Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی شب گذشته مسیر دسترسی به روضه منوره حرم مطهر تا ابتدای ورودی آن بر روی زائران امام رضا(ع) گشوده شد.

این بازگشایی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی به شکل محدود صورت گرفته است، زائران حرم مطهر اما امکان لمس ضریح را ندارند و تنها می‌توانند تا ابتدای ورودی روضه منوره که با شیشه پوشانده شده است جلو رفته و زیارت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حرم مطهر رضوی به دلیل شیوع کرونا در اواخر سال گذشته بر روی زائران بسته شد اما در خرداد ماه با تایید ضوابط مخصوص توسط ستاد مقابله با کرونا دوباره بازگشایی شد.

این در حالی است که با آغاز فصل سرما برخی از رواق‌ها برای استفاده زائران به صورت محدود و با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و ضوابط بهداشتی بر روی زائران باز شده بود.   

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حرم رضوی امام رضا ع حرم مطهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۹۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر رضوی برپا شد

داود منافی پور دبیر مجمع جهانی علی اصغر گفت: دوخت لباس شیرخوارگان حسینی از سال ۱۳۸۶ به طور رسمی و با هزینه‌های مردمی آغاز شد و داوطلبان هر ساله از ولادت حضرت علی اصغر (ع) تا اولین جمعه ماه محرم در این کارگاه گرد هم می‌آیند و شروع به دوخت لباس‌های سبز علوی برای این مراسم می‌کنند..

او افزود: هر ساله حدود ۵۰۰ هزار دست لباس دوخته و در سطح کشور توزیع می‌شود. کارگاه دوخت لباس مرکزی که در تهران برپا می‌شود علاوه بر دوخت لباس‌های استان تهران، لباس‌های شیرخوارگان حسینی را در سطح بین المللی نیز تامین می‌کند.

دبیر مجمع جهانی علی اصغر ادامه داد: هزینه‌های این کارگاه کاملا مردمی است و خرید پارچه، نخ و مابقی مایحتاج از نذورات مردمی تهیه می‌شود. این لباس‌ها پس از دوخت توسط بانوان بسته بندی شده و مزین به سربند یا صاحب‌الزمان (عج) می‌شود.

منافی پور بیان کرد: همزمان با افتتاح این کارگاه ۷۲ کارگاه دوخت لباس در ایران اسلامی و چهار کشور بحرین، عراق، هندوستان و ترکیه کار خود را آغاز خواهند کرد.

او تصریح کرد: بزرگ‌ترین محفل شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر رضوی و در نخستین جمعه ماه محرم برپا خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • بازدید ۷۰ هزار نفر از موزه‌ های حرم مطهر رضوی
  • ۷۰ هزار نفر از موزه‌های حرم مطهر رضوی دیدن کردند
  • پذیرایی خادم الشهدای هرمزگان از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی + تصاویر
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر رضوی برپا شد
  • انجام ۲ پرواز به مقصد مدینه منوره
  • بازگشایی مسیر روستای خدا آفرید_ بشرویه
  • بارش رحمت الهی در صحن و سرای پربرکت رضوی
  • کرمان همچنان زیر چتربارش‌های بهاری
  • حریق در آشپزخانه هتل در اطراف حرم مطهر رضوی
  • دسترسی به ۲۵۰ هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت (ع) آستان قدس رضوی