Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@17:49:12 GMT

ماجرای گل سوم آرسنال؛ شانسی بود، قبول کن

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۷۰۶۹۹

ماجرای گل سوم آرسنال؛ شانسی بود، قبول کن

در پایان بازی آرسنال و چلسی، مکالمه جالبی بین دو بازیکن انگلیسی دو تیم ضبط شد که تامی آبراهام، بوکایو ساکا بازیکن آرسنال را به زدن گلی شانسی متهم می کرد.

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال که دیشب در خانه خود میزبان چلسی بود موفق شد حریف را 3-1 شکست دهد تا سه امتیاز بسیار مهم بدست بیاورد و تا اندازه ای از زیر فشار خارج شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما یکی از جالب‌ترین گلهای این بازی گلی بود که در دقیقه 56 توسط بوکایو ساکا بازیکن آرسنال به ثمر رسید. این گل نتیجه را 3-0 به سود آرسنال کرد.

 

 

بوکایو ساکا ستاره جوان آرسنال در دقیقه 56 از داخل محوطه جریمه با پای راست توپ را به گوشه دروازه چلسی دوخت و ادوارد مندی سنگربان چلسی حتی در مقابل این ضربه نتوانست حرکت کند. در جریان بازی به نظر می رسید ساکا قصد داشته توپ را سانتر کند اما سانتر او به شکل اتفاقی وارد دروازه چلسی شده است. این موضوعی بود که در پایان بازی به مکالمه‌ای جالب بین ساکا و تامی آبراهام بازیکن چلسی انجامید.

 

 

این دو بازیکن انگلیسی که در تیم ملی انگلیس هم‌بازی هستند در پایان بازی توسط دوربینها در حالی شکار شدند که در حال صحبت بودند. تامی آبراهام بازیکن چلسی به ساکا گفت:" نمی‌خواستی گل بزنی‌، می خواستی سانتر کنی، الکی نگو". بوکایو ساکا با لبخندی بر لب این ادعا را نپذیرفت اما تامی آبراهام دستهایش را روی شانه‌های بوکایو ساکا انداخت تا مکالمه کوتاه دو جوان انگلیسی با شوخی و خنده به پایان برسد.

 

 

این تکه فیلم که توسط دوربینهای تلویزیونی ثبت شده بود بعد از پخش با واکنشهای زیادی در شبکه های اجتماعی مواجه شد و اکثر کاربران مثل تامی آبراهام معتقد بودند که بوکایو ساکا در آن صحنه واقعا قصد گلزنی نداشته و توپ را به قصد سانتر کردن روی دروازه ارسال کرده است.

 

تامی آبراهام: عمدی نبود، الکی نگو.

 

 

بوکایو ساکا هم در پایان بازی در توییتر خود به این ماجرا واکنش نشان داد و با انتشار عکسی از خود در زمان شادی بعد از گل نوشت:"دیدم که از دروازه بیرون آمده بود". او به این اشاره می کند که در آن صحنه متوجه بیرون آمدن ادوارد مندی سنگربان چلسی شده و توپ را آگاهانه از بالای سر او شلیک کرده. ساکا قصد ندارد این ادعا را بپذیرد که توپش تصادفی وارد دروازه چلسی شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

آرسنال چلسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آرسنال چلسی پایان بازی تامی آبراهام بوکایو ساکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۰۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب جام در اولین سال حضور بازیکن ایرانی در قطر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هفته بیست و یکم لیگ ستارگان قطر با انجام ۶ بازی به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، در حساس ترین بازی السد صدرنشین مهمان الشمال بود.

این بازی که تقابل امید ابراهیمی در الشمال با محمد امین حزباوی در السد بود با پیروزی تیم حزباوی به پایان رسید.

السد برای قهرمان در فصل جاری لیگ ستارگان قطر به پیروزی در این بازی نیاز داشت و در نهایت هم توانست با ۴ گل پیروز شود و قهرمانی خود را یک هفته قبل از پایان لیگ قطعی کند.

در این بازی بازی امید ابراهیمی در دقیقه ۴۰ با کارت قرمز از بازی اخراج شد. البته این بازی پر برخورد سه اخراجی داشت که دو بازیکن از الشمال و یک بازیکن از السد بود.

حزباوی هم یک گل به ثمر رساند که البته VAR آن را مردود اعلام کرد.

السد با پیروزی که در این بازی به دست آورد ۴۹ امتیازی شد و قهرمانی خود را قطعی کرد.

نتایج دیگر بازی ها

العربی۱- المرخیه ۲

الریان۴- الاهلی ۱

الوکره۲ - الغرافه ۴

معیذر۳- القطر۵

ام صلال ۲- الدحیل ۰

۲۵۱۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899287

دیگر خبرها

  • نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن
  • ساعت پخش بازی استون ویلا و چلسی امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تساوی ملوان و سایپا در ۹۰ دقیقه/ کار به وقت های اضافه کشیده شد
  • فابرگاس: هاورتز ستاره بزرگ امسال آرسنال است
  • پیروزی 5 بر 0 آرسنال مقابل چلسی به روایت کارتون / فیلم
  • واکنش های میکل آرتتا به اتفاقات مهم دیدار آرسنال و چلسی / فیلم
  • آرسنال تیم اول لندن؛ توپچی‌ها و کسب سه برد با +5 گل در دربی‌های لندن طی فصل جاری لیگ برتر
  • فصل برای انزو فرناندز به پایان رسید
  • فصل طلایی: داوید رایا آرسنال را نجات می‌دهد
  • کسب جام در اولین سال حضور بازیکن ایرانی در قطر