Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاطمه زرین‌آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: هشتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور در راستای جذب و استخدام نیروی مورد نیاز ۸۱ دستگاه اجرایی در روزهای ۱۱ و ۱۲ دی ماه برگزار می‌شود.

زرین آمیزی ادامه داد: کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی از فردا (دوشنبه ۸ دی) برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد و این مهلت تا ساعت ۲۴ چهارشنبه ۱۰ دی «روز قبل از برگزاری آزمون» ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان سنجش افزود: داوطلبانی که وضعیت بومی بودن خود را در تاریخ‌های ۲۹ مهر الی ۲ آبان اعلام نکرده اند در زمان دریافت کارت ورود به جلسه می توانند اطلاعات‌ خود را ویرایش کنند.

او در ادامه گفت: در روز پنج شنبه ۱۱ دی تعداد ۲۹۷۰۹۶ نفر و روز جمعه ۱۲ دی ۲۶۵۵۸۰ داوطلب در آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور شرکت خواهند کرد. این آزمون در ۱۸۹ شهر و ۲۷۳۰ حوزه برگزار می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش افزود: ناظرین بهداشت از سوی وزارت بهداشت قبل، حین و بعد از برگزاری آزمون جهت رعایت موارد بهداشتی نظارت خواهند کرد. پیش بینی‌های لازم برای ورودی حوزه اصلی جهت ورود داوطلبان با فاصله فیزیکی انجام شده است.

زرین آمیزی افزود: چینش صندلی‌های آزمون با فاصله ۱.۵ متر انجام گرفته است. همچنین کنترل سیستم تهویه هوای فضای برگزاری و کنترل گرمایش سالن‌ها و کلاس‌ها انجام می‌شود.  محل جداگانه در حد کلاس برای داوطلبانی که دارای شرایط سرماخوردگی و یا علائم مشکوک هستند در نظر گرفته شده است.

او گفت: تمامی داوطلبان باید به سامانه خوداظهاری بیماری کرونا به آدرس salamat.gov.ir مراجعه کرده و فرم مربوطه را تکمیل کنند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش ادامه داد: در طول برگزاری آزمون تمام اصول بهداشتی مانند زدن ماسک و رعایت فاصله با یکدیگر و با داوطلبان توسط عوامل اجرایی انجام خواهد شد. انجام بازرسی بدنی توسط راکت‌های دستی و سایر وسایل الکترونیکی هوشمند انجام می‌شود. به داوطلبانی که در طول فرآیند برگزاری آزمون احتمالا ماسک آن‌ها غیرقابل استفاده باشد ماسک داده خواهد شد.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است. چنانچه متقاضی به دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره داوطلبی، پرونده و یا کد پیگیری مورد نیاز، موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون خود نمی‌شود، لازم است با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش، ورود به سیستم پاسخگویی و انتخاب نام آزمون و تعیین موضوع پیگیری، نسبت به دریافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده داوطلبی و یا کد پیگیری اقدام کند.

بیشتربخوانید

خوداظهاری داوطلبان کرونایی آزمون استخدامی آغاز شد برگزاری آزمون استخدامی در تاریخ مقرر+تمهیدات بهداشتی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آزمون استخدامی سازمان سنجش آزمون استخدامی برگزاری آزمون سازمان سنجش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۹۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام اتباع مجاز ساماندهی می‌شوند 

ایسنا/کرمانشاه مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان کرمانشاه از اقامت حدود چهار هزار تبعه خارجی مجاز در استان خبر داد و گفت: طبق برنامه سازمان ملی مهاجرت وزارت کشور، ساماندهی تمام اتباع خارجی در استان آغاز شده است. 

حمزه سلیمانی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به آغاز طرح ساماندهی اتباع  و مهاجرین خارجی در کرمانشاه، اظهار کرد: در سطح استان کرمانشاه حدود چهار هزار نفر تبعه خارجی شامل دارندگان کارت‌های هویتی، گذرنامه، دفترچه و پناهندگی حضور دارند. 

وی تصریح کرد: ۱۰۰ درصد دارندگان کارت‌های هویتی در سطح استان اتباع کشور عراق هستند که در طول چهار دهه اخیر در کرمانشاه ماندگار شده‌اند و  مردم این دیار همواره سنگ صبور آنها بوده‌اند، در بحران‌ها کنارشان ایستاده‌اند و به شایستگی از آنان میزبانی و پذیرایی کرده‌اند. 

مدیرکل امور اتباع  و مهاجرین خارجی استان اضافه کرد: دارندگان گذرنامه نیز عموما دانشجویان خارجی دانشگاه‌های رازی، آزاد و علوم پزشکی هستند که بیشتر آنها از کشورهای عراق، سوریه، فیلیپین، هند و سومالی برای تحصیل به کرمانشاه آمده‌اند. 

وی در ادامه با بیان اینکه طبق برنامه سازمان ملی مهاجرت وزارت کشور ساماندهی تمام اتباع خارجی کشور از جمله در کرمانشاه در دستور کار قرار گرفته، اظهار کرد: اجرای این طرح در استان از دارندگان کارت‌های هویتی، دفترچه و پناهندگی آغاز شده و پیش‌بینی می‌شود ظرف یکی دو هفته آینده به اتمام برسد. 

سلیمانی یادآورشد: پس از ساماندهی دارندگان کارت‌های هویتی، ساماندهی دانشجویان خارجی و بدنبال آن سرمایه‌گذاران خارجی که در استان فعالیت می‌کنند، آغاز خواهد شد. 

وی عنوان کرد: در راستای اجرای این طرح تمام اتباع خارجی مقیم استان باید به سامانه «سهما» مربوط به سازمان ملی مهاجرت مراجعه کرده و مشخصات خود را به صورت کامل وارد کنند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۱۴ اردیبهشت؛ آزمون استخدامی کیفیت‌بخشی به آموزش و پرورش
  • تمام اتباع مجاز ساماندهی می‌شوند 
  • جذب ۲۴ هزار و ۸۸۰  نفر  دبیر و هنرآموز/ برگزاری آزمون استخدامی ۲۸ اردیبهشت
  • شرکت ۹ هزار و ۷۹۲ نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش خراسان شمالی
  • دستگیری ۲۵ داوطلب کنکور | تحویل متقلبان به پلیس امنیت
  • انتخاب رشته بیش از ۸۸ هزار نفر در کنکور دکتری ۱۴۰۳
  • تغییر زمان برگزاری یک آزمون استخدامی
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در یزد
  • جزئیات اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی اعلام شد
  • جزییات اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی اعلام شد