Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از افزایش ۱۵ درصدی میزان حمل کالا در استان طی آذرماه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین، علیرضا معیری‌پور با بیان اینکه حمل کالا با ناوگان جاده‌ای استان قزوین ۱۵ درصد رشد یافت، اظهار کرد: تناژ بار حمل شده توسط ۱۰ هزار ناوگان باربری شاغل در چرخه حمل و نقل کالای استان نسبت به آبان ماه سال جاری نیز افزایش ۷ درصدی نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: این رشد قابل توجه در میزان حمل کالا مرهون تلاش ۱۲ هزار و ۷۰۰ راننده خدوم و ۸۴ شرکت حمل و نقل استان است که به ویژه در شرایط کمبودهای فعلی در حوزه‌های تأمین لاستیک و لوازم یدکی بی وقفه در حال خدمت رسانی هستند.

معیری‌پور همچنین به آمار حمل بار در ۹ ماهه سال جاری اشاره کرد و ادامه داد: در این مدت با توجه به شرایط خاص ناشی از ویروس کرونا بیش از ۷میلیون و ۶۰۰ هزار تن انواع کالا در استان حمل شده که این مقدار نیز افزایش ۳ درصدی نشان می‌دهد.

وی اظهار کرد: خاک معدنی، انواع نوشابه و مواد پاک‌کننده به ترتیب از بیشترین کالاهای حمل شده با ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین بوده است.

معیری‌پور گفت: امیدواریم با جلب همکاری دستگاه‌های مربوط و اجرای کامل قوانین موجود و همچنین جذب تمام تولیدات صنعتی و محصولات کشاورزی، بارهای معدنی و ساختمانی روز به روز شاهد فعالیت ناوگان حمل و نقل و شکوفایی اقتصادی بخش حمل و نقل و به تبع آن کاهش آثار مشکلات و مسائل این قشر زحمتکش باشیم.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود: به منظور اجرای قوانین و حفظ حقوق رانندگان و شرکت‌های قانونمدار حمل و نقلی و همچنین کوتاه کردن دست دلالان، گشت‌های کنترل دروازه‌ای با همکاری پلیس راه تشکیل و در طول راههای حوزه استتحفاظی مستقر بوده و با برهم زنندگان نظم و عدالت توزیع بار در حوزه حمل و نقل برخورد جدی خواهند کرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: ناوگان جاده ای استان قزوین حمل و نقل جاده ای استان قزوین حمل کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۸۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشمندسازی و مجازی‌سازی فرآیند حمل و نقل کالا در یزد

محمد رستگاری  مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزدگفت: هوشمندسازی و مجازی‌سازی فرآیند حمل‌ونقل کالا یکی از سیاست‌های اصلی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد است که طی سال‌های اخیر این مهم در شهرستان‌های ابرکوه، مروست، بافق و معادن متمرکز بخش ندوشن اجرا، مراحل آزمون‌وخطا را پشت سر گذاشته و پس از تست‌های اولیه به تکامل مطلوب رسیده است.

وی افزود: با توجه به حواشی متعدد حاکم بر ساختار حمل‌ونقل محمولات کاشی و سرامیک، برنامه‌ریزی‌های مختلف برای اجرای این طرح در صنایع نامبرده نیز در دستور کار مجموعه راهداری قرار گرفت که به لطف خدا پس از انجام هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های اجرایی مرتبط، تشکل‌های صنفی و واحد‌های تولیدی، طرح ساختاری اعلام بار مجازی از ۹ اردیبهشت‌ماه سال جاری در رابطه با حمل محمولات کاشی و سرامیک سراسر استان پیاده‌سازی شد.

رستگاری با بیان اینکه در اولین روز اجرا بیش از هزار و ۱۰۰ بارنامه برای محمولات کاشی و سرامیک استان مبتنی بر سامانه هوشمند صادر شد، تصریح کرد: همزمان با آغاز اجرای این طرح، کلیه فعالان حوزه حمل‌ونقل و شرکت نرم‌افزاری سازنده و کنترل کننده این سامانه نیز آماده‌باش بودند تا در صورت وجود هرگونه نقص و ایجاد اختلال، به سرعت مشکل را برطرف نمایند که به لطف خداوند هیچ‌گونه مشکلی گزارش نشد.

وی اظهار داشت: شفافیت، عدالت محوری و چابک سازی در فرآیند حمل‌ونقل از جمله مزایای طرح هوشمند سازی و مجازی‌سازی است که در حوزه حمل‌ونقل استان بروز کرده و منشأ برکات بسیاری خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از پیاده‌سازی ساختار مجازی در فرایند حمل‌ونقل در صنایع کاشی و سرامیک به عنوان یک تحول بزرگ یاد کرد و گفت: مهم‌ترین دستاورد این طرح که پس از ۲ سال برنامه‌ریزی و کار کارشناسی قابلیت اجرا یافت، برقراری عدالت بین رانندگان و رضایت کامل آنان، سهولت و چابک سازی در امر حمل‌ونقل برای همه ارکان فعال در این حوزه است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • هوشمندسازی و مجازی‌سازی فرآیند حمل و نقل کالا در یزد
  • جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد
  • ۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند
  • حمل کالا و بار در قم ۲۹ درصد افزایش یافت
  • کنترل ۲۱۵۰ دستگاه ناوگان عمومی در محور‌های مازندران
  • نوسازی ۷۲ هزار دستگاه ناوگان حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای
  • جابه‌جایی بیش از ۳۴ میلیون تن کالا از مبادی فارس
  • جابه‌جایی بیش از ۳۴ میلیون تن کالا از مبادی فارس در سال گذشته
  • رونق حمل و نقل جاده‌ای کالا
  • رونق حمل و نقل جاده ای کالا