Web Analytics Made Easy - Statcounter

امسال با توجه به وجود کرونا و تعطیلی دانشگاه‌ها حال و هوای هیئات دانشجویی غریب است و بیشتر هیئات با تعداد کم یا به صورت مجازی مراسم خود را برگزار می‌کنند. برای آگاهی از برنامه هیئات به سراغ برخی مسئولان هیئات دانشجویی رفتیم.  

 

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، امسال با توجه به وجود کرونا و تعطیلی دانشگاه‌ها حال و هوای هیئات دانشجویی غریب است و بیشتر هیئات با تعداد کم یا به صورت مجازی مراسم خود را برگزار می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
برای آگاهی از برنامه هیئات به سراغ برخی مسئولین هیئات دانشجویی رفتیم.  

مجتبی شریفی، مسئول هیات میثاق با شهدا دانشگاه امام صادق(ع)،  پیرامون برنامه این هیئات در فاطمیه اول گفت: برنامه عزاداری فاطمیه اول هیات دانشگاه امام صادق از چهارم دی ماه، آغاز شده و تا هشتم دی ماه ادامه خواهد داشت.  

وی افزود: این مراسم در مسجد دانشگاه امام صادق(ع) هر شب، از ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۱ با سخنرانی حجت الاسلام رفیعی، میرباقری و سعیدی و مداحی میثم مطیعی مداحی برگزار می شود.

شریفی با اشاره به تلاش برای جلوگیری از شیوع کرونا گفت: برای جلوگیری از شیوع کرونا این برنامه از طریق شبکه قرآن به صورت زنده بدون حضور عزاداران پخش خواهد شد و همچنین شبکه های اجتماعی و سایت هیئت نیز پخش زنده مراسم را برعهده خواهند داشت.  
  هیأت دانشگاه تربیت مدرس با هم افزایی سه دانشگاه برگزار می‌شود   مومیوند، مسئول هیات محبین دانشگاه تربیت مدرس، پیرامون برنامه این هیات دانشجویی در ایام فاطمیه گفت: هیات محبین دانشگاه تربیت مدرس با همکاری و هم افزایی هیئات دانشگاه علامه و صدا و سیما مراسم عزاداری فاطمیه اول را در محل مسجد دانشگاه تربیت مدرس برگزار می‌کند.  

وی با بیان اینکه ساعت شروع مراسم از اذان مغرب تا ۱۹ خواهد بود، افزود: مراسم فاطمیه از هفتم دی ماه است و تا نهم دی ماه با رعایت کامل پروتکل‌ها و تعداد محدودی از عزاداران برگزار خواهد شد.

مومیوند با بیان اینکه ساعت شروع مراسم از اذان مغرب تا ۱۹ خواهد بود، گفت: سخنرانان این مراسم پرفیض حجت الاسلام قاسمیان و حجت الاسلام هدایت هستند.   همچنین این عزاداری از طریق اینستاگرام پخش زنده خواهد داشت.     هیأت الزهرا(س) دانشگاه شریف شب شهادت حضرت زهرا مراسم خواهد داشت   اقبالی، مسئول هیأت دانشجویی دانشگاه شریف، پیرامون برنامه این هیأت دانشجویی در دهه اول فاطمیه گفت: مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا(س) در مسجد دانشگاه صنعتی شریف با رعایت پروتکل بهداشتی هفتم دی ماه از ساعت۱۸:۳۰ با سخنرانی حجت الاسلام هدایت و مداحی کربلایی رستمی برگزار خواهد شد.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: هیات دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس هیات میثاق با شهدا دهه اول فاطمیه دانشگاه تربیت مدرس هیئات دانشجویی حجت الاسلام دی ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۷۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش دانشجویی ضدصهیونیستی آمریکا

دریافت 34 MB کد خبر 6090028

دیگر خبرها

  • همایش ملی «نماز، دانشگاه، بایسته‌ها و شایسته‌ها» برگزار می‌شود
  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین
  • آئیین تجدید میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد
  • مسابقات ملی «سدید»‌ بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی در دانشجویان است
  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • حمایت دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش دانشجویی ضدصهیونیستی آمریکا
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • ویژه‌برنامه استاد مجتهدی با عنوان «یک‌عمر معلم» برگزار می‌شود
  • کنکور در کمال امنیت و صحت برگزار شد/ تکرار در یک منطقه سیل زده
  • از «غلامحسین رضوانی» چه می‌دانیم