Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد مهدی قربانیان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بقاع امام زادگان شهرستان های آستارا، آستانه اشرفیه، بندرانزلی، تالش، رشت و رودبار، رودسر، لنگرود و لاهیجان، شفت، صومعه سرا، ماسال و فومن میزبان برگزاری مجازی محافل انس با قرآن کریم است.

وی با اشاره به برگزاری ۲۸ محفل انس با قرآن کریم در امام زادگان گیلان افزود: همه این محافل بعد از نماز مغرب و عشا و بدون مستمع از طریق صفحات اینستاگرامی و مجازی امام زادگان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قربانیان خاطر نشان کرد: محفل انس با قرآن کریم هشتم و سیزدهم دی ماه در آستان آقا سید محمد آخوند مزار، ۱۲ دی در آستان امامزادگان قاسم و ابراهیم "س""ریال  آستان بی بی حوریه بندرانزلی ، بقعه سلیمانداراب رشت، آستان آقا سید محمد حنفیه، آستان سیدشرف الدین و بابا اسماعیل  تالش برگزار می شود.

وی اضافه کرد: محفل انس با قرآن کریم ۱۲ دی ماه در آستان امامزادگان امیر صادق، سیدحسین و میرشمس الدین (ع) شهرستان لاهیجان، امام زاده اسحاق شهرستان شفت، آستان امام زادگان آقا سید ابراهیم گوراب زرمیخ و آقا سیدابراهیم صومعه سرا برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری هفت محفل انس با قرآن کریم در امام زادگان شهرستان رودسر گفت: این محافل چهارم دی در مسجد حضرت ابوالفضل "ع" برگزار شد، هفتم در گلزار شهدای املش، هشتم در آستان آقا سید ابوجعفر ابیض میانده، نهم در آستان امام زادگان ماچیان، ۱۱ دی در مسجد طالب زاده، ۱۲ دی در مسجد جامع گلدشت و ۱۳ دی در گلزار شهدای کلاچای برگزار می شود.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان گیلان با بیان اینکه محافل انس با قرآن کریم به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی از چهارم در بقعه متبرکه فاطمه اخری آغاز شده و تا هفتم دی ادامه دارد، اضافه کرد: دیگر محافل انس با قرآن کریم یازدهم ماه جاری در آستان سید محمد کیاکلایه در لنگرود، آستان امامزادگان آقا سید عبدالله کلرم و امام زاده میرزا در فومن برگزار می شود.

۱۳ دی سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است.

برچسب‌ها رشت سازمان اوقاف و امور خیریه قرآن کریم گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت سازمان اوقاف و امور خیریه قرآن کریم گیلان رشت سازمان اوقاف و امور خیریه قرآن کریم گیلان اخبار کنکور محفل انس با قرآن کریم محافل انس با قرآن برگزار می شود امام زادگان آستان امام آقا سید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۰۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین نشست کارگروه ملی امام رضا (ع) برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سال گذشته به دستور وزیر امور خارجه و با مسؤولیت وزارت امور خارجه، نخستین نشست کارگروه ملی امام رضا (ع)، با محوریت رفع مسائل زائران بین‌الملل برگزار شد و امسال نیز دومین نشست آن به میزبانی آستان قدس با حضور حجت‌الاسلام فقیه اسفندیاری، معاون امور بین‌الملل آستان قدس رضوی، علیرضا بیگدلی، معاون وزیر امور خارجه و حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد، معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی در اتاق جلسات معاونت امور بین‌الملل آستان قدس رضوی برگزار شد.

در این جلسه نسبت به فضای ظرفیت بین‌الملل شهر مشهد مقدس و مزیت‌های نسبی این شهر به عنوان شهر بین المللی و همچنین برگزاری نخستین اجلاسیه سفرای کشورهای زائر فرست در مشهد بحث و تبادل نظر شد.

دیپلماسی زیارت، حضور آستان قدس رضوی در رویدادها و نمایشگاه‌های بین‌المللی و همچنین حضور مؤسسات فرهنگی در نمایشگاه‌های مشهد از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست بود.

همچنین از دیگر موضوعاتی که در این نشست بحث و تبادل نظر شد، در خصوص مردمی‌سازی بحث زیارت در کشورهای هدف بود که چگونه مؤسسات و تشکل‌های مردمی در اقصی نقاط جهان بویژه کشورهای هدف بتوانند در خصوص گسترش کمی و کیفی زیارت تلاش کنند و بتوانیم با بهره‌مندی از ظرفیت مردمی در خصوص گسترش امر زیارت گام‌های مثبتی برداریم.

کد خبر 6088522

دیگر خبرها

  • گسترش جلسات سنتی قرآن کریم در حرم مطهر رضوی
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا (ع) برگزار شد
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهیدان خلیل سلیمی و محمدباقر سلیمی + تصاویر
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • ثبت نام ۱۹۸ کردستانی در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • ثبت نام ۱۶۱۸ نفر در آزمون نوزدهمین دوره اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن کریم
  • ۲۰ هزار حافظ قرآن کریم در سطح استان خراسان رضوی وجود دارد