Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار سعید محمد روز یکشنبه در نشست تخصصی با مسوولان گلستان در راستای پیگیری تفاهم نامه پروژه های استان اظهار داشت: قرارگاه خاتم برای کمک به حل این مشکل، اجرای چندین طرح بزرگ و زیربنایی را در دستور کار قرار داده است که با تکمیل و بهره‌برداری از آن‌ها بخشی از مشکلات مربوط به اشتغال و معیشت مردم برطرف خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به وجود ظرفیت فراوان برای اجرای طرح‌های زیرساختی در گلستان گفت که با وجود این قابلیت‌ها هنوز امکان رشد و توسعه پایدار در این استان فراهم نیست.

وی بیان کرد: این قرارگاه برای برداشتن موانع رشد و توسعه زیرساخت‌های گلستان اجرای ۲۳ پروژه را با همکاری دولت در این استان آغاز کرده که تکمیل آن ها موجب ایجاد فرصت های شغلی متعدد و رفع نیازهای زیرساختی ساکنان مناطق گوناگون گلستان می شود.

فرمانده قرارگاه ادامه داد: اجرای پروژه شهربازی گرگان، زهکشی ۵۰ هزار هکتاری و ۱۵ هکتار آبیاری نوین در کنار سد وشمگیر از جمله این طرح ها است.

استاندار گلستان هم در این جلسه گفت: :۲۳ پروژه و طرح مشارکتی با همکاری قرارگاه خاتم در استان اجرا می شود که نتیجه آن می تواند تسریع در رسیدن استان به توسعه پایدار باشد.

هادی حق شناس با اشاره به ویژگی های برخی از این طرح ها اظهار داشت: زهکشی اراضی یکی از طرح های اولویت دار گلستان است که تلاش می کنیم تا پایان دولت حداقل ۵۰ درصد از زهکشی مصوب ۲۸۰ هزار هکتار اراضی را به پایان برسانیم.

وی بیان کرد: تا کنون ۳ هزار میلیارد ریال برای اجرای این طرح هزینه شده و ۳ هزار میلیارد ریال ابلاغ جدید نیز به این پروژه تزریق شده است.

استاندار گلستان همچنین به مشارکت قرارگاه خاتم در ساخت ۲ بیمارستان در استان اشاره کرد و گفت: گلستان به لحاظ برخورداری از تخت های بیمارستانی از میانگین کشوری پایین تر است که امیدواریم با تکمیل طرح های در دست ساخت سرانه فضای بیمارستانی استان به استانداردهای تعریف شده نزدیک تر شود.

قرارداد همکاری ۱۲۰ هزار میلیارد ریالی استانداری گلستان با قرارگاه خاتم الانبیا (ع) در بخش های بهداشت و درمان، محیط زیست، جهاد کشاورزی، راه‌ و شهرسازی، آب منطقه‌ای و شهرداری تیرماه امسال امضا شد.

این قرارداد برای تسریع در توسعه زیرساخت‌های گلستان منعقد شده و پروژه‌های بزرگی مانند زهکشی اراضی استان، کریدور شمال - جنوب، احیای خلیج گرگان، تکمیل سد نرماب، ساخت سد شصت کلا، شهربازی گرگان و ساخت بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی گنبدکاووس را شامل می‌شود.

برچسب‌ها توسعه ایران گرگان گلستان قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: توسعه ایران گرگان گلستان قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا توسعه ایران گرگان گلستان قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا اخبار کنکور قرارگاه خاتم طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۹۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت به مردم بالاترین جایگاه را در دین اسلام دارد

امام جمعه سنندج گفت: بالاترین خدمت در دین اسلام خدمت به مردم، فقرا و نیازمندان جامعه و عمران و توسعه و آبادانی است که باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، ماموستا فایق رستمی امروز _جمعه چهاردهم اردیبهشت_ در خطبه‌های نماز جمعه مسجد جامع شهر سنندج اظهار کرد: معلم جایگاه والایی در جامعه اسلامی دارد و دین اسلام بالاترین پاداش‌ها را برای عالمان، دانشمندان و معلمان اختصاص داده است.

وی افزود: جایگاه معلمی تا جایی بالاست که پیامبر اکرم (ص) در حدیثی می‌فرمایند «إنَّمَا بُعِثْتُ لِأُتَمِّمَ مَکَارِمَ الْأَخْلَاق» که در آن هدف از بعثت خود را تکمیل فضائل اخلاقی بیان کرده است.

امام جمعه سنندج خاطرنشان کرد: بالاترین خدمت در دین اسلام خدمت به مردم، فقرا و نیازمندان جامعه و عمران و توسعه و آبادانی است که باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

ماموستا رستمی اضافه کرد: شناسایی وظایف، صداقت و تعامل با مردم نیز از دیگر نکاتی که باید همواره مدنظر مسئولان قرار گیرد و آن‌ها ملجا و پناهگاه مردم باشند.

وی خدمت عام المنفعه به دور از باند و باندبازی و اجرای عدالت را نیز از دیگر انتظاراتی برشمرد که مردم از مسئولان مطالبه دارند.

کد خبر 750304

دیگر خبرها

  • تمرکز بر تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای و شفاف‌سازی/جلوگیری از اعمال سلیقه‌های شخصی
  • لزوم همکاری همه دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله
  • ناشنوایان با آموزش صحیح و شناخت صحنه در فعالیت‌های جهادی مشارکت کنند
  • آغاز ثبت‌ نام سربازان برای دریافت مشوق‌ های مهارت‌ آموزی از شنبه
  • خدمت به مردم بالاترین جایگاه را در دین اسلام دارد
  • تمرکز بر تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای و شفاف‌سازی خریدهای شرکت مس با ایجاد سامانه استعلام قیمت
  • استفاده از همه ظرفیت‌ها برای توسعه و پیشرفت مازندران
  • مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا در ساخت مسکن ملی در آذربایجان غربی
  • مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا در ساخت مسکن در آذربایجان غربی
  • اجرای پروژه توسعه زیرساختی پارکینگ باران در مجتمع گردشگری صفه