Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کل دادگستری هرمزگان با اشاره به بررسی مشکلات دو واحد بزرگ خدماتی و تولیدی در ستاد اقتصاد مقاومتی دستگاه قضایی استان از صدور دستورات ویژه در این خصوص خبر داد.

خبرگزاری میزان - جلسه ستاد اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی دستگاه قضایی هرمزگان به ریاست علی صالحی رییس کل دادگستری استان و با حضور اعضای این ستاد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کل دادگستری استان هرمزگان در جریان برگزاری این نشست ضمن تأکید بر لزوم حل مشکلات و مسائل شرکت‌ها و واحد‌های تولیدی و صنعتی خاطر نشان کرد: با توجه به منویات داهیانه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و تأکیدات ریاست قوه قضائیه، مهمترین هدف از تشکیل این ستاد، رونق فعالیت‌های اقتصادی سالم و مشروع با مدنظر قرار دادن ظرفیت‌های بومی می‌باشد.

علی صالحی همچنین تصریح کرد: با توجه به مشکلات "شرکت خدمات دریایی و بندری سی دلف" به ویژه در خصوص دریافت خدمات از اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان، با عنایت به اشتغال تعداد قابل توجهی نیروی متخصص و کارگر در این شرکت و نوع فعالیت‌های آن در ارائه خدمات کانتینری، مقرر شد؛ اداره کل بنادر و دریانوردی در چارچوب موازین قانونی، مساعدت لازم را انجام دهد و تا زمان مشخص شدن وضعیت قرارداد جدید، ارائه خدمات به این شرکت به هیچ وجه قطع نشود.

بیشتر بخوانید: حمایت از واحد‌های تولیدی اولویت مهم دستگاه قضایی است

وی همچنین با اشاره به فعالیت‌های انجام شده توسط "شرکت معماران تجارت آفتاب" به منظور احداث پالایشگاه روغن پایه خودرو در غرب بندرعباس افزود: با توجه به اینکه زمین اختصاص یافته برای احداث این پالایشگاه در محدوده اراضی منابع طبیعی قرار گرفته است، مقرر شد، ضمن بازدید از محدوده اجرای این پروژه، با حضور مدیران دستگاه‌های متولی، تصمیمات مقتضی برای حل موانع موجود با عنایت به لزوم حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی منطقه اتخاذ گردد.

رییس کل دادگستری استان هرمزگان تأکید کرد: همجواری این پروژه با جنگل‌های دست کاشت منابع طبیعی ایجاب می‌کند که به گونه‌ای تصمیم گیری شود که از ایراد هرگونه صدمه و آسیب به محیط زیست و منابع طبیعی ممانعت شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: رییس کل دادگستری هرمزگان بررسی مشکلات واحدهای تولیدی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رییس کل دادگستری هرمزگان بررسی مشکلات واحدهای تولیدی رییس کل دادگستری منابع طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۷۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان

درویشعلی حسن زاده گفت: در جلسه کارگروه رفع موانع تولید گلستان مشکلات این واحد‌ها بررسی و موانع تولید آنها مشخص و برای رفع این مشکلات تصمیم گیری شد.

او افزود: مشکلات این واحد‌های تولیدی مربوط به بانک کشاورزی، شرکت توزیع نیروی برق و سازمان جهاد کشاورزی استان بود که با همکاری نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مرتبط برای رفع موانع تولید این واحد‌ها تصمیم لازم گرفته شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه سرمایه انسانی صنعت نفت برگزار شد
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه منابع انسانی صنعت نفت برگزار شد
  • اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به ۱۲ واحد تولیدی برتر
  • رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک کشور چین
  • رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • ۱۵۸ واحد تولیدی در زنجان تعطیل یا راکد است
  • بررسی و رفع مشکلات ۱۷ طرح تولیدی و صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • شرکت گاز کردستان 1268 واحد تولیدی و صنعتی مصوبه شورای اقتصاد را به شبکه سراسری گاز متصل کرد
  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان