Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه سمنان گفت: عضو هیات علمی این دانشگاه، بر اساس ارزیابی‌های سال ۲۰۲۰، به عنوان عضو هیات تحریریه برگزیده انتشارات جهانی Wiley معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ سیف الله سعدالدین روز یکشنبه به رسانه ها افزود: براساس جدیدترین نتایج اعلام شده از سوی انتشارات جهانی Wiley عضو هیات علمی دانشگاه سمنان  به عنوان عضو هیات تحریریه این انتشارات برگزیده شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت :انتشارات وایلی با اعطای گواهی به نیما امجدی، استاد دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه سمنان، وی را به عنوان عضو هیات تحریریه برجسته انتشارات وایلی در سال ۲۰۲۰ معرفی و از خدماتش تجلیل کرد.
سعدالدین افزود: این عنوان برای عملکرد موثر دکتر نیما امجدی در هیأت تحریریه نشریه International Transactions on Electrical Energy Systems در بخش داوری و جمع بندی مقالات نشریه به وی اعطا شده است.
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه سمنان با بیان اینکه انتشارات وایلی از معتبرترین ناشران بین‌المللی بزرگ جهانی است که در اکثر کشورهای مهم جهان دفتر نمایندگی دارد افزود : فعالیت این انتشارات به طور انحصاری در حوزه تولید و فروش محصولات علمی دانشگاهی است.
امجدی در سال های گذشته نیز موفقیت های زیادی در خصوص عملکرد برجسته به عنوان دبیر برگزیده و عضو هیأت تحریریه برجسته نشریات را به خود اختصاص داد.

این عضو هیات علمی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه سمنان جزو ۶ پژوهشگر این دانشگاه، طبق پردازش‌های پایگاه استنادی علوم جهان اسلام، در بین یک درصد پژوهشگران پر استناد دنیا نیز قرار دارد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دانشگاه سمنان عضو هیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۱۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای مدرک تحصیلی استاد همه‌چیزدان عرصه سیاست ایران | کدام دانشگاه درس خوانده است؟ +سند

بنابر آنچه اقتصاد۲۴ نوشته است، علی اکبر رائفی پور که سال‌ها در محافل رسانه ای او را با مدرک فوق دیپلم یا کارشناسی حسابداری معرفی می‌کردند بالاخره مدرکش منتشر شد و مشخص شده که وی کارشناس حسابداری دانشکاه پیام نور شاهد را با معدل ۱۵ دارد.

در بسیاری از محافل علمی مدرک دانشگاه پیام نور صرفا برای ارائه به دستگاه‌های دولتی برای افزایش حقوق! شناخته می‌شود و بار علمی ندارد. نکته قابل توجه نمره زبان فارسی رائفی پور بوده که ۱۳ است و در مقابل نمره زبان خارجی وی ۱۴ است.

رائفی پور که اخیرا در قامت یک نظریه پرداز اقتصادی خود را مطرح می‌کند نمره درس "توسعه اقتصادی" و "پول و ارز بانکداری" وی هر دو ۱۳ شده است!

دیگر خبرها

  • خدشه‌دار شدن استقلال دانشگاه؛ «دخالت‌ها در دانشگاه زیاد شده است»
  • استاد دانشگاه سمنان عضو هیات علمی نمونه کشوری شد
  • توضیح دانشگاه تهران درباره انتخاب همسر ابراهیم رئیسی به‌عنوان عضو هیات جذب دانشکده علوم خانواده
  • اساتید در شکل‌گیری شخصیت انسان‌هایی که آینده جامعه را می‌سازند، بسیار مؤثر هستند
  • افشای مدرک تحصیلی استاد همه‌چیزدان عرصه سیاست ایران | کدام دانشگاه درس خوانده است؟ +سند
  • اعطای بسته حمایتی یک میلیارد تومانی به ۱۰۰ استاد منتخب شاگردپرور
  • جایزه یک میلیارد تومانی برای ۱۰۰ استاد منتحب شاگردپرور
  • اعطای بسته حمایتی معاونت علمی به یکصد استاد منتخب
  • جایزه یک میلیارد تومانی شیخ مفید به ۱۰۰ استاد منتخب شاگردپرور اعطا شد
  • ابلاغ مصوبه‌ای درباره «هیات علمی دانشگاه فرهنگیان»