Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهش و فناوری سپاه استان قزوین گفت: جشنواره جهادگران علم و فناوری در سال جهش تولید جهت ترویج گفتمان "ما می توانیم" در مسیر توسعه هر چه بیشتر عرصه جهاد علمی و فناوری در قزوین برگزار شد. - اخبار استانها -

مهدی برزگر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین اظهار داشت: جشنواره جهادگران علم و فناوری در سال جهش تولید و در هفته پژوهش به مناسبت گرامی‌ داشت یاد و خاطره دانشمند ممتاز هسته‌ای و دفاعی کشور شهید محسن فخری‌زاده و سیدالشهدای جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی توسط سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه حضرت صاحب‌الامر(عج) و مشارکت و میزبانی پارک علم و فناوری استان قزوین جهت ترویج گفتمان "ما می‌توانیم" و در مسیر توسعه هر چه بیشتر عرصه جهاد علمی و فناوری در قزوین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره اینکه این جشنواره در 2 بخش تجلیل از جهادگران و صاحبان ایده‌های برتر طراحی شده بود، افزود: در بخش جهادگران با پذیرش بیش از صد طرح از تمامی اقشار دانشور سپاه استان، مخترعین، مبتکرین و پژوهشگران و دربخش ایده‌های برتر پارک علم و فناوری با 107 ایده، بستر حضور، تعامل، همکاری و همفکری میان صاحب نظران، محققان و مخترعان فرهم شد.

برزگر تصریح کرد: شناسایی، جذب و به کارگیری استعدادهای برتر در حوزه های صنعتی، کشاورزی، اقتصادی، نظامی و دفاعی، ترویج روحیه خودباوری و ترغیب جوانان به جهاد علمی و تحقق جنبش نرم افزاری و تولید علم در کشور، نمایش قدرت و اقتدار بسیج در جهت حفظ و تداوم ارزش‌ها و گسترش دستاوردهای انقلاب اسلامی، کمک به بازدارندگی در مقابل فشارهای دشمن برای جلوگیری از پیشرفت علمی کشور، هم افزایی و تعامل در عرصه علم و فناوری با سازمان‌ها و مراکز آموزش عالی، ترویج فرهنگ جهاد علمی و روح امید و نشاط در بین جوانان و الگو سازی در بین آحاد جامعه به خصوص جوانان از اهداف جشنواره امسال بود.

حمایت معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از «دریای برکت» شکوفایی زیست‌بوم نوآوری و فناوری با ترکیب فرهنگ و فناوری طرح‌های زیست‌فناوری دریایی در استان بوشهر اجرا می‌شود

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهش و فناوری سپاه استان قزوین گفت: امسال هم با توجه به شرایط کرونایی و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، جشنواره جهادگران یکشنبه 30 آذر در سالروز ولادت حضرت زینب (س) به صورت مجازی برگزار و از بین صد آثار ارسالی به دبیرخانه جهادگران بسیج علمی سپاه استان 25 اثر برگزیده شد و از بین 107 ایده که به دبیرخانه پارک علم و فناوری استان ارسال شده بود نیز 9 اثر برگزیده شد.

وی عنوان کرد: جشنواره جهادگران علم و فناوری هر ساله با فرآیند فراخوان، ثبت نام، دریافت آثار، داوری، انتخاب برگزیدگان علمی، شرکت‌های دانش محور، دانش بنیان، فناوران و پژوهشگران برتر و برگزاری مراسم تجلیل از انتخاب شوندگان صورت می‌گیرد.

برزگر در انتها خاطرنشان کرد: از برگزیدگان این جشنواره در بخش‌های مختلف مخترع برتر بسیجی، پژوهشگر برتر، فناور برتر، پایگاه علمی برتر، برگزیده و نخبه برتر بسیج اساتید، طلاب، دانش‌آموزی، کارگری، مهندسین، علمی و جامعه زنان، واحدهای فناور برگزیده، شرکت‌های دانش بنیان و حامیان مخترعان و مبتکران استان تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری قزوین بسیج دانشجویی استانداری قزوین بسیج دانشجویی جشنواره جهادگران علم و فناوری جهاد علمی سپاه استان بسیج علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۹۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این مراسم مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به فضائل اخلاقی پاسداران و بسیجیان در ابتدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس گفت: آن چیزی که سپاه و بسیج را در ذهن و فکر مردم عزیز و ماندگار کرده  ، ایثارگری، ایمان و عقیده آنهاست.
حجت الاسلام رضایی با اشاره به مجاهدتهای معنوی شهید مطهری، ایشان را یکی از ذخایر ارزشمند انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: اگر جوانان از تفکرات شهید مطهری الهام بگیرند، می‌توانند مسیری روشن برای تمدن جدید اسلامی و آینده کشور  ترسیم کنند.
وی  افزود: مربیان عقیدتی سیاسی باید با حضور فعال در میدان‌های جهاد تبیین با انگیزه‌ای مضاعف به شبهات ذهنی نسل جوان و نوجوان پاسخ دهند.

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره خوشنویسی «کاتبان وحی» ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی
  • لزوم ترویج و بهره مندی از آثار استاد مطهری در مراکز علمی و فرهنگی
  • لزوم شناسایی، جذب و رشد نخبگان در استان قم
  • ۴ انتصاب در دانشگاه فرهنگیان لرستان
  • باکو، میزبان ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • علم و فناوری به عنوان مولفه‌های مهم قدرت محسوب می‌شوند+فیلم
  • شعار سال یک راهبرد اجرایی برای حل مشکلات است
  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری
  • تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی