Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر سرتیپ خلبان قاسم خاموشی روز یکشنبه در گفت‌ و گو با  خبرنگار ایرنا اظهارداشت: شهید سلیمانی اگرچه زاده کرمان بود ولی رفتار و منش او نشان از آن داشت که این سردار رشید اسلام‌خود را فرزند ایران، حامی مردم منطقه و جهان اسلام و به عبارتی یک امنیت بخش جهانی بود.
وی به نقش این شهید در ایجاد الفت، همدلی و هم‌افزایی اقوام، مذاهب، نیروهای مسلح و آزادیخواهان اشاره و اضافه کرد : در بعد داخلی حاج قاسم در زلزله و سیل در کنار مردم اقوام مختلف قرار داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز ارتش ادامه داد: شهید سلیمانی مذاهب مختلف منطقه اعم از شیعه و سنی و دیگر مذاهب را در یک جبهه واحد منسجم ساخت به گونه‌ای که در بین آنها تصاویر نماز جماعت شیعه و سنی و حتی در برخی جبهه‌ها مثل سوریه حضور مسیحیان یا اقوام دیگر مشهود بود.
وی تصریح کرد: از سوی دیگر ما شاهد حضور نیروهای مختلف اعم از سپاه، ارتش و سایر نیروهای مسلح در عملیات‌های مستشاری در جبهه مقاومت بودیم و حتی در این مسیر ارتش جمهوری اسلامی نیز شهدایی تقدیم راه اسلام کرد.
امیر خاموشی اضافه کرد: در بعد بین المللی، شهید سلیمانی عامل انسجام بخشی و سازمان یافتن همه اسلام خواهان و آزادی‌خواهان در جبهه متحد حق علیه باطل شد به گونه‌ای که به واسطه او، رزمندگان از ملیت‌های مختلف در یک صف واحد بسیج شدند.
وی اظهارکرد: اگر بخواهیم  رمز توفیقات شهید سلیمانی را در یک کلمه خلاصه کنیم؛ گل واژه‌ای جز "اخلاص" و "کار برای خدا" نیست.
فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز ارتش تصریح کرد: البته دشمن گمان می‌کرد با ترور شهید سلیمانی، چراغی که برافروخته شده بود، خاموش می‌شود؛ غافل از اینکه خون این عبد صالح خدا موجب برافرخته‌تر شدن شعله‌های مقاومت و ایستادگی خواهد شد.
وی تاکید کرد: حماسه بزرگ ملت ایران و عراق در تشییع این شهید؛ در واقع تجدید بیعت با آرمان‌های او بود و این حضور ده‌ها میلیونی در واقع جلوه همان ارتش ۲۰ میلیونی بود که امام خمینی (ره) در ابتدای انقلاب مطرح فرمودند.

به گزارش ایرنا، سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس و ابو مهدی المهندس معاون سازمان الحشد الشعبی عراق به همراه هشت نفر دیگر بامداد جمعه ۱۳ دی ۹۸ در مسیر فرودگاه بغداد در اقدام تروریستی کاخ سفید و به دستور "دونالد ترامپ" رئیس‌جمهوری آمریکا و با شلیک موشک‌های پهپادهای ارتش این کشور به شهادت رسیدند.

برچسب‌ها سالگرد درگذشت نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران اصفهان قاسم سلیمانی پروندهٔ خبری نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سالگرد درگذشت نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران اصفهان قاسم سلیمانی سالگرد درگذشت نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران اصفهان قاسم سلیمانی اخبار کنکور شهید سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۷۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده کل ارتش: عملیات وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود

امیر سرلشکر موسوی با حضور در مرکز فرماندهی و پایش عملیات ارتش، از آحاد رزمندگان نقش‌آفرین در عملیات وعده صادق، قدردانی کرد.

به گزارش مشرق، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، با حضور در مرکز فرماندهی و و پایش عملیات ارتش، وعده صادق را جلوه زیبایی از وحدت و هم افزایی ارتش و سپاه و وزارت دفاع عنوان کرد.

فرمانده کل ارتش افزود: این عملیات که با محوریت نیروی هوافضای سپاه، هم افزایی ارتش و وزارت دفاع و هدایت ستاد کل نیروهای مسلح با موفقیت انجام شد، کام همه دوستان انقلاب اسلامی را شیرین و دشمنان را از قدرت بازدارندگی ایران شگفت‌زده کرد.

امیر سرلشکر موسوی، با شکرگزاری به درگاه احدیت و تبریک این موفقیت و ظهور قدرت اراده ملت ایران به محضر فرماندهی معظم کل قوا، از ستاد کل نیروهای مسلح که با تدبیر شایسته و همافزا و راهبری دقیق عملیات، اراده و همت رزمندگان اسلام را هم جهت و معطوف به هدف، به فرجامی غرور آفرین، رهنمون ساخت، قدردانی کرد.

فرمانده کل ارتش خاطر نشان کرد: به دلاور مردان سپاه پاسداران خداقوت و دست مریزاد عرض می‌کنم و از آحاد همرزمان عزیز نقش آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند و نیروی هوایی و خانواده محترم فرماندهان و رزمندگان که همواره با تحمل سختی‌ها، توفیقات نیروهای مسلح را میسر ساختهاند، صمیمانه قدردانی میکنم.

وی بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش برای اقدام، تاکید و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به دنبال گسترش جنگ نیست لیکن در جنگ اراده‌ها، پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد.

امیر سرلشکر موسوی، همچنین از خداوند بزرگ برای ملت سربلند ایران، عزت روز افزون و برای محور مقاومت به‌ویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه قهرمان، پیروزی نهایی و برای رژیم کودک‌کش صهیونیستی تسریع در زوال مختوم را مسئلت کرد.

دیگر خبرها

  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • دادستانی انتظامی قضات جوان، مومن و متعهد را به جامعه معرفی می کند 
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • نیروهای مسلح با تحریم‌ها موفق به ساخت مدرن‌ترین موشک‌ها شد
  • باید، حول محور وحدت از آرمان‌های انقلاب دفاع کنیم
  • فرمانده کل ارتش: عملیات وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است