Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار سعید محمد صبح امروز در حاشیه جلسه تخصصی تفاهم‌نامه‌های اجرایی قرارگاه خاتم با استان گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: یک برنامه ریزی با سازمان برنامه و بودجه کردیم که تعدادی از پروژه‌ها را با عنوان «جهش» اولویت‌گذاری کردند و با تامین مالی آن نسبت به اتمام آن اهتمام داریم.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) تصریح کرد: از ابتدای امسال پروژه‌های زیادی را در چارچوب «جهش» افتتاح کردیم تا خرداد ۱۴۰۰ نیز حدود ۳۶ پروژه را با سازمان برنامه و بودجه توافق کردیم که در صورت تامین منابع مالی تکمیل کنیم و تحویل دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار محمد در خصوص ۷۰۰ هزار پروژه نیمه‌تمام در کشور و توان اجرای پروژه‌ها توسط قرارگاه خاتم در صورت تامین اعتبار پروژه‌ها گفت: هزینه‌های زیادی در پروژه‌های نیمه تمام شده که متاسفانه عدم نفع در آن است.

وی بیان کرد: هزینه زیادی برای پروژه‌های نیمه‌تمام شده و مردم از بهره آنها نمی‌توانند استفاده کنند عموما پروژه‌های نیمه‌تمام پیشرفت فیزیکی ۷۰ الی ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) گفت: براساس محاسباتی که انجام دادیم اگر حدود ۳۰ هزار میلیارد تومان منابع تخصیص پیدا کند تعداد زیادی از این پروژه‌ها تکمیل خواهد شد.

سردار محمد در خصوص رقم ریالی مورد نیاز برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام گفت: به قیمت روز حدود ۳۵۰ هزار میلیارد تومان پروژه قابلیت تکمیل و بهره‌برداری دارد و تا سال آینده می‌توان آنها را بهره‌برداری کرد.

وی ابراز کرد: پیشنهاد تهاتر دارایی بابت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام به دولت داده شده است که امیدواریم در لایحه بودجه ۱۴۰۰ که در حال تکمیل است به این موضوع توجه شود.

انتهای پیام/83001

منبع: فارس

کلیدواژه: قرارگاه خاتم گلستان 350 هزار میلیارد تومان نیمه تمام پروژه های نیمه تمام پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۹۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا در ساخت مسکن ملی در آذربایجان غربی

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در دیدار با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا موسسه امین در استان اظهار کرد: برای توسعه ساخت مسکن در سطح استان از ظرفیت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن نهایت بهره برداری می شود.

رسول عطائی ادامه داد: هم افزایی و بهره گیری از تمامی ظرفیت‌های موجود و توسعه روش‌های صنعتی می‌تواند سرعت و کیفیت تولید مسکن در استان را افزایش دهد.

وی ادامه داد: در طرح نهضت ملی مسکن در تلاش هستیم تا از ظرفیت تمامی نهاد‌هایی که امکان همکاری و همراهی را دارند استفاده کنیم.

سرپرست اداره کل راه وشهرسازی آذربایجان غربی اظهار داشت: این هم افزایی می‌تواند در بخش‌های عملیات‌های زیربنایی، روبنایی، آماده‌سازی و ساخت پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن به کار گرفته شوند.

عطائی اضافه کرد: راه و شهرسازی آذربایجان غربی آماده هر گونه همکاری با قرارگاه امین در راستای اجرای طرح‌های راه و شهرسازی به خصوص طرح‌های نهضت ملی است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • اولویت اصلی شهرداری رفسنجان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است/ ۲۰ پروژه شهری در مراحل پایانی
  • استاندار اردبیل: راه‌آهن اردبیل امسال به بهره‌ برداری می‌رسد
  • بهره‌گیری از ظرفیت قرارگاه خاتم الانبیا در اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن
  • آخرین وضعیت مرکز نمایش‌های آئینی «صبا»/ بهره‌برداری مرکز تا پایان امسال
  • بهره برداری از ۵۰۰ مدرسه نیمه تمام استان کرمان طی ۲ سال
  • اتصال فاضلاب در بندرعباس به تصفیه خانه افزایش می‌یابد
  • دولت سیزدهم طلسم بهره‌ برداری از خط ریلی شلمچه-بصره را می شکند؟
  • ارتقا وضعیت نگهداشت شهر یزد با تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در سال پایانی شورای شهر یزد
  • مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا در ساخت مسکن ملی در آذربایجان غربی
  • ۳۰ کیلومتراز محور ترانزیتی خوی به رازی آماده بهره برداری شد