Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@15:22:30 GMT

مدافع عنوان قهرمانی و دور از جایگاه همیشگی!

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۷۰۲۴۱

برخلاف فصول گذشته که همیشه شهرداری بم صدرنشینی جدول را در اختیار داشت، حالا این تیم فصل جدید را در شرایطی متفاوت دنبال می‌کند.

به گزارش "ورزش سه" شاگردان مرضیه جعفری که عنوان پرافتخارترین تیم فوتبال بانوان ایران با هفت قهرمانی در لیگ برتر را یدک می‌کشند و سه دوره متوالی‌ست که نام آن‌ها روی جام قهرمانی حک می‌شود، در شرایطی فصل جاری لیگ را دنبال می‌کنند که هنوز رنگ صدر جدول را به خود ندیده‌اند؛ آن‌ها که در نقل و انتقالات چهره مهره کلیدی خود از جمله زهرا قنبری را از دست دادند، هنوز به هارمونی و شکل بازی همیشگی‌شان در فصل گذشته نرسیده‌اند و این امر سبب شده تا آن‌ها فعلا دور از صدر جدول بمانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آن‌ها در اولین فصل برگزاری لیگ با فرمت جدید، فعلا تا پایان نیم فصل در جایگاه سوم حضور دارند و تداوم این اتفاق باعث خواهد شد تا نام شهرداری بم نیز در میان چهار تیم برتر برای حضور در مرحله پلی‌آف نباشد؛ آن‌ها در هفته پایانی نیم فصل نخست در خانه پذیرای ذوب آهن بودند اما نتوانستند مقابل حریف خود به گل برتری برسند و دیدارشان بدون گل مساوی به پایان رسید تا با تفاضل گل کمتر همچنان جایگاه سوم جدول گروه یک را با 7 امتیاز در اختیار داشته باشند.

 

بمی‌ها در فرصت دو هفته‌ای تا شروع نیم فصل دوم فرصت دارند تا یک مساوی و باخت‌شان در نیم فصل اول را به خوبی آنالیز کنند تا با شروعی متفاوت در نیم فصل دوم، ورق را به سود خود برگردانده و بار دیگر نیز نام تیم‌شان را در میان چهار تیم برتر فوتبال بانوان ایران قرار دهند. هر چند آن‌ها از حیث قرعه نیز رقبای سختی چون دو تیم اصفهانی سپاهان و ذوب‌آهن و البته نماینده البرز را در کنار خود در گروه یک می‌بینند.

 

فوتبال بانوان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فوتبال بانوان نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۰۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت و جدول پخش زنده فوتبال‌های امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ دیدار‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر ایران برگزار خواهند شد.

 لیگ برتر ایران

هوادار - صنعت نفت آبادان
ساعت ۱۷:۰۰

لیگ برتر ایران

تراکتور - استقلال
ساعت ۱۷:۰۰
شبکه سه

لیگ برتر ایران

مس رفسنجان - گل گهر
ساعت ۱۷:۴۵

لیگ برتر ایران

ذوب آهن - نساجی
ساعت ۱۸:۰۰

لیگ برتر ایران

استقلال خوزستان - ملوان
ساعت ۱۸:۱۵

لیگ برتر ایران

آلومینیوم اراک - فولاد
ساعت ۱۸:۱۵

لیگ برتر ایران

پرسپولیس - سپاهان

ساعت ۱۹:۰۰
شبکه سه

نیمه نهایی جام پادشاهی عربستان

النصر - الخلیج
ساعت ۲۱:۳۰

نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا

دورتموند - پاری سن ژرمن
ساعت ۲۲:۳۰
شبکه سه

منبع: خبرورزشی

tags # فوتبال سایر اخبار قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟ اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟

دیگر خبرها

  • ابراز علاقه بایرن مونیخ به جذب فن‌دایک
  • بهترین دفاع فصل لیگ برتر انگلیس از نگاه ویلیام گالاس
  • ساعت و جدول پخش زنده فوتبال‌های امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فرانسه جایگاه خود را بین ۱۰ اقتصاد برتر از دست می‌دهد
  • جدول لیگ برتر انگلیس از زمان ورود پپ گواردیولا به منچسترسیتی / عکس
  • جدول کفش طلای 24-2023؛ همان همیشگی!
  • محرومیت سنگین در انتظار ستاره اینتر
  • سیلوا: دوران حضورم در چلسی به پایان رسیده است
  • احتمال جریمه شدن دومفریس به خاطر تمسخر مدافع میلان
  • منچسترسیتی برد و به تعقیب آرسنال ادامه داد