Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصغر عبداللهی فیلم نامه نویس، کارگردان و داستان نویس امروز ۷ دی ماه درگذشت.

همایون اسعدیان کارگردان سینما و از دوستان این هنرمند این خبر را تایید کرد و از درگذشت این فیلم نامه نویس قدیمی ابراز تاسف کرد.

اصغر عبداللهی که چند سالی بود از سرطان رنج می برد، در سن ۶۴ سالگی از دنیا رفت؛ او متولد ۱۳۳۴ در آبادان  بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هنرمند نگارش فیلمنامه‌ های چون  «خواهران غریب»، «جهیزیه‌ای برای رباب»، «نصف مال من نصف مال تو» ، «عینک دودی»، «پیشنهاد پنجاه میلیونی»، «غریبانه»، «مرسدس»، «آشپزباشی»، «چتری برای دو نفر»،«خداحافظی طولانی» ، «خانه خلوت» و... را در کارنامه هنری اش دارد و برای «خانه خلوت» سیمرغ بلورین دریافت کرده است.

او در سال های اخیر فیلم «یک قناری یک کلاغ» را در مقام کارگردان ساخت و از جمله آثار مکتوب اش می توان به «قصه‌ها از کجا می‌آیند : از فیلمنامه نویسی و زندگی» و... نام برد./ایسنا

بیشتر بخوانید

کتابی که خود قصه است

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۹۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلوار عجیب و غریب کیم جونگ اون سوژه رسانه‌های جهان شد + تصاویر

 دیلی میل نوشت: کیم جونگ اون حاکم کره شمالی در مراسم افتتاح ۱۰ هزار خانه با تیپ جدید مورد تحسین مردم قرار گرفت! وی در حالی که روی فرش قرمز راه می‌رفت با شلوار بسیار گشاد دیده شد.

کیم هنگام ورود به این رویداد در پیونگ یانگ به مناسبت تکمیل مرحله دوم ساخت مسکن ۱۰ هزار واحدی، برای جمعیتی که او را تحسین می‌کردند دست تکان داد.

 

منبع: اطلاعات آنلاین

tags # کیم جونگ اون سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • مبارزه با فساد در اولویت برنامه‌های عدلیه است
  • گل علی اصغر حسن زاده به تایلند در جام ملت های فوتسال آسیا (تایلند 1-3 ایران)
  • نامه غریب‌آبادی به کمیسر عالی حقوق بشر برای سرکوب خشونت‌آمیز جنبش‌های دانشجویی حامی فلسطین
  • با این حیاط خلوت چه کنیم؟!
  • وقتی «خانه خدا» سینماها را شلوغ کرد
  • عربستان پیش‌نویس قطعنامه آتش‌بس در غزه را به سازمان ملل می‌برد
  • شلوار عجیب و غریب کیم جونگ اون سوژه رسانه‌های جهان شد + تصاویر
  • تجلیل از سه چهره تاثیرگذار تئاتر ایران در شب کارگردان
  • کارگردان پیشکسوت درگذشت
  • واکنش شاعرانه محمد مهدی عبداللهی به شعر رهبر انقلاب