Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ به نقل از ایسنا، رئیس شورای شهر تهران به تخریب تابلوی شجریان واکنش نشان داد و نسبت به اقدام خودسرانه گروهی از شهروندان در مخدوش کردن تابلوی نام استاد شجریان، تذکر داد.

 محسن هاشمی در ابتدای جلسه علنی صبح امروز شورای شهر ضمن تبریک فرارسیدن سالروز میلاد عیسی مسیح و آغاز سال جدید میلادی گفت: عیسی بن مریم(ع)، از برجسته ترین پیامبران خداوند است، اگر به سایر پیامبران الهی معجزه از سوی خداوند اعطا می شد، عیسی مسیح خود معجزه بود وبالاترین معجزات در جهان یعنی زنده کردن مردگان که از قدرتهای اختصاصی و انحصاری خداوند است که به این پیامبر اولوالعزم اعطا گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مهمترین پیام مسیح برای انسان، گشودن آغوش مهربانی، مدارا و نیکی پرودگار جهان است تا انسانها نیز روابط خود را بر اساس همین معیار بنا کنند گفت: متاسفانه امروز جهان کمتر شاهد این شیوه برخورد از سوی قدرتهایی است که خویش را پیرو مسیح و مسیحیت می دانند.

هاشمی با اشاره به اینکه حادثه بهمن در کوهستان شمال تهران و درگذشت تعدادی از شهروندان تهرانی و مفقود شدن و آسیب دیدن شماری دیگر از ورزشکاران و اهالی منطقه، بار دیگر حساسیت ولزوم هشدار درباره سوانح طبیعی را نشان داد، گفت: عدم وجود مدیریت متمرکز وسیستم اطلاع رسانی در بحرانها وسوانح طبیعی خطری جدی برای تهران است که می تواند دهها وصدها برابر این تلفات، در وقایع پیش رو به شهروندان آسیب برساند که نیاز به تجمیع وهماهنگی دستگاههای مختلف در مدیریت یکپارچه شهری وجود دارد.

رئیس شورای شهر تهران همچنین به تخریب تابلوی خیابان شجریان واکنش نشان داد و افزود: نسبت به اقدام خودسرانه گروهی از شهروندان در مخدوش کردن تابلوی نام استاد شجریان، تذکر می دهم و  متاسفانه این اقدام با استفاده از پوشش نام شهدا انجام شد که خوشبختانه خانواده شهید فخری زاده، با اطلاع رسانی مناسب، نارضایتی خود را از اینگونه اقدامات اعلام کردند.

وی افزود: باید گفت کسانی که دغدغه ارزشها و زنده بودن نام شهدا را دارند، باید متوجه باشند که با اینگونه اقدامات که اغلب غیرقانونی و همراه با ایجاد دوقطبی های کاذب است، به هیچ وجه برای وضعیت الان کشور لازم نیست و تنها به تخریب ارزشها و نام و یاد شهدا در افکار عمومی بویژه نسل جوان دست می زنند و انتظار ما از دستگاههای مسئول جهت جلوگیری از حاکم شدن هرج و مرج و شکسته شدن حریم قانون، آن است که تدابیر لازم را بکار گیرند.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 محسن هاشمی خیابان شجریان شهید فخری زاده تابلوی خیابان شجریان سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۹۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور وزیر ورزش درمورد تغییر نام استقلال

وزیر ورزش به طور ضمنی با تغییر نام تیم استقلال مخالفت کرد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان در خصوص تغییر نام باشگاه استقلال گفت: کمیسیونی به عنوان کمیسیون ماده پنج باشگاه‌ها داریم و هر باشگاهی که بخواهد تغییر نام بدهد بایستی مسیر قانونی را طی کند لذا تقاضا داریم هر باشگاهی در هر سطحی چه بزرگ و یا خُرد قرار است تغییر نام دهد بایستی مسیر قانونی خود را طی کند.

کیومرث هاشمی با این جملات، عملا تغییر نام باشگاه را به تصویب زیر مجموعه خودش منوط کرده است و با توجه به حرف و حدیث‌های مطرح شده در مورد احتمال تحریم شدن استقلال در میادین آسیایی، باید گفت اضافه شدن پسوند خلیج فارس به نام استقلال منتفی است و اولین تصمیم مالک جدید باشگاه آبی ، وتو شده است. تصمیمی آماتوری که از علی عسگری رئیس سابق صداوسیما بعید بود.

دیگر خبرها

  • دستور وزیر ورزش درمورد تغییر نام استقلال
  • انتقاد از تغییر نام استقلال
  • واکنش کیومرث هاشمی به تغییر نام استقلال
  • تکمیل عملیات اجرای روکش آسفالت خیابان‌های شهید هاشمی‌نژاد و شهدا
  • شهروندان تونسی و لبنانی در حمایت از غزه به خیابان‌ها آمدند
  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام استقلال
  • (ویدیو) تعریف متفاوت محسن هاشمی از فائزه، مهدی و میرحسین موسوی
  • سوال و جواب‌ کوتاه از محسن هاشمی درباره خواهرش! | فیلم
  • انتقاد شدید پیشکسوت استقلال از تغییر نام این باشگاه
  • درخواست ترامپ برای تغییر نتانیاهو