Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان ابوذر کوثری در مراسم معارفه سرپرست جدید معاونت استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر اظهارداشت: هر خدمتی که به شما مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه انجام شده به واسطه خود شما و همت مدیرانی که در جایگاه‌های مختلف حضور دارند بوده و این همدلی، وحدت و کنار هم بودن مردم و مسوولان مثل دانه‌های یک تسبیح هستند، که دور هم جمع شدند تا کشوری بهتر داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دل کندن از شما مردم خونگرم و مهمان‌نواز ایرانشهر بسیار سخت بوده و این لطف و محبت شما همیشه در ذهن و اندیشه من باقی می‌ماند و خدمت در این منطقه از سیستان و بلوچستان لذتی عمیق و دلنشین به آدم دست می‌دهد که کمتر جایی از کشور چنین احساسی درون یک مدیر ایجاد شود.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: یک سال و نیم اخیر به دلیل فشارهای اقتصادی و سیاسی که دشمنان دامن‌گیر کشور ما کردند، مشکلات زیادی به مردم تحمیل و ما برای حل چالش‌ها نشست‌های متعددی را با دستگاه‌های اجرایی و اداری برگزار کردیم تا کمترین آسیب در بحث اشتغال و اقتصاد به همشهریان ما وارد شود.    

وی خاطر نشان کرد: یک مدیر موفق در این بحران‌های سخت اقتصادی و سیاسی باید برای حل معضلات ارتباط قوی و محکم با مردم برقرار کند تا با یک برنامه‌ریزی دقیق و جامع و ارزیابی کامل از جامعه، به راه حلی ثمربخش دست پیدا کند و باعث رفاه و آسایش زندگی مردم شود.

کوثری تاکید کرد: شورای تامین ایرانشهر در یک سال اخیر به دلیل عملکرد مثبت سه بار مورد تقدیر و تجلیل واقع شده که به تعبیر مسوولان سیاسی سیستان و بلوچستان این امر در ۴۰سال عمر انقلاب بی‌نظیر بوده است.

وی تصریح کرد: امروز مجموعه اقداماتی که توسط شورای تامین، ارگان‌ها و نهادهای متولی انجام شده ثمره آن ایجاد حس امنیت بین مردم  بوده که این نتیجه برای ما خوشایند است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: اعتماد مردم یک سرمایه قوی برای تسریع بخشیدن در توسعه و پیشرفت جامعه بوده که می‌تواند کشور ما را به رشد و تعالی بزرگ برساند.

وی گفت: انتخابات پرشور و حماسه‌ساز سال گذشته در ایرانشهر، یک انتخابات بدون حاشیه و سالم در ادوار قبل بود که باعث شد تا همه نگرانی‌ها به خوبی با همکاری مردم و مسوولان رفع شود.

کوثری اظهارداشت: برای تنظیم بازار با همکاری تمامی نهادها و ارگان‌ها به موقع ورود کردیم تا مشکلات مردم مرتفع شوند و از دل تهدیدها توانستیم ۱۳ فرصت شعلی مناسب برای جوانان و جویای کار ایجاد کنیم.

وی با اشاره به نقش موثر رسانه‌ها در کنار مسوولان گفت: در نظام جمهوری اسلامی یک مدیر وقتی که کاری را درست و ثمربخش انجام می‌دهد، باید به طور صحیح و به دور از تبلیغات آن را رسانه‌ای و از سو برداشت‌های احتمالی پرهیز کند.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان استانداری سیستان و بلوچستان ایرانشهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان استانداری سیستان و بلوچستان ایرانشهر سیستان و بلوچستان استانداری سیستان و بلوچستان ایرانشهر اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۸۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید بیش از ۲۱ هزار تن گندم در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: ۲۱ هزار و ۳۲۰ تن گندم از نیمه دوم فروردین تاکنون از کشاورزان استان به ارزش سه هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال خریداری شده است.
حسینی افزود: بیش از ۱۵۰ دستگاه کمباین و ۶۰۰ دستگاه دروگر برای برداشت محصول گندم و ۱۶ مرکز خرید برای تحویل گندم کشاورزان در سیستان و بلوچستان پیش بینی شده است و به بهره برداران در برداشت و خرید گندم کمک می‌کنند.
وی گفت: در سال زراعی گذشته ۳۲ هزار هکتار در استان گندم کشت و کشاورزان ۷۰ هزار تن گندم آردی و بذری به مراکز خرید تحویل داده اند.

دیگر خبرها

  • نماینده مجلس: احساس عدم امنیت مردم سیستان و بلوچستان را زجر می‌دهد
  • کشف مواد افیونی در مرز‌های جنوبی سیستان و بلوچستان
  • چرا ایران هسته ای برای منطقه و جهان امنیت‌زا است؟
  • چرا ایران دارای سلاح هسته‌ ای برای منطقه و جهان امنیت‌زا است؟
  • کنایه معنادار نماینده زاهدان به مولانا عبدالحمید /مردم نگران هستند/علت حملات تروریستی چندماه اخیر چیست؟
  • خرید بیش از ۲۱ هزار تن گندم در سیستان و بلوچستان
  • ترور فرمانده نظامی سرایا القدس به دست تشکیلات خودگردان (+عکس)
  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان
  • مذاکرات اطلاعاتی- امنیتی ترکیه و سومالی
  • ژنرال صهیونیست: حزب‌الله منطقه امنیتی حائل در داخل اسرائیل ایجاد کرده است