Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@03:54:54 GMT

روی خط شورای شهر تهران

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۶۸۷۶۴

روی خط شورای شهر تهران

به گزارش ایرنا، اعضای شورای شهر تهران امروز -یکشنبه-  دویست و پنجاه و نهمین جلسه خود را با حضور آرمین زارعیان رییس هیئت مدیره نظام پرستاری تهران بزرگ به منظور تجلیل از خانواده های پرستاران شهدای مدافع سلامت آغاز کردند.

در این جلسه بررسی طرح «هوشمند سازی یارانه های شهرداری تهران» در دستور کار قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین طرح «الزام شهرداری تهران به تهیه و ارائه لایحه نظام نامه و برنامه عملیاتی مسئولیت پذیری اجتماعی در شهرداری تهران» بررسی می شود.

ارایه گزارش‌های حسابرس رسمی شورا در خصوص  سازمان بهشت زهرا و معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران برای سال مالی ۱۳۹۹، ارایه لایحه شهردار تهران در خصوص طرح بهره برداری از پیاده‌روها و گزارش کمیسیون برنامه و بودجه قرائت می‌شود.

برگزاری مجمع عمومی عادی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه برگزار شده و ارایه لایحه شهردار تهران درخصوص تعیین ضوابط کنترل آلاینده‌های هوا در پایانه‌های اتوبوسرانی و ترمینال‌ها بررسی شده و گزارش کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری از دیگر دستورات جلسه خواهد بود.

 لایحه شهردار در خصوص «تعیین ضوابط کنترل آلاینده های هوا در پایانه های اتوبوسرانی و ترمینال ها» و همچنین لایحه «بهره برداری از ظرفیت های فرهنگی، اجتماعی، هنری و ورزشی بوستانهای بزرگ مقیاس» بررسی خواهد شد.

همچنین در این جلسه انتخاب شش نفر نماینده شورا از شخصیت های صاحب نظر در حوزه های ماموریتی موضوع بند «چ» ذیل تبصره دوم اصلاحی مصوبه «اصلاحیه مصوبه اعطای نشان های شهروندی» و بررسی لایحه شهردار تهران موضوع انتخاب ۲ نفر کارشناس متخصص جهت عضویت در سازمان نوسازی شهر تهران در اجرای بند «د» ذیل ماده نهم اساسنامه شرکت مذکور بررسی شده و گزارش کمیسیون شهرسازی و معماری قرائت می‌شود.

بررسی طرح «الزام شهرداری تهران به توجه به ظرفیتهای گردشگری در فرآیند بازنگری طرح تفصیلی شهر تهران و ایجاد لایه گردشگری در نقشه های این طرح» نیز در جلسه آتی شورا در دستور کار قرار دارد.

برچسب‌ها شورای شهر شهر تهران شهرداری تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای شهر شهر تهران شهرداری تهران شورای شهر شهر تهران شهرداری تهران اخبار کنکور شهرداری تهران لایحه شهردار شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۸۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین جلسه مجلس برای بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، دقایقی پیش دومین جلسه مجلس شورای اسلامی برای بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ مربوط به جداول به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد.

نمایندگان مجلس از روز گذشته به بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ پرداختند و جدول شماره ۵ مربوط به «درآمدها، واگذاری دارایی های سرمایه ای و واگذاری دارایی‌های مالی»، جدول شماره ۷ با عنوان «اعتبارات دستگاه‌های اجرایی ذیل دستگاه‌های سیاستگذار در سال ۱۴۰۳» و جدول شماره ۹ با عنوان «برآورد اعتبارات ردیف های متفرقه سال ۱۴۰۳» به تصویب رسید.

کد خبر 6092684 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • منع نمایندگان هیات مدیره شرکت‌های دولتی از داوطلبی مجلس
  • تصویب لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری
  • مهر تأیید وزارت کشور بر قانونی بودن ورود واگن‌های چینی
  • سوالی که گم شد؛ قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ها کجاست؟
  • قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ ها کجاست؟
  • قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ها کجاست؟
  • پایان بررسی جداول لایحه بودجه در جلسات علنی مجلس
  • ۴۶۰ روز به پایان مدیریت شهری ششم باقی مانده است
  • شبهات مطرح شده درباره بودجه شهرداری صحت ندارد
  • دومین جلسه مجلس برای بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ آغاز شد