Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - استاندار گلستان گفت: اجرای تفاهم نامه‌هایی که با قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) منعقد شده می‌تواند بخشی از عقب‌افتادگی‌های استان را برطرف کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، هادی حق شناس صبح امروز در نشست تخصصی مدیران استان با فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) اظهار داشت: باید تلاش کنیم زیرساخت‌های استان گلستان را توسعه دهیم و در این مسیر می‌بایست از ظرفیت عظیم قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) برای رفع محرومیت‌ها و عقب‌افتادگی‌های استان استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: خوشبختانه با پیگیری‌هایی که داشتیم توانستیم موافقت قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) را برای اجرای برخی پروژه‌های توسعه‌ای و زیربنایی در استان بگیریم.

استاندار گلستان افزود: در همین زمینه تیرماه امسال 23 تفاهم نامه در زمینه‌های تأمین آب، بهداشت و درمان، کشاورزی، آبزی پروری و غیره بین دستگاه‌های اجرایی استان و قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) به امضا رسید که اجرای آن می‌توان بخش زیادی از عقب‌افتادگی‌ها و غفلت تاریخی که نسبت به استان شد را برطرف کند.

وی ادامه داد: برخی از این تفاهم نامه‌ها جنبه اجرایی پیدا کرده و برخی دیگر بنا به دلیل محدودیت اعتباری فعلا متوقف شده که همه تلاش ما فعال شدن دوباره این پروژه‌ها است.

فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا: تحولی بنیادی در زمینه تولید و اشتغال در استان گلستان رقم می‌زنیمقرارگاه خاتم‌الانبیا 2 بیمارستان در استان گلستان می‌سازدفرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا‌: با انگیزه انقلابی جوانان قرارگاه خاتم توسعه زیرساخت‌های کشور را جلو می‌بریم

حق شناس گفت: امروز عملیات زهکشی در 50 هزار هکتار از اراضی استان توسط قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) آغاز می‌شود و پیش از این نیز  عملیات زهکشی30 هزار هکتار شروع شده بود که اکنون 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی افزود: اخیراً 300 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای زهکشی اراضی اولویت‌دار به استان گلستان اختصاص داده شده که می‌تواند نقش مهمی در افزایش تولیدات کشاورزی و کنترل سیلاب‌ها داشته باشد.

استاندار گلستان با بیان اینکه حدود 2 هزار و 500 تخت بیمارستانی در استان وجود دارد، گفت: متأسفانه در این بخش مشکلات و کمبودهای زیادی داریم. هرچند یکهزار تخت جدید در حال ساخت است و به این مجموعه اضافه می‌شود اما نیاز داریم کارهای اساسی و بزرگی در این زمینه انجام شود.

وی ادامه داد: دو بیمارستان کودکان آیت الله طالقانی در گرگان و بیمارستان 500 تختخوابی گنبدکاووس نیز از دیگر پروژه‌های مهمی است که باید شرایط را برای آغاز عملیات اجرایی آنها فراهم کنیم.

انتهای پیام/582/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قرارگاه خاتم الانبیا عقب افتادگی ها استان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۰۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۲ نیروی جدید در دهیاری‌های بوشهر استخدام می‌شوند

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، احمد محمدی‌زاده در نشست با مسئولان امور روستایی و شورا‌های استانداری بوشهر با بیان این‌که مسئولان استان توجه ویژه‌ای به عمران روستا‌ها دارند، افزود: در همین راستا اعتبار عمران روستایی در حوزه‌های مختلف افزایش یافته است.

وی با بیان این‌که استقرار دهیاری در روستا‌ها باعث افزایش بودجه روستا و بهبود وضعیت عمرانی آن خواهد شد، اضافه کرد: از ۶۱۹ روستای استان بوشهر، در زمان حاضر ۳۹۳ روستا دهیاری دارند.

استاندار بوشهر از صدور مجوز استخدام نیروی جدید در دهیاری‌های استان خبر داد و گفت: با پیگیری انجام شده مجوز به‌کارگیری و استخدام ۲۰۲ نفر نیروی جدید در دهیاری‌های استان از سوی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور صادر شد.

وی اظهار کرد: این نیرو‌ها قرار است با تخصص‌های مختلف از جمله کارشناس امور اداری و فناوری اطلاعات، مسئول فنی، عمرانی و خدمات روستایی، کارشناس حقوقی و امور قراردادها، امور مالی، خدمات روستایی، کارشناس اقتصادی و سرمایه‌گذاری و نیز آتش‌نشان، راننده و کارگر خدماتی مشغول به‌کار شوند.

محمدی‌زاده با اشاره به این‌که آخرین به‌کارگیری نیرو در دهیاری‌های استان مربوط به سال ۱۳۹۸ بوده است، گفت: به‌کارگیری نیرو‌های متخصص و تازه نفس تاثیر بسیار مطلوبی بر کیفیت خدمات دهیاری‌ها به مردم روستا‌های استان بوشهر خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • بهره‌گیری از ظرفیت قرارگاه خاتم الانبیا در اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن
  • پرداخت ۲۰۰ میلیاردتومان مالیات و حق آلایندگی به شهرداری های استان
  • سازمان نظام مهندسی بازوی تخصصی راه وشهرسازی آذربایجان غربی
  • لزوم همکاری همه دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله
  • ناشنوایان با آموزش صحیح و شناخت صحنه در فعالیت‌های جهادی مشارکت کنند
  • ۲۰۲ نیروی جدید در دهیاری‌های بوشهر استخدام می‌شوند
  • فناوری دانش بنیان باید در مسیر عمران و آبادانی به کارگیری شود
  • مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا در ساخت مسکن ملی در آذربایجان غربی
  • مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا در ساخت مسکن در آذربایجان غربی
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم