Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@16:02:30 GMT

انتظاری: درک می‌کنیم ماشین سازی زیر فشار است

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۷۰۶۳۳

انتظاری: درک می‌کنیم ماشین سازی زیر فشار است

هافبک جوان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان معتقد است سه امتیاز مقابل ماشین‌سازی می‌تواند در ادامه راه خیلی به کارشان بیاید.

نیما انتظاری هافبک جوان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان پس از برد باارزش این تیم مقابل ماشین‌سازی درخصوص این دیدار گفت: «من پیش از بازی هم گفتم که تیم ما به‌هیچ‌وجه به جایگاه ماشین‌سازی در جدول نگاه نمی‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همان‌طور که آقای حسینی هم بارها در جلسات آنالیز به این امر تأکید داشتند. چون شخصاً معتقدم اختلاف سطح در لیگ ایران خیلی کم است.


وی در ادامه افزود: «آن‌ها در 10 تا 15 دقیقه اول تا حدی ما را تحت‌فشار قراردادند، اما ما با ساختار دفاعی که داریم توانستیم فشار ماشین‌سازی را کنترل و در ادامه توانستیم با استفاده از ضربات ایستگاهی دروازه ماشین را باز کنیم و سه امتیاز این دیدار را به‌حساب خودمان واریز کنیم. ضمن اینکه این را هم بگویم که ما همان جدیتی که در دیدار مقابل پرسپولیس و فولاد داریم در این بازی هم به همان اندازه به تیم حریف سخت گرفتیم.


هافبک شمالی نفت مسجدسلیمان درخصوص اینکه گفته می‌شد این بازی می‌توانست در همان روز مقرر برگزار شود بیان کرد: «من نمی‌خواهم دراین‌باره قضاوتی داشته باشم اما به نظر من می‌شد با یک تدارک گسترده‌تر زمینِ‌بازی را همان روز پنج‌شنبه اما ده بازی کرد ولی بااین‌حال قضاوت خاصی ندارم. اما با توجه به این موضوع آقای حسینی تأکید شدیدی روی حفظ تمرکز بازیکنان داشتند چون‌که معمولاً در این‌گونه موارد بازیکنان وقتی از شرایط بازی خارج می‌شوند خیلی سخت به همان درجه از آمادگی ذهنی می‌رسند اما خداراشکر توانستیم این بازی را ببریم و قطعاً این برد در ادامه مسیر خیلی به کار ما خواهد آمد.»


او درخصوص نیمه اول که پخش تلویزیونی نداشت و اینکه گفته می‌شد ماشین صاحب چند موقعیت گلزنی شده است گفت: «خب البته این موضوع طبیعی هم بود. به‌هرحال تیمی که ازلحاظ نتیجه‌گیری تحت‌فشار است طبیعتاً در این‌گونه بازی‌ها می‌آید تا بازی را ببرد و ما هم‌چنین انتظاری را داشتیم که در نیمه اول مخصوصاً همان 20 دقیقه اول فشار بیاورند که همین‌طور هم شد و یک موقعیت خطرناک هم ایجاد کردند که خوشبختانه در آن صحنه گل نخوردیم. اما در ادامه می‌توانم بگویم بازی کم موقعیت بود و هر تیمی که از فرصت‌هایش بهتر استفاده می‌کرد برنده این دیدار بود.»

 


انتظاری درباره اینکه فکر می‌کند روزهای خوب نفت تا چه زمانی ادامه دارد خاطرنشان کرد: «ما تیم نوپا و جوانی هستیم درعین‌حال که بی‌تجربه هم نیستیم. من از همه هواداران خواهش می‌کنم که به تیم فشار کاذبی نیاورند. ما با یک برد نباید آن‌چنان غره شویم و نه با یک باخت ناامید شویم. اما من امیدوارم بتوانیم بازی به بازی جلو برویم و بتوانیم این ثبات را حفظ کنیم. اما این را هم بگویم من تا قبل از آمدن به مسجدسلیمان ذهنیت خوبی نداشتم اما با آمدن به این تیم متوجه شدم که واقعاً مردم این شهر تا چه حد عاشقانه تیمشان را دوست دارند و بعد از دو شکستی که متحمل شدیم به هر طریقی بود سعی کردند به بازیکنان روحیه بدهند و انصافاً حمایت کردند و همان حمایت باعث شد تا تیم به‌روزهای خوبش برگردد و آرزو می‌کنم این حمایت‌ها ادامه داشته باشد.»


هافبک پرتلاش این فصل نفت مسجدسلیمان در پایان در ارتباط با درگیری عجیب پایان بازی نیز اظهار داشت: «ابتدا من جا دارد از ناظر بازی خواهش کنم که در گزارشی که اعلام می‌کنند این موضوع را در نظر بگیرند که احمد گوهری صرفاً برای کم کردن تنش وارد ماجرا شد و شاید همان کارتی که داور به او نشان داد کافی باشد. باور کنید احمد فقط وظیفه کاپیتانی خودش را به‌جا آورد و حتی یک کلمه به کسی توهین نکرد و من از کمیته انضباطی خواهش دارم که تمام جوانب امر را در نظر بگیرند. این را هم اضافه کنم که بازیکنان تیم ماشین‌سازی با توجه به موقعیتشان در جدول از ابتدای بازی عصبی بودند و ما هم فوتبالیست هستیم و این را درک می‌کنیم.»

نیما انتظاری نفت مسجد سلیمان احمد گوهری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نیما انتظاری نفت مسجد سلیمان احمد گوهری نفت مسجدسلیمان ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۰۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 بزودی؛ افتتاح قطعه سوم کمربندی نسیم شمال

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، انتظاری، معاون فنی و عمرانی شهرداری قزوین خبر داد: قطعه سوم کمربندی نسیم شمال حد فاصل چهارراه میرزا کوچک خان تا بلوار شهید باهنر با اعتباری بالغ بر ۶۵۰ میلیارد ریال و به طول دو هزار و۴۰۰ متر روز یکشنبه شانزدهم اردیبهشت افتتاح می‌شود.

وی، بهسازی وضع موجود، تعریض معبر، اصلاح شعاع قوس‌ها و اصلاح آبرو‌های معبر را از اهداف اجرای این پروژه برشمرد.

انتظاری اضافه کرد: ۳۰ هزار مترمکعب خاکبرداری،۳۲ هزار متر مکعب راکفیل ریزی،۸ هزار متر مکعب بیس تثبیتی و ۹ هزار تن آسفالت در این پروژه اجرا شده است.

دیگر خبرها

  •  بزودی؛ افتتاح قطعه سوم کمربندی نسیم شمال
  • پوچتینو: هر هفته تحت فشار هستم؛ مدیران چلسی تصمیم‌شان را بگیرند
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول
  • عبداللهی: در همه جای دنیا این اتفاق بولد می‌شود
  • ستاره پی‌اس‌جی با گل دورتموند مصدوم شد! (عکس)
  • نکونام: سر ما کلاه گذاشتند/ قهرمان لیگ برتر هفته آخر مشخص می شود
  • دانش آموزان چه انتظاری از معلمان دارند؟
  • تیمو ورنر باقی بازی‌های فصل جاری را از دست داد
  • ۱۲ وسیله بازی در شهربازی‌های اردبیل پلمب شد
  • پاس تونی کروس زبانم را بند آورد!