Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ یحیی رحیم لو، شهردارمحمدیه در نشستی که با حضور معاونت هماهنگی امور عمرانی، مدیرکل دفتر امور شهری، امام جمعه، فرماندار شهرستان البرز، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان، بخشدار، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر معاونت عمرانی و مسئول املاک شهرداری در سالن مفاخر شهرداری برگزار شد؛ گفت: تعامل و همکاری اعضای شورا و شهرداری و حمایت مدیران استانی موجب شده بتوانیم مشکلات را پشت سر گذاشته و خدمت رسانی را متوقف نکنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: هر لایحه ای که به شورا ارائه شد مورد موافقت قرار گرفت زیرا رویکرد ما کارشناسی و کاربردی بودن طرح‌هاست تا وقت شورا را نگیریم و برای همه لوایح دفاعیه داریم.

 رحیم لو با اشاره به ضرورت تأمین برق منطقه ۷ محمدیه گفت: تامین برق این منطقه حدود ۳۰میلیارد تومان هزینه دارد که قادر به تامین آن نیستیم و امیدواریم مسئولان استانی در تامین بخشی از آن همت کنند.

 او بیان کرد: پروانه ساخت و ساز در این منطقه صادر شده و انشعاب آب نیز تا پانزده روز دیگر  انجام می شود و با همکاری شرکت برق امیدواریم برای کنتور های برق هم اقدام شود.

شهردار محمدیه اضافه کرد: با احداث ساختمانهای بلند مرتبه در ناحیه شهری مهرگان نیازمند تامین نردبان بلند مرتبه برای مهار آتش در مواقع بروز حوادث هستیم که به دلیل تحریم و افزایش قیمت‌ها در حال حاضر خرید این نردبان ۴۰میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

او اظهار کرد: تکمیل پارک شهر محمدیه به وسعت ۱۰هکتار و ساماندهی زباله های شهری یکی دیگر از مطالبات شهروندان است که باید به آن پاسخ داده شود و تلاش می‌کنیم پارک شهر تا پایان سال افتتاح شود.

رحیم لو بیان کرد: برای تامین زیرساخت‌ها و امور عمرانی و رفاهی در ناحیه شهری مهرگان بیش از ۱۳۰میلیارد تومان اعتبار نیاز است که بدون کمک مسئولین استانی قادر به تامین آن نیستیم.

 او افزود: موفقیت مجموعه مدیریت شهری با حمایت مسئولان استان و همدلی اعضای شورا و بخشدار محقق شده و امروز هم انگیزه خدمات‌رسانی در شورا بالاست.

 رحیم لو گفت: ساماندهی زباله های شهری از دیگر مشکلات شهری است که در حال حاضر برای انتقال آن به سایت محمد آباد هر کیلو ۱۵۰تومان هزینه درخواست می شود که هزینه سنگینی است و قادر به تامین آن نبوده و باید قیمت‌ها تا یک سوم کاهش یابد.

 این مقام مسئول آمادگی شهرداری محمدیه را برای مدیریت سایت محمد آباد قزوین اعلام کرد و افزود: با تجربه‌ای که در این زمینه داریم  آماده ایم مدیریت سایت پسماند محمد آباد به شهرداری محمدیه واگذار شود و ما با دریافت ۵۰تومان برای هر کیلو زباله می توانیم این مجموعه را اداره کنیم.

 رحیم لو اضافه کرد: پیشنهاد می کنیم یک سایت لند فیل (مینی سایت زباله) احداث شود و ضمن ایجاد خط جدید نسبت به نوسازی خط قدیمی اقدام کنیم.

او اظهار کرد: با ساخت این سایت در چهار هکتار زمین می‌توانیم مشکلات زباله شهر محمدیه، مهرگان، شهرها و روستاهای اطراف آن تا یک دهه آینده حل کنیم.

 شهردار محمدیه همچنین خواستار مساعدت معاون استاندار و مدیرکل دفتر شهری برای تبدیل وضعیت ۱۸نفر از نیروهای قرارداد خدمتی به شرکتی شد.

46

کد خبر 1470194

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۹۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۳ پروژه عمرانی در شهر هچیرود طراحی شده است

به گزارش خبرنگار مهر، احمد بیگلریان بعدازظهر شنبه در گفت وگو با خبرنگاران به جمعیت ۱۱ هزار نفری شهر اشاره و اضافه کرد: این درحالی که شمار جمعیت شناور آن بیش از این میزان است.

وی نداشتن طرح هادی را مهمترین مشکل شهر بیان کرد و گفت: از سال ۱۳۹۶ تهیه طرح هادی در دستور کار قرار گرفت و ۸۴۰ هکتار محدوده شهری درنظر گرفته شده است.

وی با عنوان این که ۶۱۷ هکتار مربوط به طرح‌های ۱۳ روستای منطقه است، گفت: بازنگری و تصویب این طرح سال‌های سال در دستور کار قرار دارد.

بیگلریان ترافیک هسته مرکزی شهر را از دیگر دغدغه‌ها برشمرد و گفت: به عنوان شورا و شهرداری کار تملک واحدهای تجاری در مسیر را انجام دادیم و امسال نیز هشت دهنه مغازه تملک می‌شود.

رئیس شورای شهر هچیرود گفت: برای ساخت پل مرکزی شهر نیازمند اعتبار هستیم و پیگیری‌های زیادی برای تحقق آن انجام دادیم.

وی با اشاره به پروژه‌های ساحلی در ساحل کیاکلا، دوجمان و مرکز شهر اشاره و اضافه کرد: اجرای دیواره سنگی برای ساخت بوستان و فضای سبز صورت گرفته است.

وی پیاده راه سلامت مدبون را از دیگر طرح‌ها ذکر کرد و گفت: این پیاده راه به طول ۲.۵ کیلومتر اجرا می‌شود و در این راستا قراردادی با آب منطقه‌ای استان داشتیم و حریم آن را به مدت ۱۰ سال اجاره کردیم و این پروژه در قالب چهار فاز انجام می‌شود.

بیگلریان با اظهار این که در حال تملک دو هزار مترمربع زمین آتش نشانی شهرداری هستیم، استیجاری بودن شهرداری را از جمله مشکلات ذکر کرد و گفت: برای نجات شهر هچیرود نیازمند ایجاد دو راه دسترسی هستیم و باید در دستور کار قرار گیرد.

رئیس شورای شهر هچیرود راه دسترسی ۲۴ متری سالار را از جمله طرح‌های برای گره گشایی ترافیک بیان کرد و گفت: در سال جاری در زمینه تملک املاک واقع در مسیر خیابان‌ها و طرح‌های عمرانی چهار پروژه با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان تعریف شده است.

وی گفت: در زمینه هدایت آب‌های سطحی، لایروبی انهار و رودخانه و غیره ۴۳ پروژه با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان طراحی شده است و برای احداث پارک‌ها، میادین، فضای سبز، نصب المان، مبلمان شهری، زیباسازی شهری و غیره نیز ۲۷ پروژه با ۲۷ میلیارد تومان اعتبار درنظر گرفته است.

وی شمار پروژه‌های عمرانی شهرداری را ۱۲۳ پروژه با اعتبار ۴۷۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: بودجه شهرداری در سال جاری ۵۹۴ میلیارد تومان است.

کد خبر 6090130

دیگر خبرها

  • پایتخت تقسیم می شود؟
  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است
  • رفع مشکلات مدیریت بحران کرمانشاه در گرو ۴ همت اعتبار
  • ۷۰ هزار قطعه زمین در طرح جوانی جمعیت تامین شد
  • توجه مدیریت شهری به توسعه زیرساختی شهر چالوس
  • ۱۲۳ پروژه عمرانی در شهر هچیرود طراحی شده است
  • چگونه خنجر شمر به قصر محمدیه رسید؟
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • توسعه دزفول در گرو اجرای طرح‌های مصوبه سفر استاندار خوزستان
  • پیگیری تکمیل راه آهن دورود به خرم‌آباد