Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-26@09:09:32 GMT

رکود در بازار لوازم خانگی

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۷۲۰۷۶

صراط: اکبر پاروکی در مورد وضعیت بازار لوازم خانگی، اظهار داشت: در حال حاضر بازار لوازم خانگی با کمبود مشتری مواجه است و وضعیت هر روز بدتر از قبل می‌شود.

به گزارش مهر، رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی افزود: رکود شدیدی بر بازار حاکم است و مردم فعلاً خرید نمی‌کنند و منتظر هستند که قیمت‌ها کاهش یابد؛ این در حالی است که شرکت‌های پتروشیمی تولیدات خود را تا ۱۰ درصد گران کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: فروشنده مجبور است فروشگاه خود را همواره باز نگه‌دارد و نمی‌تواند بعد از بیست سال سی سال کاسبی در این بخش، دنبال شغل دیگری بگردد و فعالان این بازار مجبور هستند شرایط را بپذیرند.

پازوکی گفت: در حال حاضر همه چیز به قدرت خرید مردم بستگی دارد. فروشنده دخالتی در قیمت‌ها ندارد و تولیدکننده نرخ را تعیین می‌کند.

وی در مورد آخرین وضعیت قیمت محصولات پرفروش، اظهار داشت: محصولات پرفروش شامل اجاق گاز، یخچال فریزر، جاروبرقی، ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی هستند که قیمت‌های مختلفی دارند؛ برای مثال قیمت یخچال فریزر از ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان شروع می‌شود تا نزدیک ۱۴ میلیون تومان، ساید بای ساید از ۲۴ میلیون تومان شروع می‌شود تا نزدیک ۵۰ میلیون تومان، لباسشویی از نزدیک ۷ میلیون تومان شروع می‌شود تا ۱۴ میلیون تومان، ظرفشویی از ۱۲ میلیون شروع می‌شود تا ۱۵ میلیون تومان، جاروبرقی نیز از ۲ میلیون تا ۳ میلیون تومان و اجاق گاز از ۱.۵۰۰ میلیون تومان شروع می‌شود تا ۱۰ میلیون تومان.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی تاکید کرد: تا زمانی که مواد اولیه به قیمت مناسب به دست تولیدکننده نرسد نمی‌توان انتظار کاهش قیمت در بازار را داشت.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: لوازم خانگی رکود بازار بازار لوازم خانگی اجاق گاز یخچال فریزر جاروبرقی صراط تومان شروع می شود میلیون تومان لوازم خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۲۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار

شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز با رشد ۱۷۰۴ واحدی به ۲,۳۰۵,۰۸۲ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ با رشد ۱۷۰۴ واحدی به ۲,۳۰۵,۰۸۲ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۲۳۵۳.۶۸ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات تاکنون ۱.۱۴۳ میلیارد سهم بود که طی ۵۳,۷۷۳ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۷,۳۶۳.۶۳۲ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۹,۶۳۷,۳۶۶.۳۳۷ میلیارد ریال شد.

کد خبر 746294

دیگر خبرها

  • 5 لوازم خانگی که قبض برق شما را نجومی می‌ کنند
  • خسارت میلیاردی آتش در مغازه لوازم‌خانگی
  • احتکار ۳۵ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان
  • افزایش قیمت لوازم خانگی در راه است؟
  • لوازم خانگی گران خواهد شد؟
  • آتش سوزی مغازه لوازم خانگی در فریمان
  • توضیح رئیس سازمان صمت تهران درباره افزایش قیمت لوازم خانگی
  • چگونه از خرید لاستیک، روغن و فیلتر تقلبی خودرو در امان باشیم؟ | لوازم یدکی اصل را از اینجا تهیه کنید
  • بورس امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • قیمت لوازم خانگی ایرانی در بازار چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک