Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماشین‌سازی از سری رقابت‌های هفته هشتم لیگ برتر فوتبال جمعه در دیداری خانگی به مصاف نفت مسجدسلیمان رفت و نتیجه را با یک گل به میهمان خود واگذار کرد. این دیدار با حاشیه آغاز شد و با جنجال به پایان رسید.

در حالی که فوتبالدوستان تبریزی و مسجدسلیمانی در انتظار پخش زنده بازی بودند اما به دلیل آنچه عدم هماهنگی اعلام شد، نیمه نخست این بازی پخش زنده نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته صحبت‌های هفته پیش علیرضا منصوریان سرمربی سابق تراکتور علیه زنوزی مالک این باشگاه باعث شد باشگاه تبریزی اعلام کند که چون در برنامه فوتبال برتر به آنها اجازه پاسخگویی داده نشد، آنها هم در بازی‌های خانگی اجازه ورود دوربین‌های صداوسیما را نمی‌دهند. پس از آن دیگر باشگاه تبریزی یعنی ماشین‌سازی هم چنین تهدیدی انجام داد. در هر حال و با هر دلیلی جمعه این اتفاق افتاد و نیمه اول بازی روی آنتن نرفت. موضوعی که با واکنش باشگاه نفت مسجدسلیمان همراه شد و این باشگاه در بیانیه‌ای اقدام صداوسیمای آذربایجان شرقی را عجیب دانست و در مقابل باشگاه ماشین‌سازی در جوابیه‌ای عنوان داشت که با اظهارنظرهای پوچ و بی‌اساس بهانه دست شبکه‌های فرصت‌طلب معاند ندهید. گفتنی است در پایان بازی هم درگیری‌هایی میان تعدادی از بازیکنان دو تیم به وجود آمد.
در این شرایط سرمربی نفت مسجدسلیمان به خبرنگار «ایران» گفت: «این بازی برای هر دو تیم سخت و مهم بود بخصوص ماشین‌سازی که در انتهای جدول قرار دارد. آنها به هر طریق ممکن می‌خواستند 3 امتیاز بازی را بگیرند و این موضوع باعث شد دیدار با برخی حواشی مواجه شود. علاوه بر این دیدار با ماشین‌سازی به‌خاطر شرایط جوی یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما بود.» مجتبی حسینی صحبت‌های خود را این‌گونه ادامه داد: «ما سعی کردیم مقابل ماشین‌سازی با حوصله بازی کنیم و در زمان مناسب به این تیم ضربه بزنیم که خوشبختانه نقشه‌های ما عملی شد و توانستیم این دیدار را با پیروزی پشت سربگذاریم و 3 امتیاز شیرین از تبریز بگیریم. این 3 امتیاز برای ما هم بسیار حائز اهمیت بود چرا که می‌خواهیم گام به گام خودمان را به بالای جدول برسانیم. فعلاً در جایگاه ششم جدول هستیم و حالا با خیالی راحت‌تر به بازی‌های پیش‌رو می‌اندیشیم.»
ســــرمــربی نفــت مســجــدســلیــمان درخصوص پخش نشدن نیمه نخست و حواشی این دیدار در پایان بازی اظهار داشت: «واقعاً موضوع عجیبی بود و پیش از بازی از این اتفاق بی‌اطلاع بودیم. باید این موضوع پیگیری شود، تیم ما هواداران بسیاری دارد که بی‌دلیل از تماشای بازی تیم محبوب‌شان محروم شدند. تماس‌های زیادی از سوی هواداران داشتیم و از پخش نشدن این دیدار بشدت گله‌مند بودند. از طرفی به نظرم اتفاقات آخر بازی مسأله خاص و بزرگی نبود و بی‌دلیل و بیش از حد به آن پرداخته شد. اتفاق خاصی نیفتاد و درگیری بازیکنان دو تیم همانند بازی‌های دیگر بود و مشکل خاصی پیش نیامد. بازیکنان جوان هستند و احساساتی و در فوتبال این موضوعات پیش می‌آید. عدم حضور دوربین‌های صداوسیما در نیمه نخست در ایجاد این حواشی بی‌تأثیر نبود و از نظر من این موضوع، اتفاق مهمی بود.»
مجتبی حسینی به آینده تیمش در این فصل خوشبین است: «سعی می‌کنیم بازی به بازی جلو برویم و می‌خواهیم بهترین نتایج را کسب کنیم. امیدوارم تیم‌مان و بازیکنان پیشرفت کنند. بازیکنان ما جوان و به دنبال پیشرفت هستند، به این دلیل انگیزه زیادی برای نشان دادن خودشان در زمین دارند. اگر اتفاق خاصی نیفتد آخر فصل با یک نتیجه خوب لیگ را به پایان می‌رسانیم.»

گوهری:  درگیری جزئی بود، داور بی‌دلیل قرمز داد

احمد گوهری، دروازه‌بان نفت مسجدسلیمان که در درگیری‌های انتهای بازی نقش پررنگی داشت در این خصوص به «ایران» گفت: «بازی خوبی مقابل ماشین‌سازی داشتیم و موفق شدیم حریف را شکست دهیم. درگیری آخر بازی مسأله خاصی نبود و آنها بی‌جهت موضوع را بزرگ می‌کنند. آنها در این بازی شکست خوردند و حالا می‌خواهند برای این شکست بهانه بیاورند. من در انتهای بازی کار خاصی انجام ندادم که بخواهم در‌مورد آن صحبت کنم و داور بی‌دلیل به من کارت قرمز داد. انتهای بازی یک درگیری جزئی با بازیکن ماشین‌سازی داشتم و باز هم می‌گویم موضوع خاصی نبود.»



 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: نفت مسجدسلیمان ماشین سازی بی دلیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۷۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فتح‌الله‌زاده نمی‌خواست ساپینتو روی نیمکت بنشیند

به گزارش "ورزش سه"، خسرو حیدری درباره شروع مشکلات ساپینتو و فتح‌الله‌زاده گفت: در زمان ساپینتو اگر مشکل مدیریتی نداشتیم هر سه جام را می‌توانستیم بگیریم، مشکلات زیادی داشتیم و چندین ماه بود که بازیکنان پول نگرفته بودند، مدام مدیرعامل عوض می‌کردیم و مدیرعامل ها با ساپینتو مشکل داشتند، زمانی که فتح‌الله‌زاده به تیم اضافه شد و برای بازی سوپرجام آمد همان‌جا با هم به مشکل خوردند. از همان روز اول، یک سری چیزها به ساپینتو گفته بودند و یک‌سری چیزها هم فتح‌الله‌زاده می‌دانست و با هم به مشکل خوردند.

حیدری ادامه داد: در بازی سوپرجام که بازی با نساجی بازی داشتیم، فتح‌الله‌زاده و ساپینتو را آشتی دادم، او به من گفت که اجازه نمی‌دهم ساپینتو روی نیمکت بنشیند و خودت روی نیمکت بشین که به او گفتم حاج آقا عجله نکن! دنبال این بودم تا آنها با یکدیگر رابطه خوبی داشته باشند و در نهایت هم رابطه خوبی پیدا نکردند و فتح‌الله‌زاده از تیم رفت و مدیرعامل جدید آمد.

ویدئو: 330812

حیدری درباره مشکلاتی که بابت دفتر کمپ ناصر حجازی اتفاق افتاد گفت: تا روز آخر مشکلات آنها وجود داشت و مشکلات بزرگتر می‌شد، آقای ساپینتو دفتر حاضر در کمپ را می‌خواست که در اختیار او باشد و بازیکنان را برای تماشای فیلم بازی‌ها به آنجا ببرد چون جایی نداشتیم و آقای فتح‌الله‌زاده می‌گفتند این دفتر من است و به او نمی‌دهم.

حیدری درباره مشکلات حجت کریمی با ساپینتو گفت: او می‌خواست قرارداد ساپینتو را تمدید کند و ما شانس قهرمانی در جام‌حذفی را داشتیم، ما بازی‌ای که هفت گل به تراکتور زدیم هواداران توقع داشتند که تمدید شود اما در باشگاه همه دوست داشتند که او برود و دنبال بهانه بودند، مشکلاتی که بین ساپینتو و هواداران پرسپولیس اتفاق افتاد او را روز پنجشنبه محروم کردند و اعلام کردند که 4 ماه محروم شده و باشگاه اعتراضی نکرد و همانجا فهمیدم که می‌خواهند او را کنار بگذارند.

حیدری درباره اخلاقیات ساپینتو گفت: او مربی فنی و خیلی خوبی بود ولی از لحاظ اخلاقی مشکلش این بود که خیلی زود عصبی می‌شد.

دیگر خبرها

  • نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر
  • آغاز مرحله دوم رها سازی آب از سد سیلوه به دریاچه ارومیه
  • ماریو گومز: به خاطر بازی در فیورنتینا، پیشنهاد رئال مادرید را رد کردم!
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ایران: بازی با ازبکستان جذابیت های خاصی خواهد داشت
  • آغاز مرحله دوم رها سازی آب از سد سیلوه پیرانشهر به دریاچه ارومیه
  • شمسایی: بازی با ازبکستان جذابیت‌های خاصی خواهد داشت
  • بازی با ازبکستان جذابیت‌های خاصی خواهد داشت
  • می‌خواست لیورپول را بازی بدهد، بدجور بازی خورد!‏
  • فتح‌الله‌زاده نمی‌خواست ساپینتو روی نیمکت بنشیند
  • ساخت ۳۰ دستگاه برج و قطعات فنی توربین بادی در ماشین‌سازی اراک