Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس امداد و نجات فدراسیون کوهنوردی از افزایش فوتی ها در ارتفاعات تهران خبر داد.

به گزارش تابناک ورزشی، حمید مساعدیان درباره آخرین آمار فوتی ها در ارتفاعات تهران گفت: در آخرین اطلاعات کسب شده متاسفانه ۱۱ فوتی در ارتفاعات تهران داشتیم. هنوز چند جنازه در ارتفاعات وجود دارد که که قرار شد امروز تیم های امداد و نجات آن ها را به پایین انتقال دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین شب گذشته جلسه ستاد بحران شمیرانات برگزار شد که ابعاد این حادثه مورد بحث واقع شد. 

او در خصوص تعداد مفقودی های ارتفاعات تهران گفت: تقریبا می توان گفت که دیگر مفقودی نداریم چرا که تمام آمار های داده شده مجددا با خانواده ها بررسی شد و متوجه شدیم که بسیاری از هموطنان به خانه های خود رسیده اند. اکنون یک جنازه در کلکچال و دو جنازه در دارآباد وجود دارد که باید به پایین انتقال داده و پیکر ها را تحویل خانواده دهیم. 
رییس امداد و نجات فدراسیون کوهنوردی بیان کرد: در کل ۱۱ فوتی در ارتفاعات تهران به ثبت رسید و تکلیف مفقودی ها هم مشخص شد. بسیاری از هموطنان و کوهنوردان به دلیل خستگی و خاموش بودن موبایل خانواده ها را نگران گذاشتند که پس از پیگیری مجدد متوجه شدیم که اسامی اعلام شده از طرف خانواده ها صحیح و سالم هستند.
مساعدیان در پایان تاکید کرد: در توچال فوتی نداشتیم و این آمار فوتی ها برای قله های کلکچال، داراباد و آهار است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: واکسن فایزر کرونای انگلیسی کواکس زلزله بم کربلای چهار ابومهدی مهندس قاسم سلیمانی کوهنوردی مرگ کوهنورد بهمن تابناک ورزشی واکسن فایزر کرونای انگلیسی کواکس زلزله بم کربلای چهار ابومهدی مهندس قاسم سلیمانی ارتفاعات تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۹۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات مرد ۵۸ ساله طبیعت گرد در ارتفاعات تالاجار اشنویه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت: ساعت ۸:۱۰ صبح جمعه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ با درخواست همراه مصدوم در ارتفاعات هوار مامز تالاجار اشنویه نجاتگران هلال‌احمر اشنویه بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

حمید محبوبی افزود: پس از ۴ ساعت صعود در ارتفاعات تالاجار ،نجاتگران به مصدوم حادثه دیده دسترسی پیداکردند و بعد از کنترل علایم حیاتی و اقدامات پیش بیمارستانی و تثبیت،همچنین انتقال امن به پایین دست،مصدوم به مرکز درمانی منتقل شد.

وی درادامه گفت : مصدوم ۵۸ ساله به دلیل روشن کردن زغال در چادر دچار گازگرفتگی شده بود که با سرعت عمل نجاتگران هلال احمر از مرگ حتمی نجات یافت.

دیگر خبرها

  • افزایش شمار قربانیان سیل در کنیا
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • کرمانشاه هاب منطقه‌ای مدیریت بحران غرب کشور
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • نجات گردشگران مفقود شده در مسیر کوهنوردی پردیس
  • کرمانشاه هاب منطقه‌ای مدیریت بحران غرب کشور شد
  • آمار مرگ در ایران | افزایش تعداد فوتی‌ها | آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • تاثیر افزایش دستمزدها در رشد تعداد بیمه‌شدگان
  • نجات مرد ۵۸ ساله طبیعت گرد در ارتفاعات تالاجار اشنویه
  • طبیعت‌گرد اشنویه‌ای از مرگ حتمی نجات یافت