Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-03@15:23:18 GMT

واکنش تند کیهان به لفاظی های عباس آخوندی

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۶۷۶۱۶

واکنش تند کیهان به لفاظی های عباس آخوندی

عباس آخوندی، وزیر سابق و بی‌کفایت راه و شهر‌سازی دیروز در روزنامه دولتی ایران نوشت: «طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری که در مجلس در دست بررسی است، آشکارا مشحون از تبعیض‌های ناروا میان شهروندان و موجب سلب حق از انتخاب شوندگان و انتخاب کنندگان است. از این رو، مغایر مدلول قانون اساسی است و همچنین آشکارا با سیاست‌های ابلاغی رهبری درباره انتخابات مغایرت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون پرسش این است که چرا چنین طرحی در دستور کار قرار می‌گیرد تا اعصاب و روان ملتی را آزار دهد و زمان ارزشمند مجلسیان، شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت را که در این روزگاران سخت باید در‌اندیشه گره گشایی از کار ملت باشند به چنین امر ناسنجیده‌ای مشغول می‌سازد. البته این طرح سنجه‌ای است برای آزمون میزان بی‌طرفی شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت.»


عباس آخوندی به جای این لفاظی‌ها، باید در پیشگاه عدالت پاسخگوی نساختن مسکن و افتخار کردن به آن، تحمیل تورم بالای ۶۰۰ درصدی به مسکن، فشار مضاعف به مستأجران و دریغ کردن میلیون‌ها شغل باشد.
آیت‌الله رئیسی اعلام کرده بود؛ «گاهی ترک فعل‌ها از انجام برخی اقدامات پُرضررتر است. سیاست قطعی دستگاه قضایی، پیگیری و مواخذه مسئولی است که به وظایف خود عمل نکرده است.»
حجت‌الاسلام درویشیان، رئیس‌سازمان بازرسی کل کشور نیز گفته است: «در حوزه مسکن برخی ترک فعل‌ها در انجام تکالیف قانونی از سوی مسئولان ذی‌ربط در سال‎های گذشته، از جمله بی‌توجهی به ساخت مسکن ارزان‌قیمت، باز‌سازی بافت فرسوده و راه‌اندازی سامانه‎های قانونی، زمینه‌ساز شرایط کنونی این بازار است که سازمان بازرسی پیگرد ترک فعل‎های صورت گرفته را در دستور کار خود قرار‌داده است.»

منبع: فردا

کلیدواژه: عباس آخوندی ساخت مسکن اصلاح قانون انتخابات مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۷۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی آخر هفته

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، در روز‌های پایانی دومین هفته از اردیبهشت ماه با فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی شبکه‌های سیما همراه باشید؛ «زاده شده برای پرواز»، «مصلحت»، «محموله نهایی»، «نامیرا»، «رادیکال» و «گریز از مرگ» فیلم‌های جدیدی هستند که این هفته از قاب شبکه‌های سیما تماشایی می‌شوند.
فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «زاده شده برای پرواز»، «محاکمه ۷ شیکاگویی»، «مالکوم ایکس»، «هدیه»، «استشهادی برای خدا»، «پرنده طلایی»، «مصلحت»، «معصومیت از دست رفته ۱ و ۲»، «محموله نهایی»، «کلاهبرداران»، «نامیرا»، «پل ۲۱»، «بادیگارد»، «رادیکال»، «جاده‌های سرد»، «بی نظیر»، «ریو ۱»، «گریز از مرگ»، «پل سفید»، «بیرون از بهشت»، «تفنگ‌های هفت دلاور»، «۳۰ نابغه»، «مرد کار»، «آخرین اتوبوس»، «نسخه سحرآمیز»، «هندوستان آزاد»، «پهنه شب»، «سرقت»، «برادران باد»، «کلاس ۸۳»، «کوهستان»، «نامرئی»، «آتش»، «هویت»، «بهترین دوست من»، «شش قهرمان»، «ریکا»، «ویل هانتینگ نابغه»، «۲۱ پل»، «قصه‌های مجید»، «داستان‌های خودمانی»، «طلا و مس»، «ضربه مغزی» و «گودزیلا» پنج‌شنبه، جمعه و شنبه ۱۳، ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت ماه مصادف با شهادت امام جعفر صادق (ع) از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌روند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • واکنش عباس عبدی به سخنان مهدی نصیری: اصلاح‌طلبی و براندازی دو راهبرد غیر قابل جمع است
  • تغییرکاربری ۳۰۰۰ مترمربع از «پارک لاله»، قانونی است؟/ واکنش تند آخوندی به ساخت و ساز در بوستان لاله
  • لفاظی مقام سابق آمریکا در مورد اقدام تنبیهی اخیر ایران علیه اسرائیل
  • «مصلحت» در شبکه دو
  • فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی آخر هفته
  • باران بهاری از فردا در استان قزوین
  • آمریکایی‌ها درباره حقوق بشر فقط لفاظی می‌کنند
  • بادیگارد، طلا و مس با مصلحت در آخر هفته تلویزیون
  • واکنش کیهان به گزارش بی‌بی‌سی درباره نیکا شاکرمی: جعلی است و ارزش جواب ندارد
  • واکنش کیهان به گزارش بی بی سی در باره نیکا شاکرمی