Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@07:25:02 GMT

عضویت ۴۹۰ مشترک در سامانه هشدار پلیس البرز

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۶۸۳۲۳

عضویت ۴۹۰ مشترک در سامانه هشدار پلیس البرز

«مها سامانه اطلاع رسانی و اعلام خطر آنلاین و هوشمند است که به صورت ۲۴ ساعته با کمک حسگرهای حرکتی لرزشی و غیره هر نوع تهدید مانند سرقت و زورگیری را در زمان حضور یا عدم حضور مالک به مرکز هشدار الکترونیک اعلام می کند  و به محض دریافت هشدار الکترونیکی صحت احراز و درکمترین زمان به مالک و مبادی امدادی از جمله پلیس اطلاع رسانی می نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

سرهنگ  ایرج جنتی روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: اکنون از مجموع عضویت در سامانه مها بیش از ۲۳ مورد مربوط به واحدهای مسکونی است که برای پیشگیری از سرقت و جرایم دیگر نیز متصل شده اند.

وی اضافه کرد: راه اندازی سامانه مها برای  حفظ امنیت اماکن تجاری، ساختمان های اداری، مناطق مسکونی در ایام مختلف سال به ویژه روزهای تعطیل و یا در مواقعی که ساکنان در محل حضور ندارند، محقق شده است.
جنتی خاطرنشان کرد که در صورت بروز سرقت در مکان هایی که  متعلق به مشترکان مرکز هشدار الکترونیک هستند، توسط حسگرهای حرکتی این رخداد به سامانه مها اعلام می شود و در ادامه با به صدا درآمدن آژیرهای خطر بلافاصله واحدهای گشتی پلیس به محل اعزام می شوند.
رییس پلیس پیشگیری البرز افزو : امکان بهره مندی از بسترهای پشتیان در راستای بالا بردن امنیت مشترکان، کنترل و مراقبت  شبانه روزی از اماکن در تمامی طول سال، قابلیت پشتیبانی نامحدود مشترکین و نظارت دائمی بر عملکرد سیستم از جمله مزایای این مرکز است.

وی بیان داشت:  افراد متقاضی با مراجعه حضوری و یا برقراری تماس تلفنی با مرکز هشدار الکترونیک  استان البرزمی توانند فرم اولیه ثبت نام را دریافت کنند و کارشناسان با حضور در محل هزینه ،محل نصب، سیستم ها را نیز مشخص کنند.

برچسب‌ها البرز سرقت پلیس پیشگیری ناجا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز سرقت پلیس پیشگیری ناجا البرز سرقت پلیس پیشگیری ناجا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۸۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۲ خودروی شوتی در البرز / ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ پیمان لطیفی مطرح کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان البرز با رصد فعالیت قاچاقچیان موفق به توقیف دو دستگاه خودروی شوتی در محورهای مواصلاتی استان شدند.

وی افزود: در این عملیات‌ها ۱۷ عدد انواع لوازم خانگی شامل لباسشویی، تلویزیون، اتوبخار و موتور کولر گازی کشف شده که برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش آنها حدود سه میلیارد ریال برآورد می‌شود.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به دستگیری دو نفر در این عملیات‌ها بیان کرد: مبارزه جدی با قاچاق کالا از اولویت‌های پلیس در سال جاری است.

کد خبر 6088593

دیگر خبرها

  • توقیف ۲ خودروی شوتی در البرز / ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد
  • بهره مندی ۲۰ هزار مشترک از فیبر نوری البرز
  • کشف هشت هزار کیلو گرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در البرز
  • قائم مقام سازمان سنجش بیان کرد؛ هشدار درباره عضویت داوطلبان کنکور در کانال‌های مدعی تقلب
  • قانم مقام سازمان سنجش بیان کرد؛ هشدار در خصوص عضویت داوطلبان کنکور در کانال‌های مدعی تقلب
  • هشدار سیل صادر شد ؛ وضعیت بارش این ۲۱ استان تا پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • جغرافیای جرایم پرتکرار در اهواز مشخص شده است
  • سرقت با پابند الکترونیکی؛ پلیس از راه رسید
  • افزایش پایش تصویری مناطق جرم‌خیز اهواز
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در منوجان