Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیلمی با اشاره به فعالیت کانون عاشقان ولایت آغاجاری در طرح ملی ایران قوی گفت: در تلاشیم فعالیت‌های کانون را در حوزه اشتغالزایی نیز توسعه دهیم که در این راستا در حال راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک در کانون هستیم.

«ابراهیم دیلمی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، در خصوص فعالیت‌های کانون عاشقان ولایت آغاجاری در طرح ملی ایران قوی اظهار کرد: این کانون به عنوان رابط طرح ملی ایران قوی در شهرستان آغاجاری است که 13 کانون را تحت پوشش دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی هنری عاشقان ولایت مسجد امام سجاد (ع) آغاجاری تصریح کرد: این کانون‌ها در حال دریافت مجوز الکترونیکی و ثبت فعالیت‌های خود جهت دریافت امتیاز در سامانه بچه‌های مسجد هستند.

 

وی با اشاره به اینکه کانون عاشقان ولایت از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده و توانسته تعداد زیادی از جوانان و نوجوانان منطقه را به این مسجد جذب کند افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا در حال حاضر بیشتر فعالیت‌های کانون به صورت مجازی برگزار می‌شود.

 

دیلمی ضدعفونی معابر و مسجد و توزیع ماسک و الکل میان اهالی منطقه را از جمله اقدامات این کانون در دوران کرونا عنوان کرد و ادامه داد: همجنین با توجه به فرمایش مقم معظم رهبری جهت برگزاری زرمایش کمک‌های مؤمنانه اقدام به توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان کردیم.

 

وی با اشاره به اینکه در صدد هستیم فعالیت‌های کانون را علاوه بر اجرای برنامه‌های فرهنگی و دینی در حوزه اشتغالزایی نیز توسعه دهیم ابراز کرد: در حال راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک در کانون هستیم تا بتوانیم در حوزه اشتغالزایی نیز فعالیت داشته باشیم.

 

مدیر کانون عاشقان ولایت آغاجاری از دیگر برنامه‌های کانون را برگزاری دوره‌های آموزش قرآن و احکام، برگزاری مراسم زیارت عاشورا، دعای کمیل و ... و برنامه‌های فرهنگی و مناسبی ویژه خواهران و برادران عنوان کرد و یاد آور شد: قبل از شیوع کرونا نیز ارتباط و همکاری خوبی با دانش‌آموزان و مدارس جهت انجام فعالیت‌های مسجدمحور داشتیم.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح ایران قوی اشتغالزایی کانون های مساجد کانون عاشقان ولایت حوزه اشتغالزایی فعالیت های کانون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۲۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دفتر کانون بسیج رسانه در شهرستان آران و بیدگل


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رئیس بسیج رسانه آران و بیدگل گفت: با توجه به فعالیت های بسیج رسانه شهرستان در حوزه های مختلف فرهنگی و اجتماعی و رسانه ای با مساعدت اداره فرهنگ و ارشاد این دفتر به صورت مستقل در محل اداره ارشاد شهرستان افتتاح شد.

محمد رضا رحمتی افزود: پوشش اخبار و گزارش های مختلف با اعضای بسیج رسانه شهرستان در خبرگزاری های محلی و کشوری و همچنین همکاری در زمینه های مختلف فرهنگیو اجتماعی رسانه توسط خبرنگاران آران و بیدگل از جمله فعالیت های بسیج رسانه شهرستان بوده است.

 

دیگر خبرها

  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار در رشت
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار به معنای «میدان و عرصه» در رشت
  • افتتاح دفتر کانون بسیج رسانه در شهرستان آران و بیدگل
  • فعالیت تخصصی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی در حوزه جمعیت و جوانی
  • پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد
  • فعالیت ۲۳۰ هزار پرستار در ایران / سهم سلامت از تولید ناخالص ملی۳ تا ۴ درصد است
  • باند دوم جاده امیدیه تا سه‌راهی آغاجاری از سوی نفت و گاز آغاجاری تکمیل می‌شود
  • هنرآموزی که برای هنرجویانش اشتغالزایی کرد
  • تاکید بر حمایت از کارگران سمنان تا سهم ۴۰ درصدی دانش‌آموختگان از اشتغالزایی
  • لزوم توسعه مراکز جوار کارگاهی برای تربیت نیروی متخصص