Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا نظرعلی‌لو روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اکنون از ۶۴ هزار و ۶۲۰ دانش آموز خوی، ۸۰ درصد جمعیت دانش‌آموزان شهرستان تحت پوشش شبکه شاد هستند و به صورت آنلاین آموزش‌های پایه تحصیلی خود را دریافت می‌کنند که بخشی از آنان، فاقد بنیه مالی برای خرید تبلت هستند.

وی بیان داشت: آموزش مجازی آن دسته از دانش آموزانی هم که دسترسی به اینترنت نداشته یا امکان استفاده از گوشی و تبلت ندارند نیز، از طریق ارسال بسته های آموزشی، درس نامه و فیلمهای درسی بر روی فلش فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسسه خیریه عترت بوتراب در هفت استان کشور در حوزه کمک به ایتام و دانش آموزان فعال است.

این موسسه یک هزار و ۵۰۰ تبلت برای دانش آموزان آذربایجان غربی اهدا کرده است.

۲.۶ کیلومتر جاده روستایی در خوی افتتاح شد

راه روستایی "خویمن" از روستاهای شهرستان خوی در قالب طرح ملی ابرار با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

ارسلان شکری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در این آیین اظهار داشت: میزان برخورداری خانوار روستایی شهرستان خوی از راه آسفالت راه روستایی ۸۳ درصد بود که پس از اجرای طرح ابرار، میزان برخورداری خانوار روستایی این شهرستان به ۹۶ درصد خواهد رسید.

پروژه های ابلاغی شهرستان خوی در طرح ملی ابرار ۵۳ کیلومتر بوده که از این میزان ۱۸ کیلومتر آسفالت شده است و ۳۵ کیلومتر عملیات زیرسازی انجام یافته و برای عملیات آسفالت در آستانه قرارداد است.

برچسب‌ها مدارس خوی دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس خوی دانش آموزان مدارس خوی دانش آموزان اخبار کنکور دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۷۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان گنبدکاووس با افتتاح یک زمین چمن مصنوعی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان  پنجمین طرح ورزشی از مجموعه طرح‌های شهید سلیمانی در گنبدکاووس شامل یک زمین چمن مصنوعی افتتاح و سرانه‌ی ورزشی دانش آموزان این شهرستان از ۲۷ سانتی‌متر مربع به ۳۵ سانی متر مربع افزایش یافت.

غنی پور مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس می گوید : این زمین چمن با همکاری شهرداری شهرستان ۱۶۰۰ متر زیرسازی شده است و ۲۰۰ میلیون تومان برای بتن ریزی این مجموعه و ۶۰۰ میلیون تومان هم برای خرید و نصب چمن‌های مصنوعی هزینه کردیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند
  • آزمون دوباره از ۱۳۵ کنکوری جامانده «زیرکوه»!
  • لزوم نهادینه کردن علم محیط زیست در کنار سایر علوم برای دانش‌آموزان
  • افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان گنبدکاووس با افتتاح یک زمین چمن مصنوعی
  • سیلی که آرزوهای دانش آموزان را با خود برد
  • پیش بینی ۵۲ میلیارد اعتبار در حوزه عمرانی آموزش و پرورش رزن
  • برگزاری نخستین آزمون سراسری در شهرستان چالدران
  • نمایشگاه توانمندی های دانش آموزان در بیضا
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک