Web Analytics Made Easy - Statcounter

«صدیقه کعبی‌زاده»  روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا، اظهار داشت: آیین نامه‌های فدراسیون از سال ۹۲ به ‌روزرسانی نشده بود و این مساله را در کمیته‌هایی چون آموزش، مربیان، داوران، مالی و انضباطی انجام دادیم.

وی با بیان اینکه تدوین برنامه‌ استعدادیابی فدراسیون و در راستای آن راه‌اندازی کمیته استعدادیابی برنامه بعدی بود، گفت: استعدادیابی در تمامی استان‌ها پیگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین کمیته جودوی ساحلی برای نخستین‌بار در فدراسیون تاسیس شد که قوانین داوری آن نیز با کمک کمیته داوران تشریح خواهد شد و بزودی رییس جودوی ساحلی مشخص خواهیم کرد و تلاشمان این است تا نخستین دوره مسابقات آن اواخر سال انجام شود.

کعبی‌زاده به ساماندهی اتوماسیون اداری هیات‌ها و کمیته‌ها اشاره کرد و افزود: این برنامه‌ریزی در راستای سیاست دولت الکترونیک انجام شد. تغییر لوگوی فدراسیون هم دیگر برنامه عملیاتی ما بود که چندین ساعت کار تحقیقی روی آن انجام شد.

وی با بیان اینکه حضور جودو در ارگان‌های مختلف از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، تصریح کرد: با آموزش و پرورش تفاهمنامه امضا شد تا جودو پس از ۱۰ سال دوباره به این ارگان بازگردد. همچنین با دانشگاه پیام‌نور، نیروی انتظامی و بسیج هم تفاهمنامه داشتیم.

به گفته نایب رییس زنان فدراسیون جودو، تاکنون آزمون‌های آنلاین دان یک تا سه در ۱۳ استان برگزار شده است و کارگاه کوچینگ هم برای نخستین بار انجام گردید که ۳۵۰ متفاضی در آن به‌صورت آنلاین حضور یافتند.

همچنین، دوره دانش‌افزایی با تدریس مدرسی از دانشگاه «آکادیا» کانادا از دیگر محورهای مهم فدراسیون جودو در سال اخیر بوده است. اکنون برگزاری دوره‌های ارتقاء درجه مربیگری درجات دو، یک و ممتاز از دیگر برنامه‌های در دست اقدام است.

کعبی‌زاده افزود: مراسم روز جهانی جودو هم با حضور مسوولان ورزش کشور و جمعی از خانواده این رشته در میدان آزادی برگزار کردیم که مورد توجه قرار گرفت. سپس، مشارکت فعال در همایش ملی تازه‌های علوم ورزشی و سلامت با برگزاری پنل تخصصی جودو هم صورت پذیرفت.

سرپرست دبیری فدراسیون جودو، پویش همگانی جودو را دارای اهمیت دانست و عنوان کرد: این پویش در دو مرحله و در راستای سیاست‌های وزارت ورزش با رویکرد توسعه همگانی جودو به سرانجام رسید. پویش همگانی نمایش فنون دفاع شخصی نیز دیگر برنامه بود. ساماندهی سبک‌های زیر مجموعه کمیته دفاع شخصی هم با مجوز وزارت ورزش به‌صورت رسمی در اختیار فدراسیون جودو است. شورای راهبردی دفاع شخصی را هم تشکیل دادیم.

وی افزایش جودوکاران ساماندهی شده را از موفقیت‌های فدراسیون دانست و گفت: این تعداد از ۶۰ هزار نفر به بیش از ۹۰ هزار نفر رسیده که نشان می‌دهد این رشته علاقمندان زیادی در سراسر کشور دارد.

کعبی‌زاده ادامه داد: مرحله آزمایشی مسابقات کاتای قهرمانی کشور به‌صورت آنلاین در چهار استان انجام شد تا معایب موجود را برطرف سازیم. بر این اساس، مسابقات قهرمانی کشور کاتا در بخش زنان و مردان  در دو گروه  (زیر ۳۵ سال و بالای ۳۵ سال) اسفندماه به‌صورت آنلاین برگزار می‌گردد.

نایب رییس زنان فدراسیون جودو تاکید کرد: اهدا دان ۹ به استاد «کیهان» و استاد «مدنی» با حضور رییس کمیته ملی المپیک هم برای ما از اهمیت زیادی برخوردار بود.

سرپرست دبیری فدراسیون جودو به درپیش بودن مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان کشور اشاره کرد و افزود: این مسابقات بر اساس تقسیم‌بندی کشوری در ۶ منطقه انجام می‌شود. برنامه‌ریزی برای برپایی لیگ برتر نیز طی هفته جاری و با برگزاری جلسه کمیته مسابقات و سازمان لیگ، صورت می‌پذیرد.

وی یکی از مهمترین برنامه‌های فدراسیون را تاسیس آکادمی جودو دانست و گفت: پس از توافق با شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی و مساعدت وزارت ورزش و جوانان، این آکادمی در مجموعه ورزشی کبکانیان تاسیس می‌شود. مراسم کلنگ زنی آنرا بزودی با حضور مقامات عالی وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک برگزار خواهیم کرد.

نایب رییس زنان فدراسیون جودو بیان کرد: برگزاری مجمع عمومی فدراسیون و مجامع عمومی و انتخاباتی هیات‌ها نیز طبق برنامه، انجام گردید. برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در بخش زنان و انجام آزمون‌های ۴ الی ۶ و سیمنار داوری و تجلیل از داوران برتر هم در دستور کار قرار دارد.

کعبی‌زاده با تاکید بر اینکه فدراسیون به تمامی هیات‌های استانی خود نگاه حمایتی دارد، اظهار داشت: تجلیل از پیشکسوتان و بزرگان جودوی سراسر کشور از دیگر برنامه‌هاست.

بنابر اعلام وی، جامعه جودو مشارکت فعالی در همایش همت پهلوانانه و کمک مومنانه داشته و این مهم در فدراسیون و ۱۵ استان برگزار شد.

وی در پایان گفت: تمامی این فعالیت‌ها نشان می‌دهد که جودو در ایران زنده است و باامید و با تمام قدرت کارش را پیش می‌برد.

برچسب‌ها فدراسیون جودو اختصاصی ایرنا جودو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون جودو اختصاصی ایرنا جودو فدراسیون جودو اختصاصی ایرنا جودو اخبار کنکور فدراسیون جودو دیگر برنامه وزارت ورزش کعبی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۷۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه روز پنجم مسابقات تیراندازی

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و آخرین مرحله توزیع سهمیه المپیک پاریس از ۳۱ فروردین تا ۱۰ اردیبهشت ماه با حضور ۴۳۳ ورزشکار از ۸۳ کشور در دوحه قطر برگزار می‌شود.

در پنجمین روز این مسابقات و در مرحله مقدماتی اسکیت آقایان علی دوستی و امیرمحمد دادگر در خط آتش قرار می‌گیرند.
برنامه روز پنجم مسابقات به شرح زیر است:

جمعه، ۷ اردیبهشت ماه:
مقدماتی اسکیت آقایان - ساعت ۹:۰۰ الی ۱۶:۳۰

دیگر خبرها

  • نشست صمیمی دبیر فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • برنامه روز پنجم مسابقات تیراندازی
  • کارخانه مشاور عالی فنی رئیس فدراسیون والیبال و دبیر کمیته فنی شد
  • کارخانه در فدراسیون والیبال پست گرفت
  • کارخانه مشاور عالی رئیس و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال شد
  • مصطفی کارخانه مشاور عالی و دبیر کمیته فنی شد
  • قهرمانی نسر در مسابقات جودوی نونهالان خراسان رضوی
  • علیرضا دبیر:زخم زبان چیز خوبی نیست!
  • چرا یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؟/ در انتظار دیدار با دبیر
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو