطلاعات بیشتر سایت برگزاری همایش IoT World مراجعه کنند و در نوامبر ۲۰۲۱ بتوانند حضور فعالی در غرفه‌ها داشته باشند. علاوه بر این شرکت‌کنندگان قبل از برگزاری فرصت خواهند داشت تا در رویدادهای مجازی Edge Digital Symposium و فرصت‌های تبلیغاتی و  خدمات بازاریابی IoT شرکت کنند.

شرکت کنندگان در کنفرانس که برای حضور در رویداد جهانی IoT World در سال ۲۰۲۰ هزینه پرداخت کرده اند، به طور خودکار امکان شرکت در رویداد آینده را دارند. هشتمین سالانه اینترنت اشیا با ششمین اجلاس سالانه AI Silicon Valley که توسط Informa Tech سازماندهی شده‌است در یک جا برگزار خواهد شد. از این شیوه برگزاری ترکیبی اطمینان حاصل می‌شود که شرکت‌کنندگان می‌توانند از شرکت در نمایشگاه و حضور در یک رویداد صنعتی تلفیقی که شامل دو تا از مهم‌ترین فناوری‌های سازمانی است بهره‌مند شوند و رهبران شرکت‌های در حال پیشرفت صنعت دیجیتال بتوانند در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اینترنت اشیا فناوری جدید شرکت کنندگان اینترنت اشیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۷۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین رویداد جایزه « استاد مویدی» برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین رویداد جایزه استاد مویدی و «نشست تخصصی فعالان عرصه تربیت و مسجد استان مازندران» با هدف تبیین مؤلفه‌های یک تشکل تربیتی، الگونمایی مدل «تربیت در مسجد»، بررسی مصداقی مدل استاد مویدی در مسجد کاظم‌بیگ و بررسی ابعاد شخصیتی استاد فقید برگزار شد.

این مراسم شامگاه پنجشنبه با حضور حجت الاسلام جزینی، حجت الاسلام مجتبی وافی، سید احمد عبودتیان حاج حسین یکتا، حجت الاسلام شریف تبار مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران و جمعی از مسؤولان برگزار شد.

محمد حسین زیوری معاونت تربیتی مؤسسه اشراق در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه استاد مویدی سال‌های سال در زمینه تربیت جوانان در مسجد و مدرسه فعالیت می‌کردند، افزود: این رویداد همزمان با سالروز تولد ایشان و پاسداشت تلاش‌های وی به مناسبت روز معلم برگزار شد.

وی با اظهار اینکه مدارس ایشان پیوند ناگسستنی با مسجد دارد، افزود: بیش از هزار دانش آموز از مهد تا پیش دبستانی, متوسطه سوم و دانشگاه در مدارس وی از شهرهای مختلف استان مشغول تحصیل هستند.

وی ادامه داد: استاد مویدی سال‌های سال کار جدی در حوزه تربیت در مسجد و مؤسسه تحقیقی و پژوهشی انجام می‌داد و در کنار سه ضلع پژوهش، مدرسه و مسجد توجه ویژه ای به کانون خانواده داشت.

زیوری تصریح کرد: شناسایی، معرفی و تکریم عزیزانی که در زمینه تربیت فعالان مسجد تلاش داشتند، هدف ارائه جایزه استاد مویدی است وسالانه از فعالان انقلابی و مسجد تقدیر می‌شود.

وی ادامه داد: این مراسم در دو بخش در قالب نشست تخصصی و کارگاهی فعالان مسجد و تربیت و بخش عمومی و رونمایی جایزه در مسجد کاظم بیک برگزار شد

کد خبر 6095374

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در مشهد
  • آزمون اعطای مدرک تخصصی حفاظ قرآن کریم در کردستان برگزار شد
  • برگزاری آزمون‌ ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم
  • نخستین رویداد جایزه « استاد مویدی» برگزار شد
  • روز جهانی آزادی مطبوعات World Press Freedom Day + شعار و پوستر
  • راهپیمایی بانوان ساوجبلاغی در حمایت از مجریان طرح نور
  • دومین جایزه جوانی جمعیت استان بوشهر برگزار می شود
  • فراخوان نخستین سالانه تبادل عکس ایران
  • دومین نمایشگاه صنعت موسیقی برگزار می‌شود
  • انسان‌ها سوگیری یادگیری ماشینی را بیشتر از سوگیری خود تشخیص می‌دهند