Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین، علیرضا معیری‌پور با بیان اینکه حمل کالا با ناوگان جاده‌ای استان قزوین ۱۵ درصد رشد یافت، اظهار کرد: تناژ بار حمل شده توسط ۱۰ هزار ناوگان باربری شاغل در چرخه حمل و نقل کالای استان نسبت به آبان ماه سال جاری نیز افزایش ۷ درصدی نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: این رشد قابل توجه در میزان حمل کالا مرهون تلاش ۱۲ هزار و ۷۰۰ راننده خدوم و ۸۴ شرکت حمل و نقل استان است که به ویژه در شرایط کمبودهای فعلی در حوزه‌های تأمین لاستیک و لوازم یدکی بی وقفه در حال خدمت رسانی هستند.

معیری‌پور همچنین به آمار حمل بار در ۹ ماهه سال جاری اشاره کرد و ادامه داد: در این مدت با توجه به شرایط خاص ناشی از ویروس کرونا بیش از ۷میلیون و ۶۰۰ هزار تن انواع کالا در استان حمل شده که این مقدار نیز افزایش ۳ درصدی نشان می‌دهد.

وی اظهار کرد: خاک معدنی، انواع نوشابه و مواد پاک‌کننده به ترتیب از بیشترین کالاهای حمل شده با ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین بوده است.

معیری‌پور گفت: امیدواریم با جلب همکاری دستگاه‌های مربوط و اجرای کامل قوانین موجود و همچنین جذب تمام تولیدات صنعتی و محصولات کشاورزی، بارهای معدنی و ساختمانی روز به روز شاهد فعالیت ناوگان حمل و نقل و شکوفایی اقتصادی بخش حمل و نقل و به تبع آن کاهش آثار مشکلات و مسائل این قشر زحمتکش باشیم.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود: به منظور اجرای قوانین و حفظ حقوق رانندگان و شرکت‌های قانونمدار حمل و نقلی و همچنین کوتاه کردن دست دلالان، گشت‌های کنترل دروازه‌ای با همکاری پلیس راه تشکیل و در طول راههای حوزه استتحفاظی مستقر بوده و با برهم زنندگان نظم و عدالت توزیع بار در حوزه حمل و نقل برخورد جدی خواهند کرد.

کد خبر 5105611

منبع: مهر

کلیدواژه: قزوین باربری ویروس کرونا بارش برف شیراز قاسم سلیمانی گرگان کرمانشاه آمار کرونا بوشهر شهرستان کرج شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه لیگ برتر فوتبال ایران شهرکرد 9 دی جاده ای استان قزوین حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۸۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ سرهنگ جاور صفاری گفت: این محدودیت ترافیکی با هدف افزایش ظرفیت تردد در محور‌های مواصلاتی گیلان، تسهیل در عبور و مرور و سفری ایمن برای مسافران، در محور قدیم رشت – قزوین و آستارا – اردبیل در مسیر رفت و برگشت اجرا می‌شود.

وی افزود: تردد تریلر‌ها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی تا ساعت  ۲۴ امروز در محور قدیم رشت – قزوین و محور اردبیل – آستارا در مسیر رفت و برگشت ممنوع است.

دیگر خبرها

  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین در آزادراه‌های البرز
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده هراز
  • ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان جابجا شد
  • حمل و نقل ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان جاده‌ای هرمزگان
  • بهره برداری از فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین
  • جابجایی ۳۰ میلیون تن کالا در محور‌های مواصلاتی هرمزگان
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه تهران - کرج
  • ترافیک نیمه سنگین در جاده های قزوین
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان
  • تجارت خارجی ۴۱۴ میلیون دلاری از گمرکات کردستان