Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@10:44:28 GMT

لیندلوف عمل جراحی می شود

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۷۰۷۰۲

لیندلوف عمل جراحی می شود

به گزارش خبرگزاری فارس، یکی از اتفاقات شب گذشته بازی خارج از خانه منچستریونایتد مقابل لسترسیتی، مصدومیت «ویکتور لیندلوف» بود.مدافع سوئدی که از ناحیه کتف آسیب دید.

به این موضوع «اوله گونار سولسشر» در صحبت های بعد از بازی اشاره کرد. او حتی مورد عمل جراحی را نیز پیش کشید.

سرمربی نروژی گفت:متاسفانه ویکتور از ناحیه کتف مصدومیت کهنه دارد و در این بازی نیز  تشدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: او مدتهاست که با این مشکل دست به گریبان است و درد می کشد. به همین خاطر اکنون هیچ راهی نیست جز این که به عمل جراحی تن دردهد.

در بازی انجام گرفته شدت مصدومیت و درد لیندلوف به حدی بود که وی نتوانست بازی را به اتمام برساند. به همین خاطر در دقیقه 66 آکسل تاونزبه جایش را در ترکیب گرفت. در فصل جاری لیندلوف در 19 بازی برای یونایتد ها بازی کرده که یک گل زده و یک پاس گل نیز داده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: عمل جراحی منچستریونایتد فوتبال مصدومیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۰۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت روملو لوکاکو به تمرینات رم در آستانه دیدار با بایرلورکوزن

لوکاکو، مهاجم رم مقابل بایرلورکوزن خواهد بود.

روملو لوکاکو که به دلیل مصدومیت، دو بازی اخیر آاس رم مقابل بولونیا و سپس ناپولی را از دست داده بود، آماده بازگشت به میادین است.

به نقل از اسکای ایتالیا؛ لوکاکو بعد از ۱۰ روز مصدومیت از امروز به تمرینات گروهی جالوروسی بازگشت و می تواند رم را  در بازی حساس پنج شنبه شب مقابل بایرلورکوزن در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا به میدان برود. لوکاکو در جریان برتری ۲-۱ رم مقابل میلان در لیگ اروپا از ناحیه ساق پا دچار مصدومیت شده بود.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • بازگشت روملو لوکاکو به تمرینات رم در آستانه دیدار با بایرلورکوزن
  • صورت بازیکن تیم آلمانی را خُرد کردند!
  • سورپرایز مورایس مقابل پرسپولیس
  • گل ویکتور اوسیمن به رم از روی نقطه پنالتی (ناپولی 2-1 آاس رم)
  • منتظر محمد مصدوم شد
  • رضا اسدی تقابل با پرسپولیس را از دست داد
  • آخر بدشانسی: دومین تلفات بایرن برای بازی با رئال
  • مصدومیت ستاره بایرن در آستانه بازی با رئال
  • دو غایب بزرگ سپاهان در بازی حساس با پرسپولیس
  • ستاره سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد