Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمدحسین جمال پور معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان یزد با اشاره به مجموعه فعالیت‌های این نهاد در بخش بیمه، درمان و تغذیه مددجویان، گفت: در ۹ ماهه امسال ۵۶۷۲ مددجوی تحت حمایت از خدمات این نهاد در قالب بیمه مکمل، تغذیه کودکان کمتر از پنج سال مبتلا به سوءتغذیه و امنیت غذایی مادران باردار و شیرده و همچنین حق بیمه تأمین اجتماعی برخوردار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: کمیته امداد استان یزد در ۹ ماهه سال جاری سه میلیارد تومان در قالب بیمه مکمل، تغذیه کودکان کمتر از پنج سال مبتلا به سوءتغذیه و امنیت غذایی مادران باردار و شیرده و همچنین حق بیمه تأمین اجتماعی مددجویان تحت حمایت پرداخت کرد.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان یزد ادامه داد: این نهاد خدمات مختلف بهداشتی و درمانی را در قالب هزینه نگهداری از بیماران نیازمند، هزینه لوازم پزشکی مصرفی و تجهیزات توان‌بخشی، ارتقا شاخص‌های بهداشتی مددجویان، پرداخت فرانشیز هزینه‌های بستری و سرپایی مددجویان، طرح تغذیه کودکان زیر شش سال در بهبود شرایط زندگی مددجویان ارائه می‌دهد.

او ادامه داد: در این مدت یک میلیارد و ۸۳ میلیون تومان برای تغذیه ۱۲۵۰ کودک کمتر از پنج سال مبتلا به سوءتغذیه و امنیت غذایی ۲۸۰ مادر باردار و شیرده تحت حمایت، ۹۰۰ میلیون تومان برای هزینه‌های درمانی ۳۶۹۰ مددجو در قالب بیمه مکمل و همچنین ۸۸۰ میلیون تومان برای حق بیمه تأمین اجتماعی ۶۱۲ مددجوی مشمول پرداخت شد.

جمال پور گفت: هم‌اکنون ۹۴۳ مددجوی بیمار خاص و صعب‌العلاج از خدمات حمایتی کمیته امداد استان یزد بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد بیمه تامین اجتماعی مددجویان کمیته امداد بیماران نیازمند کمیته امداد استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۹۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی

احمد سالاری جائینی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: سال گذشته ۴۸ میلیارد و ۷۰۶ میلیون تومان اعتبار برای تامین ۳ هزار و ۷۱۷ دستگاه لوازم ضروری زندگی مددجویان هزینه شده است.

وی افزود: از مجموع اعتبار اختصاص یافته، ۴۳ میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان از محل منابع دولتی کمیته امداد و ۵ میلیارد و ۲۸۶ میلیون تومان از محل کمک‌های مردمی و مساعدت‌های خیرین تامین شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: این اعتبار برای خرید لوازم ضروری همچون یخچال، کولر، اجاق‌گاز، تلویزیون، بخاری، آبگرمکن و سایر لوازم خانگی هزینه شد.

۹۱ هزار و ۹۸۱ خانوار در هرمزگان از خدمات حمایتی کمیته امداد بهره‌مند هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • بهره‌مندی ۷۰۰هزار کردستانی از خدمات وزارت کار
  • بهره مندی ۳ هزار و ۷۰۰ بیمار صعب العلاج و خاص از تسهیلات درمان در گلستان
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • ۲ هزار و ۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردو‌های زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد