Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی معاون آموزشی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی از آغاز ثبت نام ترم زمستان کلاس های زبان های خارجی جهاد دانشگاهی بصورت آنلاین خبر داد.

ایرانی با اشاره به آغاز ثبت نام کلاس‌های زبان های خارجی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی گفت: ثبت نام ترم زمستان زبانهای خارجی (زبان انگلیسی، روسی، ترکی استانبولی ،آلمانی و فرانسه) از یک دی ماه سال جاری آغاز شده است و تا ۱۲ دی ماه  ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در خصوص نحوه ثبت نام در این کلاسها گفت: متقاضیان جهت ثبت نام می توانند به آدرس اینترنتی www.jdrouyesh.ir/rooyesh مراجعه نموده و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۳۴۵۶۲۸۶-۳۳۴۶۹۵۸۵ تماس حاصل نمایند.
معاون آموزشی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه تعیین سطح ترم زمستان بصورت آنلاین برگزار خواهد شد افزود: تاریخ تعیین سطح متقاضیان جدید ترم زمستان ۸ ، ۱۰ و ۱۷ دی ماه  بوده و متقاضیان موظف هستند با مراجعه به آدرس اینترنتی شعبه مرکزی جهاد دانشگاهی در آزمون تعیین سطح شرکت نمایند.
به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان، ایرانی ادامه داد: برای ترم زمستان سال جاری تخفیف ۲۰ درصدی برای تمامی فراگیران و در تمام سطوح اعمال خواهد شد که بصورت خودکار در سایت، برای تمامی فراگیران فعال می شود و نیاز به مراجعه حضوری به مرکز نمی باشد.
وی در خصوص زمان شروع کلاس‌های زبان جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی اظهار کرد: با توجه به آغاز برنامه امتحانی مدارس و در راستای مساعدت حال دانش آموزان، شروع کلاس های زبان با یک هفته تاخیر و از تاریخ ۲۰ دی ماه شروع خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی کلاس های زبان ترم زمستان ثبت نام دی ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۰۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی آغاز شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  آئین افتتاحیه مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، فرمانده پایگاه بسیج ادارات، مسئولین شهرستانی، کارکنان ستادی، مربیان، هنرمندان و خانواده‌ها در محل سالن آمفی تئاتر شهید دربندی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار شد.

زهرا آب سوران در آئین افتتاحیه این جشنواره با تقدیر و تشکر از همه‌ی دست اندرکاران این جشنواره گفت: آذربایجان غربی ماه‌ها قبل آمادگی برگزاری این جشنواره را داشت که سرانجام امروز با برگزاری آئین افتتاحیه این جشنواره برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • آذربایجان غربی پیشرو در توسعه دیپلماسی منطقه‌ای است
  • آذربایجان‌غربی جز استان‌های پیشرو در توسعه دیپلماسی منطقه‌ای است
  • وجود یکهزار و 700 کلاس درس نیمه تمام در آذربایجان‌غربی
  • یکی از استان‌های پیشرو در توسعه دیپلماسی منطقه‌ای هستیم
  • اقدامات قابل توجه دولت سیزدهم در حوزه مدرسه‌سازی جای قدردانی دارد
  • آذربایجان‌غربی نیازمند جذب اعتبارات مدرسه‌سازی است
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی آغاز شد
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی در آذربایجان غربی
  • آغاز مرحله دوم رها سازی آب از سد سیلوه به دریاچه ارومیه
  • آزمون گروه‌های هنر و زبان‌های خارجی نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ آغاز شد