Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی از تخصیص اعتبار و تعیین پیمانکار پروژه احداث ساختمان کلانتری جهان‌آباد خبر داد.

عباس گودرزی ششم دی‌ماه، اظهار کرد: پیرو پیگیری‌های مستمر و مساعدت فرماندهی انتظامی استان و زحمات فرماندهی انتظامی شهرستان، حدود شش میلیارد تومان اعتبار برای ساخت ساختمان کلانتری جهان‌آباد تخصیص یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: ساختمان کلانتری جهان‌آباد در دوطبقه با مساحت ۱۱۰۰ مترمربع احداث می‌شود و پیمانکار پروژه مشخص شده و شرایط برای آغاز کار آماده است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس خاطرنشان کر: احداث این پاسگاه از مطالبات مهم مردم جهان‌آباد بود که با پیگیری‌های مستمر چند وقت پیش کلنگ آن به زمین زده شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها مجلس شورای اسلامی عباس گودرزی بروجرد كلانتري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۹۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت مستمر بر پروژه‌های مهم مسکونی و عمرانی در استان بوشهر

به گزارش خبرنگار مهر، امیر برومند یکشنبه شب در نشست با مدیر آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان بوشهر اظهار داشت: با تسریع در اجرای پروژه‌های باکیفیت، به عنوان بازوی قوی اجرایی استان جهت توسعه و ارائه خدمات به جامعه هدف تلاش می‌کنیم.

مدیر آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان بوشهر نیز در این نشست بیان کرد: این آزمایشگاه پیش‌تر توانسته در کنار دستگاه‌های اجرایی در نظارت، کنترل و ارتقا کیفی پروژه‌های عمرانی نقش تأثیرگذاری داشته باشد و در راستای اهداف کلان نظام فنی و اجرایی در افزایش طول عمر مفید و ارتقا کیفی پروژه‌های عمرانی ملی و استانی قدم بردارد.

غلامرضا قاسمی، افزود: آزمایشگاه استان ضمن بهره‌مندی از ۱۰۵ نفر نیروی متخصص فنی و بهره‌گیری از تجهیزات مدرن، منحصربه‌فرد و به‌روز، دارای شش شعبه شهرستانی و ۶۵ آزمایشگاه محلی مستقر در پروژه‌های سطح استان بوده که خدمات فنی و آزمایشگاهی را به دستگاه‌های اجرایی و فعالان بخش خصوصی ارائه می‌دهد و آمادگی دارد در پروژه‌های مختلف با بنیاد مسکن استان همکاری کند.

کد خبر 6091524

دیگر خبرها

  • احداث ۸ بوستان محلی با ۱۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار
  • پلیس برای روز جهانی کارگر پیام داد
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • ماجرای تیراندازی در دولت‌آباد چه بود؟
  • ماجرای تیراندازی در دولت آباد چه بود؟
  • مصالحه ۷۰ درصدی پرونده‌ها در اصفهان
  • مصالحه ۷۰ درصدی پرونده‌ها، حاصل تلاش ۹۰ روانشناس در پلیس اصفهان است
  • تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان
  • نظارت مستمر بر پروژه‌های مهم مسکونی و عمرانی در استان بوشهر
  • آغاز ساخت ستاد فرماندهی آتش نشانی ۱۲۵ در بندرعباس