Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-04@22:05:03 GMT

سعید آذری: نامزد ریاست فدراسیون خواهم شد

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۶۹۹۴۳

سعید آذری: نامزد ریاست فدراسیون خواهم شد

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در خصوص برخی از حواشی ایجاد شده توضیح داد.

قدس آنلاین: سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در خصوص وضعیت فولاد گفت: قبل از هر چیزی از بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم تشکر میکنم. امسال همان گونه که شاهد هستیم لیگ برتر با حضور مربیان جوان و تزریق تفکر  جدید دچار دست خوش تغییراتی شده است و همین امر موجب سخت شدن مسابقات لیگ برتر شده و تیم ها شانه به شانه یکدیگر در حال رقابت هستند  و با یک برد و باخت جایگاه تیم‌ها تغییر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما نیز در صدد هستیم تا بتوانیم با تلاش بازیکنان و اعضای کادرفنی به مسیر خود باز گردیم. با توجه به این سختی کار از  عملکرد تیم راضی هستم.

وی در خصوص شرکت در انتخاب فدراسیون فوتبال اظهار داشت: این سوال را بسیاری از دوستان از بنده می‌کنند. باید بگویم بله دنبال آن هستیم تا با همکاری و در کنار برخی از دوستان در انتخابات شرکت کنیم. تا در صورت انتخاب شدن بتوانیم کمکی به فوتبال ایران و علاقه‌مندان به آن بنمایم.

مدیرعامل فولاد خوزستان در خصوص داوری دو دیدار اخیر این تیم نیز بیان کرد: باشگاه فولاد و مدیریت آن قصد دخالت در امر داوری را ندارد و بهتر است کارشناسان در این زمینه اظهار نظر کنند تا امثال من. ما نیز قضاوت در خصوص عملکرد داوران را بر عهده کارشناسان این امر سپرده ایم.

وی در پایان در مورد برنامه ریزی سازمان لیگ و به تاخیر افتادن چند بازی این تیم بیان کرد: کدام منطق این را قبول می‌کند که یک تیم سه هفته پیاپی آن هم در زمستان در خارج از خانه خود بازی کند. این یعنی پایمال کردن حق مردم خوزستان و تیم فولاد، به طور حتم ما به این مسئله معترض هستیم و در خصوص برخی بی عدالتی ها ساکت نخواهیم نشست.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری ایلنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سعید آذری ریاست فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۹۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام رای کمیته استیناف درباره پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته استیناف فدراسیون فوتبال رأی خود را درباره باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که به شرح زیر است.

در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران نسبت به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم به توقف رسیدگی در خصوص شکایت باشگاه پرسپولیس تهران علیه باشگاه آلومینیوم اراک مبنی بر عدم برقراری نظم در بازی مورخ ۲۶ بهمن ماه ۱۴۰۲ و همچنین رد شکایت باشگاه تجدیدنظرخواه نسبت به عملکرد داور مسابقه صادر گردیده است با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رأی صادره، ایراد و اعتراض مؤثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید به عمل نیامده، مستنداً به ماده ۱۰۶ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تأیید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.

کد خبر 6095279

دیگر خبرها

  • پاس گل مقابل پرسپولیس و طراحی یک گل جدید (عکس)
  • تغییر زمان حضور ویسی در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • اکبرپور برای ساخت گل خط‌کش داشت! (عکس)
  • بدرقه خاطرات قهرمانی را فراموش کرد (عکس)
  • رابرت کندی به بایدن: کنار بکش تا ترامپ را شکست بدهم
  • اعلام رای کمیته استیناف درباره پرسپولیس
  • درخواست عجیب نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از جو بایدن
  • بازدید مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از مراکز خرید گندم در خوزستان
  • ویسی: فدراسیون و سازمان لیگ عرضه ندارند شورای امنیت وسط بیاید
  • سرمربی فولاد به کمیته انضباطی دعوت شد