Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مهم‌ترین حوادث امروز (یکشنبه هفتم دی ماه سال ۹۹) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

ماجرای قتل مردی به خاطر۳۰ کیلو تریاک

حکم قصاص مردی که متهم است با همدستی سه نفر دیگر مردی را به خاطر اختلاف حساب در خرید و فروش مواد مخدر به قتل رسانده، در حالی از سوی دیوان عالی کشور نقض و به شعبه هم عرض فرستاده شده که تنها یکی از متهمان دستگیر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترس زن جوان از فروش نوزاد توسط همسرش!

زن ۳۹ ساله‌ای که اشک ریزان و مضطرب خود را به کلانتری شهید هاشمی نژاد مشهد رساند تا از پلیس برای یافتن نوزادش کمک بگیرد؛ درباره داستان تلخ زندگی اش به کارشناس اجتماعی کلانتری توضیحاتی ارائه داد.

سارق فراری عابر پیاده را کشت

پسر شیشه‌ای که خودروی شاسی بلند یک دختر را سرقت کرده بود وقتی در یکی از پمپ بنزین‌های کرج با صاحب خودرو رو‌به‌رو شد از ترس گرفتار شدن خلاف جهت شروع به فرار کرد، اما یک عابر پیاده را زیر گرفت و کشت.

مرگ تلخ دختر و پسر خردسال در پایتخت

تحقیقات قضایی برای رازگشایی از علت مرگ دو کودک که در دو حادثه جداگانه جان باختند، آغاز شد.

درخواست دیه برای قتل نگهبان ساختمان

در حالی که پرونده قتل جوان افغانستانی که در کانکس یک ساختمان نیمه کاره کشته شده بود پس از ۵ سال به نتیجه نرسیده، پدر مقتول با درخواست دیه از بیت‌المال خواهان تعیین تکلیف در این پرونده شد.

قتل به خاطر چند قطعه ضایعات

مرد ضایعات جمع‌کن که همکارش را به خاطر چند قطعه ضایعات به قتل رسانده بود، به‌زودی در دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه می‌رود.

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قتل کلاهبرداری سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۸۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه پاکستانی‌ها از ضایعات الکترونیکی طلا استخراج می‌کنند؟ (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ترفند تشخیص طلای تقلبی (فیلم) چگونه طلا از یک معدن میلیارد دلاری استخراج و به شمش تبدیل می‌شود (فیلم) دستبند طلا چگونه در کارگاه ساخته می‌شود (فیلم)

دیگر خبرها

  • چاره‌ای جز احداث تقاطع سپاه نداریم
  • پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم
  • چگونه پاکستانی‌ها از ضایعات الکترونیکی طلا استخراج می‌کنند؟ (فیلم)
  • بازنگری در مکان‌یابی پل‌های عابر پیاده در قم/۱۰ پل عابر پیاده مکانیزه اجرایی می‌شود
  • شکار سوژه‌های سرقت مقابل مدارس
  • مسعود رجوی همکار و نفوذی ساواک بوده است؟!+ فیلم
  • حل مشکل تردد دانشجویان بزرگترین دانشگاه اهواز با ساخت پل عابر پیاده
  • مرگ موتورسوار در کورس با پراید/ فوت عابر پیاده در پی فرار راننده مقصر
  • انگیزه عجیب مردی که به زنان جوان حمله می‌کرد
  • نفرت از زنان انگیزه مردی که به زنان جوان حمله می‌کرد