Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-02@17:12:12 GMT

نماد بوعلی کی بازگشایی می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۶۹۹۷۶

نماد بوعلی کی بازگشایی می‌شود؟

روز گذشته مورخه ۶ دی ۹۹ نماد بوعلی بعد از برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی پاسخ به پرسش‌ها بازگشایی شد. امروز ۷ دی معاملات بوعلی متوقف شد. دلیل توقف چه بود و کی بازگشایی می‌شود؟

به گزارش سرویس بورس مشرق، روز چهارشنبه مورخ ۱۹ آذرماه ۹۹، شرکت پتروشیمی بوعلی سینا ۱۲ درصد از سهام خود را در نماد «بوعلی» از طریق عرضه اولیه وارد بورس کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این عرضه اولیه، ۳ میلیون و ۹۶۹ هزار و ۷۶۶ نفر  مشارکت داشتند و به هر کد معاملاتی ۷۹ سهم به ارزش هر سهم ۴۱۴۳۰ و در مجموع به ارزش ۳۲۷ هزار تومان اختصاص یافت.

معاملات سهام بوعلی مورخ ۳ دی ۹۹ متوقف شد. دلیل این توقف نوسان قیمت بیش از ۵۰ درصد در ۱۵ روز متوالی بود و بوعلی ملزم به برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی شد.  

روز گذشته ۶ دی ۹۹ نماد بوعلی بازگشایی شد و حجم بسیار بالایی هم خورد. امروز ۷ دی معاملات این نماد از سر گرفته شد، اما به یکباره معاملات آن متوفف شد. دلیل این توقف چه بود و بوعلی کی بازگشایی می‌شود؟

مدیریت عملیات بازار شرکت بورس اوراق بهادار تهران طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد:

به اطلاع می‌رساند، با توجه به حجم بالای سفارشات در نماد معاملاتی شرکت پتروشیمی بوعلی سینا (بوعلی)، نماد مذکور راس ساعت ۱۰:۳۰ آماده انجام معامله می‌باشد.

منبع: نبض بورس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا شهید سلیمانی بوعلی بازار سرمایه بورس شاخص بورس بازار بورس بورس تهران فرابورس سازمان بورس و اوراق بهادار سازمان بورس بورس کالا اخبار بورس نماد بازگشایی بازار بازار سهام سهام سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۹۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص بورس امروز ۱۱ اردیبهشت/رشد ۱۲۲۲۶ واحدی

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با رشد ۱۲۲۲۶ واحدی به ۲,۲۶۸,۸۴۵ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ با رشد ۱۲۲۲۶ واحدی به ۲,۲۶۸,۸۴۵ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۶۰۱۸.۲۶ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز ۵.۷۷۴ میلیارد سهم بود که طی ۲۹۵,۲۳۹ معامله دادوستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۳۵,۹۱۸.۵۳۸ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۸,۳۹۰,۲۷۷.۲۹۴ میلیارد ریال شد.

نمادهای «فولاد»، «فملی» و «شپنا» بیشترین تأثیر منفی را بر شاخص کل گذاشتند.

کد خبر 748297

دیگر خبرها

  • بازار بورس ۱۲ اردیبهشت؛ شاخص کل ۳۹۰۱ واحد افت کرد
  • این نماد در صف عرضه اولیه قرار گرفت
  • اتفاق جالب در معاملات روز گذشته کپشیر!
  • نزول بورس برای چهارمین روز متوالی؛ شاخص هم‌وزن قد کشید
  • گزارش روزانه بورس ۱۲ اردیبهشت/ افت ۴ هزار واحدی شاخص
  • کاهش قیمت نفت توقف‌بردار نیست
  • خروج نقدینگی حقیقی‌ها در روز منفی شاخص‌های بازار سرمایه
  • افت ۱۲ هزار واحدی شاخص کل بورس
  • شاخص بورس امروز ۱۱ اردیبهشت/رشد ۱۲۲۲۶ واحدی
  • نماد سپرده‌گذاری مرکزی در بازار توافقی فرابورس معامله می‌شود