Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس ستاد کل نیروهای مسلح با صدور حکمی، سرهنگ «امیریان» را به ریاست سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج پژوهش‌های دفاع مقدس منصوب کرد.

سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح طی حکمی، سرهنگ پاسدار «مهدی امیریان» را به ریاست سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج پژوهش‌های دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این حکم آمده است:

«برادر ارجمند سرهنگ پاسدار مهدی امیریان

سلام علیکم؛

بنابر پیشنهاد رئیس محترم بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و نظر به تعهد، شایستگی و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم شما را به مدت ۳ سال به سمت رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج پژوهش‌های دفاع مقدس آن بنیاد منصوب می‌نمایم.

امید است با اتکال به خداوند متعال و توجه دقیق به موازین شرع مقدس اسلام و پیروی از منویات و تدابیر ولی امر مسلمین و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) و با بهره‌گیری از آموزه‌های ارزشمند انقلاب اسلامی به‌ویژه هشت سال دفاع مقدس، مدیریت جهادی و عمل انقلابی نسبت به وظایف محوله اقدام نمایید.

توفیق روز افزون شما را از درگاه ایزدمنان خواستارم.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

سرلشکر پاسدار محمد باقری».

ایسنا/

 

 

 

 

 

 

 

                                                                           

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: سازمان تحقیقات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۱۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات ترمیم معدل داوطلبان کنکور اعلام شد

آفتاب‌‌نیوز :

عبدالرسول پورعباس رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در رابطه با ترمیم معدل داوطلبان کنکور، گفت: این موضوع جزو اختیارات آموزش و پرورش است و ما به این ارگان کمک می‌کنیم. 

وی افزود: از ابتدای هفته سازمان سنجش سامانه الکترونیکی را باز کرده و وزارت آموزش و پرورش هم از روز گذشته این درگاه را باز کرده تا داوطلبان را تایید و برای ثبت‌نام به سمت آموزش و پرورش هدایت کنیم. 

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: داوطلبان برای ترمیم معدل یکبار بیشتر فرصت ندارند که خرداد ماه همزمان با آزمون‌های پایه‌های تحصیلی برگزار می‌شود. 

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • جزئیات ترمیم معدل داوطلبان کنکور اعلام شد
  • صدور حکم انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی کرمان
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد
  • افزایش ۵۰ درصدی مراکز آموزشی جوار کارگاهی در کشور
  • اعضای شورای فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم منصوب شدند
  • رئیس سازمان ملی استاندارد: امضای ایرانی جهانی شد
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد
  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد
  • رییس کل دادگستری قزوین منصوب شد