Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود ثمینی گفت: اجرای طرح سردار شهید قاسم سلیمانی در لرستان ده هزار و ۳۳۶ خانوار را شامل شده است.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ثمینی با اشاره به پنجاهمین جلسه ویدئو کنفرانس ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا که روز شنبه  به ریاست دکتر روحانی رئیس‌جمهور و با حضور استانداران سراسر کشور در خصوص آخرین وضعیت بیماری برگزار شده بود  از تصویب طرح منع تردد شبانه از ساعت ۲۱ شب تا ۴ بامداد در مناطق مختلف کشور در وضعیت زرد خبر دادو اظهار کرد: این محدودیت ها به تشخیص استانداران سراسر کشور اعمال خواهد شد و با توجه به زیرساخت های آماده ای که در استان لرستان داریم این موضوع شامل شهرستان‌های خرم‌آباد و بروجرد خواهد شد و در صورت فراهم شدن شرایط، منع تردد شبانه در سایر شهرهای استان اعمال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ضمن تقدیر از اقشار مختلف و مردم خوب لرستان که با رعایت محدودیت ها موجب کاهش مراجعین به مراکز درمانی ،کم شدن تعداد بستری ها و پایین آمدن آمار مرگ و میر را فراهم آورده اند افزود:در این زمینه عواملی از جمله اجرای طرح سردار شهید قاسم سلیمانی موثر بوده که در این طرح تمرکز بر بحث پیشگیری از کروناست و شامل سه فاز اصلی مراقبت، حمایت و نظارت است که با همکاری و هماهنگی مرکز بهداشت ، علوم پزشکی،سازمان بسیج و هلال احمر انجام پذیرفته است.

ثمینی  تصریح کرد : در این طرح بیماریابی و کمک رسانی به خانواده های بی بضاعت در پیشگیری و ابتلا نقش موثری داشته است که در لرستان ده هزار و ۳۳۶ خانوار را شامل شده است.

او خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح و با همکاری چشمگیر مردم ۵۴ درصد در زمینه ابتلاء به بیماری  ،  ۵۶ درصد در زمینه بستری  و ۲۲ درصد در زمینه مرگ و میر کاهش آمار داشته ایم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با اعلام وضعیت بیماری در لرستان گفت :وضعیت مرکز استان نارنجی و سایر شهرستانها زرد است.  و این موضوع به معنای شرایط  عادی نیست و مردم باید مراقب باشند و با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی از شیوع مجدد بیماری جلوگیری شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خانوار کرونا در ایران طرح شهید سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۷۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عادی شدن روند پرواز‌های فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مهدی رزاز گفت: در زمان وقوع طوفان و بارندگی برخی پرواز‌ها در فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز با تاخیر مواجه شد، اما با عادی شدن شرایط آب و هوایی، پرواز‌ها نیز به حالت عادی برگشته است.

وی افزود: ۳ پرواز بعد از ظهر روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ فرودگاه اهواز به دلیل شدت بارش باران با تاخیر همراه شد.

رزاز ادامه داد: اکنون همه تیم‌های عملیاتی فرودگاه در حالت آماده‌باش کامل هستند.


مدیر کل فرودگاه‌های خوزستان می‌گوید: پرواز‌های فرودگاه اهواز بدون هیچ مشکلی در حال انجام است، ولی از مردم درخواست داریم برای دریافت اطلاعات از وضعیت پرواز‌ها با شماره ۱۹۹ تماس بگیرند.

پیش از این اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به فعالیت این سامانه بارشی در استان هشدار سطح نارنجی صادر کرده بود.

دیگر خبرها

  • ۱۲۱۰ زائر لرستانی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • روایت خبرنگار صداوسیمای لرستان از کوچ عشایر
  • تسهیل تأمین دارو و واکسن مورد نیاز دامداران و مرغداران لرستانی
  • اجرای طرح بهسازی معابر ۱۰ روستای دامغان
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • عادی شدن روند پرواز‌های فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز
  • رقابت ۱۶۳ لرستانی در نوزدهمین آزمون تخصصی قرآن
  • رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی یک سردار دراصفهان
  • شرکت بالغ بر ۱۶ هزار لرستانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی