Web Analytics Made Easy - Statcounter

تجلیل از خانواده‌های پرستاران شهدای مدافع سلامت امروز در صحن شورای شهر تهران انجام گرفت.

به گزارش مشرق، ‌در صحن امروز شورای شهر تجلیل از پرستاران شهدای مدافع سلامت انجام گرفت. 

بیشتر بخوانید: تقدیر قالیباف از خانواده شهدای مدافع سلامت

برهمین اساس امروز آرمین زارعیان رئیس هیأت مدیره نظام پرستاری تهران بزرگ و رامین عزیزی‌فر پدر یکی از شهدای مدافع سلامت در صحن شورا حضور یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

محسن هاشمی، رئیس شورای شهرتهران ضمن تجلیل از خانواده‌های پرستاران شهدای مدافع سلامت اظهار داشت: حدود یک‌سال است که کرونا کشورهای جهان از جمله ایران را گرفتار کرده و باعث بروز آسیب و تلفات بعضاً شدید در حوزه جانی و مالی شده است. 

وی افزود: همه پزشکان، پرستاران و کادر درمان با فداکاری و ایثار، دفاع از سلامت مردم را به عهده گرفته و گام‌هایی جهت کاهش تلفات ناشی از این بیماری برداشته‌اند. 

هاشمی ادامه داد: اما در این مسیر برخی از پرستاران دچار مشکل شده و تعدادی از آنها به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

وی گفت:‌قرار بود هفته گذشته به مناسبت روز پرستار از پرستاران مدافع سلامت تجلیل کنیم که این مسئله با تأخیر انجام شد و امروز در حال برگزاری است. 

برخی از اعضای شورای شهر مانند ناهید خداکرمی نیز صحبت‌هایی درجهت تجلیل  و حمایت از خانواده پرستاران مدافع سلامت انجام دادند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا شهید سلیمانی شورای شهر تهران محسن هاشمی شورای شهرتهران شهدای مدافع سلامت ناهید خداکرمی ایران روز پرستار پرستاران شهدای مدافع سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۰۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از اعضای شورا‌های اسلامی بخش سرفاریاب


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، در این مراسم مجیدیان بخشدار سرفاریاب، شورا‌ها را عامل اساسی عمران و آبادی در روستا‌ها و شهر‌ها عنوان کرد و خدمات اعضای شورا‌های روستا‌ها و شهر سرفاریاب را قابل تقدیر دانست.
حجت الاسلام زارعی پور امام جمعه سرفاریاب نیز در این برنامه با تبریک روز شورا‌ها از اعضای شورا‌ها خواست تا در فرصت باقی مانده از دوره فعلی، با تصمیم گیری‌های درست، نسبت به ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مردم تلاش کنند.

دیگر خبرها

  • تجلیل از خانواده شهدای فرهنگی در استان یزد
  • تجلیل از اعضای شورا‌های اسلامی بخش سرفاریاب
  • تعامل و همدلی بین اعضا اولین اصل تشکیل شورای موفق است
  • آبستراکسیون ناموفق در شورای شهر تهران در اعتراض به شهردار!
  • توجه به مناطق محروم و آبادانی شهر به طور عادلانه، رویکرد شورای ششم
  • انجام وظیفه در شورای شهر دشوار و دایره نظارت آن بسیار وسیع است
  • گرامیداشت یاد شهدای معلم و مدافع حرم تویسرکان
  • اعضای شورای شهر در هر تصمیمی نفع مردم را لحاظ کنند
  • تجلیل از شورا‌های برتر شهر و روستا در قم 
  • حفظ کیان خانواده سلامت جامعه را ارتقا می‌دهد