Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: از همه سلامتی بازیکنان، کادرفنی و تیم داوری اهمیت دارد اما ما در این زمین شاهد برگزاری یک مسابقه واترپلو روی چمن مصنوعی بودیم!

نبی‌الله باقری‌ها، مدافع پیشین تیم پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا درباره تساوی بین دو تیم پرسپولیس و نساجی اظهار داشت: فکر می‌کنم پس از شکست تیم پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا و مشکلات روحی و روانی که برای تیم به وجود آمد، در این بازی شاگردان یحیی توانستند حدود 6 موقعیت عالی روی دروازه نساجی ایجاد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس نمی‌خواست در این بازی بازنده لقب بگیرد و این روحیه جنگندگی بهترین محصول از این بازی بود.

پیشکسوت تیم پرسپولیس با اشاره به وضعیت اسف‌بار چمن مصنوعی استادیوم وطنی قائم‌شهر در روز پرباران مازندران، عنوان کرد: نمی‌دانم چه اصراری وجود داشت که بازی حتماً می‌بایست روز جمعه برگزار شود. اول از همه سلامتی بازیکنان، کادرفنی و تیم داوری اهمیت دارد اما ما در این زمین شاهد برگزاری یک مسابقه واترپلو روی چمن مصنوعی بودیم! خیلی وقت بود چنین زمین و چنین مسابقه‌ای در لیگ برتر ندیده بودیم.

وی همچنین افزود: در این شرایط بازی برای هر دو تیم سخت است و احتمال مصدومیت بالا می‌رود. نساجی هم بازی خوبی ارائه داد و با تاکتیک دفاع-ضدحمله توانست چند موقعیت خوب روی دروازه حامد لک ایجاد کند. بعد از آن فینال نیاز به چنین تقابلی بود و از دست ندادن امتیاز خیلی برای پرسپولیس حیاتی و مهم بود.

باقری‌ها در مورد شرایط عجیب برگزاری این دیدار گفت: نساجی یکی از معدود تیم‌هایی‌ست که مالک خصوصی دارد و به این مالک هم باید کمک شود. زیرساخت‌های استادیومی باید توسط استان مازندران برای کسی که از جیب هزینه می‌کند هم فراهم شود. نساجی همیشه در بازی‌های خارج از خانه عملکرد بهتری داشته و این نشان می‌دهد که خودشان هم با این شرایط در مضیغه هستند.

پیشکسوت تیم پرسپولیس درنهایت در خصوص اشتباهات مهدی شیری که در تقابل پرسپولیسی‌ها با نساجی هم تکرار شد، بیان داشت: شیری باید خودش به خودش کمک کند و با ریکاوری روانی و بدنی به روزهای خوب بازگردد. قطعاً کادرفنی و سایر بازیکنان از او حمایت می‌کنند تا مهدی شیری به اوج برسد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: تیم پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۷۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاشیه بازی نساجی و پرسپولیس| چهارمین گل اورنووف به نماینده مازندران/ برخورد گرم الهامی و پیروانی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های نساجی مازندران و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر از ساعت ۱۸:۱۵ در ورزشگاه وطنی قائمشهر به مصاف هم رفتند.

*هواداران تیم نساجی و سپس پرسپولیس از ساعت ۱۴ در ورزشگاه وطنی بودند و ساعت ۱۷ ورزشگاه پر شد.

*با توجه به تمهیدات صورت گرفته خیلی تلاش شد تا تماشاگران دو تیم وارد سکوهای یکدیگر نشوند و هواداران نساجی با توجه به اتفاقات فصل گذشته اجازه ورود پرسپولیسی ها روی سکوهای تیم خود را ندادند.

*بسیاری از تماشاگران به دلیل نداشتن بلیت پشت درهای بسته ورزشگاه وطنی ماندند.

*در این فصل اوستون اورونوف برای چهارمین بار دروازه نساجی را باز کرد. او دو گل با پیراهن نوبهار ازبکستان در دو بازی به نساجی در لیگ قهرمانان زد و در بازی امروز نیز در دقیقه 6 دروازه نساجی را بازز کرد.

*پیش از شروع بازی ساکت الهامی برخورد گرمی با نیمکت پرسپولیس از جمله افشین پیروانی سرپرست سرخپوشان تهران داشت. 

* احسان حسینی و محمود قائد رحمتی در فهرست نساجی برای این مسابقه حضور ندارند.سعید اقایی در این دیدار 4 کارته است.

دیدار دو تیم با یک گل به سود پرسپولیس در جریان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شادی دیوانه‌وار و پیغام کنعانی در وطنی (عکس)
  • حاشیه بازی نساجی و پرسپولیس| چهارمین گل اورنووف به نماینده مازندران/ برخورد گرم الهامی و پیروانی
  • ورزشگاه وطنی آماده میزبانی از بازی نساجی - پرسپولیس / فیلم
  • (عکس) رونمایی از لباس متفاوت پرسپولیس مقابل نساجی
  • عکس‌| رونمایی از لباس متفاوت پرسپولیس مقابل نساجی
  • در جنگ قهرمانی و بقا؛ پرسپولیس لباس قهرمانی را برتن نمی‌کند!
  • پرسپولیس لباس قهرمانی را برتن نمی‌کند!
  • بازی نساجی و پرسپولیس بدون حضور زنان
  • پرسپولیس - نساجی بدون حضور زنان
  • پرسپولیس مراقب شوت‌های باقری باشد!