Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان ها_کنگره ملی «عالم ذوالشهادتین» در فراخوانی آخرین مهلت ارسال مقاله با محوریت ابعاد شخصیتی مرحوم آیت الله العظمی سید محمود شاهرودی را ۲۵ اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۰ اعلام کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، کنگره ملی «عالم ذوالشهادتین» به‌مناسبت بزرگداشت آیت الله العظمی سید محمود حسینی شاهرودی فراخوان دریافت مقاله با محورهای «آیت الله العظمی شاهرودی و میراث فقهی و اصولی»، «آیت الله العظمی شاهرودی و روش شناسی اجتهاد و فقاهت»، «آیت الله العظمی شاهرودی و سرگذشت علمی»، «آیت الله العظمی شاهرودی و خدمات اجتماعی»، «آیت الله العظمی شاهرودی و سیره علمی و اخلاقی» و «آیت الله العظمی شاهرودی و نهضت امام خمینی (ره)» را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات تا 25 بهمن 1399 و آخرین مهلت ارسال مقالات تا 25 اردیبهشت 1400 است که باید در قالب فایل word یا PDF به آدرس الکترونیکی seydmahmoudshahroudi@gmail یا به حساب کاربری Alireza_na30ri@ در شبکه‌های اجتماعی تلگرام و ایتا صورت گیرد.

آیت الله حسینی شاهرودی در وحدت دو ملت ایران و عراق نقش مهمی داشتندکنگره ملی ذوالشهادتین در استان سمنان برگزار می‌شود؛ لزوم حمایت از کنگره بزرگداشت آیت‌الله شاهرودیآئین نکوداشت «آیت‌الله حسینی شاهرودی» سال آینده در استان سمنان برگزار می‌شود

مقالات ارسالی در قالب استانداردهای علمی در ساختار و محتوا قابل پذیرش است و از طرف دبیرخانه این کنگره به کلیه مقالات رسیده به کنگره ملی عالم ذوالشهادتین، گواهی حضور و برای مقالات برتر علاوه بر صدور گواهی حضور، از طرف انجمن آثار و مفاخر فرهنگی ایران جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

آیت العظمی سید محمود حسینی شاهرودی از مراجع بزرگ جهان تشیع و احیاگر سنت پیاده روی به کربلا، در سال 1262 در روستای قلعه آقا عبدالله شاهرود به دنیا آمد و در شهریور 1353 در نجف اشرف رحلت کرد و مقبره ایشان نیز در حرم حضرت علی(ع) واقع شده است.

انتهای پیام/452/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آیت الله العظمی شاهرودی حسینی شاهرودی کنگره ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۰۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت دانش آموزان شاهرودی در جشنواره خوارزمی

مدیر آموزش و پرورش شاهرود با بیان اینکه تعداد شرکت کنندگان در این دوره ۳۵ درصد افزایش داشته است گفت: در این جشنواره یک هزار و ۲۰۰ دانش آموز متوسطه دوره اول در ۱۳ محور با هم رقابت کردند.

به گفته‌ی سیدمحمدموسوی توجه به دستاورد‌های علمی و عملی دانش آموزان، کاربردی کردن آموخته‌ها و شکوفایی و شناخت استعداد‌ها از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور» | سست نشوید و...
  • تصاویری از نشست خبری همایش بین المللی اندیشه های قرآنی آیت الله العظمی خامنه ای
  • چرا اوضاع مالی اهل علم خوب نیست؟
  • نماینده آیت الله العظمی سیستانی خواستار تربیت شخصیت قرآنی دانش آموزان و دانشجویان شد
  • آیت‌الله حسینی همدانی: اینکه دانشجویان آمریکایی در آمریکا به خاطر غزه کتک می‌خورند و به زندان می‌روند یعنی غزه پیروز است/ نفرت جهانی از آمریکا کاملاً عیان شده است/ امروز همه مردم آزاده عالم با نفرت فریادشان بر سر اسرائیل بلند است
  • مراسم گرامی داشت مقام آیت‌الله ترابی برگزار شد
  • رقابت دانش آموزان شاهرودی در جشنواره خوارزمی
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • آیت‌الله شیرازی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد